Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9373)
Vierailija kirjoitti:
Djurönäsetissä se saunan pesä olisi ollut ainakin riittävän kuuma pukujen polttamiseen. Kekkosenaikainen teryleeni olisi sulanut hetkessä! 🤣 (Joo, oli sähkösauna, mutta ei anneta sen nyt häiritä tätä mielikuvaa.)
Joo mutta oli vielä muutama keikka jäljellä. Taisivat vetää näissä puvuissa kaikki viimeviikkoiset Ruotsin keikat.
Vierailija kirjoitti:
Youtuben algoritmi heitti vastaan tämän: https://m.youtube.com/watch?v=L7-dcAJdSgc&pp=0gcJCa0JAYcqIYzv
Japanilainen fani tullut katsomaan Käärijää ja KAJ'ta Espoon supersunnuntain keikalle. Lyhyesti muutkin esiintyneet artistit mukana ja festaripaikan esittely alkuun.
Tää oli tosi kiva video. Rauhallinen ja hyvällä tavalla perusteellinen, ei turhaa toistoa eikä levottomia leikkauksia.
Juu, on keikkatallenteita missä poikien äänet hukkuu kun yleisö yhteislaulaa mukana.
Nämä ovat vielä niin ihania siitä, miten ottavat kontaktia yleisöön.
Pojat ovat niin iloisia ja onnellisia ja yleisö taatusti poistuu täynnä
K,A,J-vitamiineja.
💚🤎💛
Ymmärrän toki tuon hurmoksen kun lauloin itsekin mukana Nordiksella, mutta olen tyytyväinen siitä, että KOI:ssä on paikat yläkatsomossa, jossa toivottavasti kuulee enemmän KAJ'ta kuin yleisön ääntä.😉 Vaikka katto on siellä korkealla on varmasti tunnelma huipussaan kun siellä on pääosin oikeita faneja paikalla. Joku viikko sitten vapautui iso blokki semihyviä paikkoja myyntiin. Olisiko joku firma varannut ja sitten peruuttanut. No nekin menivät vauhdilla. Nyt on enää kuutisenkymmentä istumapaikkaa jäljellä. Nova clubin VIP-paikkoja näyttää muutetun tavallisiksi K-18 paikoiksi l. alle satasella myydään, jos joku kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän toi Jakob oikein treenaa kun kuuntelin just haastattelun viime talvelta, jossa sanoi penkkipunnertavansa kolminkertaisesti painonsa verran? Tähän asti haastatteluista on tullut vaikutelma, että vaan istuu vapaa-ajat sohvalla ja kattoo telkkaria. Varmaan on ainakin salilla käymään aika tiheästi.
Gambämarkin aikoina oli ainakin habat kunnossa. Tuossa haastattelussahan hän sanoo, että halusi, ettei näytä kameran edessä pulskalta ja valkaisutti myös hamapaat, jotka ovat kahvi- ja samiakkiaddiktion takia ruskeat. Tuon kesän pogoamisen jäljiltä ei tarvitse kyllä erityisesti kuntoa kohottaa, kunhan ylläpitää, että jaksaa sitten taas jäähallissa
Kahviaddiktion? Onko ehkä vuokrattu henkilökohtainen barista? Juotu läpi listan kaikki kahvit? 😄
Manlig vänskap jaksaa juuri tuon takia naurattaa hillittömästi kerran toisensa jälkeen. Kun tietää, miten nuo suuret rokkistarat ja vastaavat vähän rentoutuu keikan jälkeen. Siinähän menee päreiksi muutama hotellihuonekin, vähintään. Ja sitten on nämä suomalaispojat teryleenikostyymeissaan. Jotka kaikkein hurjimmillaan ottavat ja juovat läpi baarin koko kahvilistan. :D
Vierailija kirjoitti:
Juu, on keikkatallenteita missä poikien äänet hukkuu kun yleisö yhteislaulaa mukana.
Nämä ovat vielä niin ihania siitä, miten ottavat kontaktia yleisöön.
Pojat ovat niin iloisia ja onnellisia ja yleisö taatusti poistuu täynnä
K,A,J-vitamiineja.
