Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9373)

Vierailija
4461/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkökulma tähän syksyn konserttiin.

Olen myös menossa ja odotan mukavaa iltaa. Tästä konsertista näköjään  keskustellaan jo paljon varsinkin fanien keskuudessa, ja mulle tulee vähän sellainen kuva, että moni odottaa nyt suunnilleen jotain tajunnanräjäyttävää parin kolmen tunnin spektaakkelia (siis en suinkaan tarkoita tuota sinun kommenttiasi, vaan yleisemmin mitä olen nähnyt). Kauhea pettymys ja poru, jos ei ole liveorkesteri tai sitä tai tätä rekvisiittaa ja esitystä - ja spiikattuna/tekstitettynä ties millä kielillä. Saahan sitä fiilistellä etukäteen, mutta minusta tämä on silti väh

Asiaa kirjoitit. Annetaan heidän luoda meille sellainen elämys kuin he haluavat. Jos olen oikein ymmärtänyt, ikinä ei ole heidän näkemyksensä ollut pettymys. KAJ10 on ollut upea kokonaisuus ja osoitus heidän taidostaan luoda kiinostava, monipuolinen konsertti. 

Niin miten pitkään he sitä kymppikeikkaa tekivätkään, siitä on muistaakseni jossain mainittu. Ajattelin vaan, että ehkei heistä tässä tilanteessa voi ihan mitä vaan irrotakaan. 

Vierailija
4462/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa pois, monelle meistä riittää jo se, että näkee Kaj'n ilmielävänä. Varsinkin, kun näkee ensi kertaa, niin kuin mä. Ja niin kuin fanisivustoista päätellen aika monet ulkomaalaiset fanit, jotka lentävät Helsinkiin kuka Amerikoista, kuka Australiasta.

Mä siis olisin sataprosenttisen tyytyväinen, vaikka ne istuisivat lavalla toimistopöytien takana polyesteripuvut päällä ja lukisivat ääneen Vöyrin puhelinluetteloa.

Sellaiset odotukset mulla. :)

Samma här 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on keikkatallenteita missä poikien äänet hukkuu kun yleisö yhteislaulaa mukana.

Nämä ovat vielä niin ihania siitä, miten ottavat kontaktia yleisöön.

Pojat ovat niin iloisia ja onnellisia ja yleisö taatusti poistuu täynnä

K,A,J-vitamiineja.

💚🤎💛

Ymmärrän toki tuon hurmoksen kun lauloin itsekin mukana Nordiksella, mutta olen tyytyväinen siitä, että KOI:ssä on paikat yläkatsomossa, jossa toivottavasti kuulee enemmän KAJ'ta kuin yleisön ääntä.😉 Vaikka katto on siellä korkealla on varmasti tunnelma huipussaan kun siellä on pääosin oikeita faneja paikalla. Joku viikko sitten vapautui iso blokki semihyviä paikkoja myyntiin. Olisiko joku firma varannut ja sitten peruuttanut. No nekin menivät vauhdilla. Nyt on enää kuutisenkymmentä istumapaikkaa jäljellä. Nova clubin VIP-paikkoja näyttää muutetun tavallisiksi K-18 paikoiksi l.

Ai, ei minulle näkynyt mitään tollasia paikkoja, kun äsken katsoin oli vaan niitä anniskelukatsomon ja Nova Club Vip K18 istumapaikkoja, joilla kyllä hintaa sen 149 eur. 

Vierailija
4464/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin miten pitkään he sitä kymppikeikkaa tekivätkään, siitä on muistaakseni jossain mainittu. Ajattelin vaan, että ehkei heistä tässä tilanteessa voi ihan mitä vaan irrotakaan."

No näinpä minäkin ajattelen. Järkyttävän tiivis puoli vuotta heillä takana käytännössä ilman vapaa-aikaa. Ei kai heidän nyt tarvitse polttaa itseään ihan loppuun sentään. Toki heillä on niin paljon esiintymiskokemusta, että osaavat ehkä mitoittaa kapasiteettinsa ja voimavaransa, toivottavasti. Onhan nuo musikaalinäytännötkin olleet tosi tiiviillä tahdilla, mutta niihin ei ole liittynyt tuollaista matkustamista kuin nyt oli. 

Vierailija
4465/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, on keikkatallenteita missä poikien äänet hukkuu kun yleisö yhteislaulaa mukana.

Nämä ovat vielä niin ihania siitä, miten ottavat kontaktia yleisöön.