💚🤎💛
Ymmärrän toki tuon hurmoksen kun lauloin itsekin mukana Nordiksella, mutta olen tyytyväinen siitä, että KOI:ssä on paikat yläkatsomossa, jossa toivottavasti kuulee enemmän KAJ'ta kuin yleisön ääntä.😉 Vaikka katto on siellä korkealla on varmasti tunnelma huipussaan kun siellä on pääosin oikeita faneja paikalla. Joku viikko sitten vapautui iso blokki semihyviä paikkoja myyntiin. Olisiko joku firma varannut ja sitten peruuttanut. No nekin menivät vauhdilla. Nyt on enää kuutisenkymmentä istumapaikkaa jäljellä. Nova clubin VIP-paikkoja näyttää muutetun tavallisiksi K-18 paikoiksi l.
Kiitos ihan tuhannesti sille, joka vinkkasi tänne ketjuun niiden semihyvien paikkoja vapautumisesta! Tartuin silloin tilaisuuteen ja nyt vihdoin minäkin olen menossa katsomaan bändiä ensimmäistä kertaa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuivatkohan nuo työmiesten puvut viimeisen saunakeikan jälkeen suoraan saunan pesään? Jakobin puheista voisi päätellä että kyllä... :D
😅😄
Joo kyllä! Tää video on muutenkin niin hyvä, tuo kertakaikkisen mahtava fiilis välittyy kyllä katsojalle. Aivan kuten muistakin Djurönäsetin videoista. Eipä ihme, että jotkut fanit ovat sanoneet leijuvansa ilmassa vielä päivä pari tuon keikan jälkeen.
Ja tuo Jakob, varsinainen duracell ! 😅
Jakobista olisi tullut myös mahtava jumppamaikka. Tyyppiä kenraali, joka johtaa joukkojaan edestä eikä takaa. Tai no, mahtava ja mahtava. Muistan kouluajoiltani poikien jumppaopen, joka oli yksi varsinainen jaakoppi, ei pystynyt edes käytävillä etenemään muuten kuin hyppien ja pomppien. Ainakin meidän luokan pojat oli aina täysin naatteja liikuntatunnin jälkeen, kun olivat yrittäneet pärjätä sen sähköjäniksen vauhdissa.
KAJ On Ice on kaikille näytön paikka. Siellä nähdään miten pidempi konsepti toimii (enimmäkseen) suomenkielisen yleisön edessä, kantaako KAJ'n karisma ja kantaako meidän rakkautemme. Ostin oman lippuni Yksi kaksi kolme VIP -katsomosta ja odotukseni ovat korkealla.
Kyllä jäähallissa kantaa, niin karisma kuin rakkauskin. :) Sinne menevät aidot fanit, joille Kaj on Se Kohde, eivät satunnaiset kuulijat, joita voi osua johonkin kesäiseen puistokonserttiin edes tietämättä, kuka siellä esiintyy. Permannon nuoriso saattaa jopa riehaantua. Tosin kyllä tämäkin täti-ihminen meinaa ottaa ilon irti arvokkaalla istumapaikallaankin.
Tuonne syyskuun KAJ-risteilylle lienee (ehkä) jotain paikkoja jäljellä - tai ainakin oli vielä pari päivää sitten. Mä olen nähnyt niin paljon erilaista infoa ja ihmisten arvailuja ja mutu-tietoutta tästä, että en nyt tiedä mikä pitää paikkansa. Noi Viking Linen omat sivut on jotenkin sekavat... Mutta olen siinä käsityksessä, että risteily lähtee Turusta 18.9. illalla ja on takaisin Turussa 19.9. illalla. Ja että KAJ esiintyy vain kerran ja nimenomaan 19.9. noin pari tuntia ennen kuin laiva saapuu Turkuun. Näinkö se menee? Eli risteilyjä on vain tämä yksi ja KAJ'n esiintymisiä vain yksi?
Mietiskelen vaan että lähtisinkö, jos paikkoja olisi vielä...
Manlig vänskap feat. suloinen Bo-Håkan on ihan parhaita biisejä, humoristinen ja syvällinen ja kaikkea muutakin yhtä aikaa. Parhaimmillaan eläimellinenkin 🐰
Vierailija kirjoitti:
Tuonne syyskuun KAJ-risteilylle lienee (ehkä) jotain paikkoja jäljellä - tai ainakin oli vielä pari päivää sitten. Mä olen nähnyt niin paljon erilaista infoa ja ihmisten arvailuja ja mutu-tietoutta tästä, että en nyt tiedä mikä pitää paikkansa. Noi Viking Linen omat sivut on jotenkin sekavat... Mutta olen siinä käsityksessä, että risteily lähtee Turusta 18.9. illalla ja on takaisin Turussa 19.9. illalla. Ja että KAJ esiintyy vain kerran ja nimenomaan 19.9. noin pari tuntia ennen kuin laiva saapuu Turkuun. Näinkö se menee? Eli risteilyjä on vain tämä yksi ja KAJ'n esiintymisiä vain yksi?
Samaa täällä pohdiskellut. Kun kuitenkin Kaj'n kotisivuilta saisi käsityksen, että esitys olisi molempina päivinä. Ekana iltana (18.9.) yhdessä muiden dialektbussinilaisten (eli murretta käyttävien esiintyjien) kanssa ja toisena sitten Kaj yksin lavalla. Olisikohan kenelläkään varmaa tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä pohdiskellut. Kun kuitenkin Kaj'n kotisivuilta saisi käsityksen, että esitys olisi molempina päivinä. Ekana iltana (18.9.) yhdessä muiden dialektbussinilaisten (eli murretta käyttävien esiintyj
Ymmärtääkseni se menee näin: Dialektbussin-risteily on 18.9. ja sillä KAJ esiintyy vain paluumatkalla 19.9. klo 18, vähän ennen kuin Viking Gabriella palaa Turun satamaan. Laiva lähtee uudelle vuorokauden mittaiselle risteilylle Turusta 19.9. klo 20.55, ja silloin KAJ esiintyy vain menomatkalla.
Jos joku haluaa maksimoida syksyn KAJ-vitamiiniannoksen, ostaa tietenkin liput molemmille risteilyille. En tiedä pitääkö siinä välillä poistua laivasta Turussa ja käydä tekemässä lähtöselvitys uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä pohdiskellut. Kun kuitenkin Kaj'n kotisivuilta saisi käsityksen, että esitys olisi molempina päivinä. Ekana iltana (18.9.) yhdessä muiden diale
Ei Gabriella vaan Grace, sori.
Vierailija kirjoitti:
KAJ On Ice on kaikille näytön paikka. Siellä nähdään miten pidempi konsepti toimii (enimmäkseen) suomenkielisen yleisön edessä, kantaako KAJ'n karisma ja kantaako meidän rakkautemme. Ostin oman lippuni Yksi kaksi kolme VIP -katsomosta ja odotukseni ovat korkealla.
Oma näkökulma tähän syksyn konserttiin.
Olen myös menossa ja odotan mukavaa iltaa. Tästä konsertista näköjään keskustellaan jo paljon varsinkin fanien keskuudessa, ja mulle tulee vähän sellainen kuva, että moni odottaa nyt suunnilleen jotain tajunnanräjäyttävää parin kolmen tunnin spektaakkelia (siis en suinkaan tarkoita tuota sinun kommenttiasi, vaan yleisemmin mitä olen nähnyt). Kauhea pettymys ja poru, jos ei ole liveorkesteri tai sitä tai tätä rekvisiittaa ja esitystä - ja spiikattuna/tekstitettynä ties millä kielillä. Saahan sitä fiilistellä etukäteen, mutta minusta tämä on silti vähän hassua... Jatkossa ainakin bändille kauheat paineet, kun aina pitäisi ylittää itsensä ja fanien odotukset. No ehkä kuuluu fanituksen luonteeseen, mene tiedä.
No ehkä hieman liioittelen kun kirjoitin tuon, mutta olenkohan poikkeus kun en odota mitään "extrahienoa". Mulla ei oikein edes ole mitään ennakko-odotuksia, muuta kuin että saan jälleen kerran nähdä KAJ'n livenä ja kuulla heidän ihanaa musiikkiaan hyvin laulettuna ja esitettynä. Konserttiin on pari kuukautta aikaa, en myöskään jaksa jahkata ja "analysoida puhki" koko aihetta jo tässä vaiheessa. Mutta ne, ketkä haluavat nyt jo elää konserttifiiliksissä, voivat tietysti ilomielin sen tehdä, ei mitään keneltäkään pois 🙂
Varmaankin tämä on luonnekysymys, kun olen tällainen tasaisen tylsä realisti ja kaiken lisäksi oikein introverttien introvertti 😊🤔.
Oma näkökulma tähän syksyn konserttiin.
Olen myös menossa ja odotan mukavaa iltaa. Tästä konsertista näköjään keskustellaan jo paljon varsinkin fanien keskuudessa, ja mulle tulee vähän sellainen kuva, että moni odottaa nyt suunnilleen jotain tajunnanräjäyttävää parin kolmen tunnin spektaakkelia (siis en suinkaan tarkoita tuota sinun kommenttiasi, vaan yleisemmin mitä olen nähnyt). Kauhea pettymys ja poru, jos ei ole liveorkesteri tai sitä tai tätä rekvisiittaa ja esitystä - ja spiikattuna/tekstitettynä ties millä kielillä. Saahan sitä fiilistellä etukäteen, mutta minusta tämä on silti väh
Asiaa kirjoitit. Annetaan heidän luoda meille sellainen elämys kuin he haluavat. Jos olen oikein ymmärtänyt, ikinä ei ole heidän näkemyksensä ollut pettymys. KAJ10 on ollut upea kokonaisuus ja osoitus heidän taidostaan luoda kiinostava, monipuolinen konsertti.
Uskokaa pois, monelle meistä riittää jo se, että näkee Kaj'n ilmielävänä. Varsinkin, kun näkee ensi kertaa, niin kuin mä. Ja niin kuin fanisivustoista päätellen aika monet ulkomaalaiset fanit, jotka lentävät Helsinkiin kuka Amerikoista, kuka Australiasta.
Mä siis olisin sataprosenttisen tyytyväinen, vaikka ne istuisivat lavalla toimistopöytien takana polyesteripuvut päällä ja lukisivat ääneen Vöyrin puhelinluetteloa.
Sellaiset odotukset mulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa pois, monelle meistä riittää jo se, että näkee Kaj'n ilmielävänä. Varsinkin, kun näkee ensi kertaa, niin kuin mä. Ja niin kuin fanisivustoista päätellen aika monet ulkomaalaiset fanit, jotka lentävät Helsinkiin kuka Amerikoista, kuka Australiasta.
Mä siis olisin sataprosenttisen tyytyväinen, vaikka ne istuisivat lavalla toimistopöytien takana polyesteripuvut päällä ja lukisivat ääneen Vöyrin puhelinluetteloa.
Sellaiset odotukset mulla. :)
Täällä toinen samanmoinen. Kaj'han on muutamaan otteeseen siteerannut tunnettua selitystä sille, miksi suomalaiset kerran toisensa jälkeen todetaan tutkimuksissa maailman onnellisimmaksi kansaksi: meillä on odotukset riittävän matalalla. Siitä lähtökohdasta kaikki hyvä on pelkästään plussaa.
Jos pojat siis puhelinluettelon lukemisen lisäksi vaikka livauttavat jonkun laulun, me ollaan tyytyväisiä.
Ei luoda heille paineita. Jos olette kuunnelleet Kevinin Vinterpratin tai lukeneet Kyrkpressenin haastattelun, tiedätte, että valtava kiinnostus voi ahdistaa. Otetaan nyt iisisti ja otetaan kiitollisuudella vastaan mitä he meille antavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jäähallissa kantaa, niin karisma kuin rakkauskin. :) Sinne menevät aidot fanit, joille Kaj on Se Kohde, eivät satunnaiset kuulijat, joita voi osua johonkin kesäiseen puistokonserttiin edes tietämättä, kuka siellä esiintyy. Permannon nuoriso saattaa jopa riehaantua. Tosin kyllä tämäkin täti-ihminen meinaa ottaa ilon irti arvokkaalla istumapaikallaankin.
Mä luulen, että konserttiin tulee paljon heidän pitkäaikaisia fanejaan. Pohjanmaalta taitaa lähteä bussilasteja. Silloin kun KAJ'n esiintyminen Allsångissa tuli julki, myytiin kuulemma lennot Vaasasta Tukholmaan tunnissa loppuun.
Superfaneja tulee ainakin Ruotsista, en tiedä minkä verran. Ja faneja ja muuten vaan innostuneita tietysti Suomesta. Liput on sen verran hinnakkaita, että tuskin kukaan KAJ'sta vähemmän kiinnostunut sinne tuleekaan. Mä luulen, että lavan edessä fanaattisimpien fanien joukossa on aikamoinen meno.
Onko muuten missään esitetty "virallisia" arvioita, minkä verran tuolla Espoossa oli yleisöä nimenomaan KAJ'n keikan aikana? Jossain keskustelupalstalla eräs kommentoija puhui n. 10.000 ihmisestä, mutta ehkä tuo on yläkanttiin. Joka tapauksessa hyvä yleisömäärä sielläkin on näköjään ollut KAJ'ta katsomassa.