Pojat ovat niin iloisia ja onnellisia ja yleisö taatusti poistuu täynnä

K,A,J-vitamiineja.

💚🤎💛

Ymmärrän toki tuon hurmoksen kun lauloin itsekin mukana Nordiksella, mutta olen tyytyväinen siitä, että KOI:ssä on paikat yläkatsomossa, jossa toivottavasti kuulee enemmän KAJ'ta kuin yleisön ääntä.😉 Vaikka katto on siellä korkealla on varmasti tunnelma huipussaan kun siellä on pääosin oikeita faneja paikalla. Joku viikko sitten vapautui iso blokki semihyviä paikkoja myyntiin. Olisiko joku firma varannut ja sitten peruuttanut. No nekin menivät vauhdilla. Nyt on enää kuutisenkymmentä istumapaikkaa jäljellä. Nova clubin VIP-paikkoj

Outoa, mulle kyllä näkyy ne alennuspaikatkin, joista tuo edellä oleva kirjoittaa. Tosin ei niitäkään näköjään monta ole jäljellä, kuten ei niitä VIP-paikkojakaan. Kokeilepa vaikka katsoa toisen selaimen kautta, jos sitten ilmaantuisivat sullekin. Ovat merkittyjä vaalealla violetilla, kun ne kalliimmat on sinisiä.

Vierailija
4466/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin miten pitkään he sitä kymppikeikkaa tekivätkään, siitä on muistaakseni jossain mainittu. Ajattelin vaan, että ehkei heistä tässä tilanteessa voi ihan mitä vaan irrotakaan."

No näinpä minäkin ajattelen. Järkyttävän tiivis puoli vuotta heillä takana käytännössä ilman vapaa-aikaa. Ei kai heidän nyt tarvitse polttaa itseään ihan loppuun sentään. Toki heillä on niin paljon esiintymiskokemusta, että osaavat ehkä mitoittaa kapasiteettinsa ja voimavaransa, toivottavasti. Onhan nuo musikaalinäytännötkin olleet tosi tiiviillä tahdilla, mutta niihin ei ole liittynyt tuollaista matkustamista kuin nyt oli. 

Heillä on nyt onneksi United Stage takana, joten ei tarvitse itse tehdä käytännön asioita, vaan voi keskittyä luovaan puoleen.

Vierailija
4467/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warner Music och United Stage kommer att hjälpa dem med allt...

Vierailija
4468/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuivatkohan nuo työmiesten puvut viimeisen saunakeikan jälkeen suoraan saunan pesään? Jakobin puheista voisi päätellä että kyllä...  :D

😅😄

Joo kyllä! Tää video on muutenkin niin hyvä, tuo kertakaikkisen mahtava fiilis välittyy kyllä katsojalle. Aivan kuten muistakin Djurönäsetin videoista. Eipä ihme, että jotkut fanit ovat sanoneet leijuvansa ilmassa vielä päivä pari tuon keikan jälkeen. 

Ja tuo Jakob, varsinainen duracell ! 😅

No minä olen jonkinlaisessa euforiassa vieläkin Tammisaaren ja Logomon jäljiltä. Kun pojat astelivat lavalle hymyilevinä ja hyväntuulisina, etenkin kun Jakob väläytti sen superhymynsä, ja lempikappaleeni Kom ti byin lähti soimaan, niin minä olin aivan totaalisen myyty. Nämä kaverit ovat kyllä tarjoilleet mulle niin paljon elämän eliksiiriä koko kevään ja kesän aikana, että ei ole tosikaan. Heidän positiivisuutensa todella tarttuu ihmisiin!

Vierailija
4469/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin piti vielä lisätä, että KAJ'lle kuuluisi kyllä vuoden positiivisimman suomalaisen palkinto mun mielestä. 

Vierailija
4470/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku konserttikävijä oli vähän harmitellut tuon Uppsalan jälkeen, että järjestäjien olisi pitänyt olla kaukaa viisaita, ja järjestää konsertti toiseen isompaan paikkaan seisomakatsomolla. Nythän paikkana oli Parksnäckan, jossa on  pääosin istumakatsomo eikä mikään kovin suuri. Senpä tähden se myytiinkin nopeasti loppuun ja lisäkonsertti piti järjestää. Toki Uppsalassa oli ollut hyvä tunnelma nytkin, mutta kirjoittaja ilmeisesti olisi halunnut tanssia ja pomppia ja sehän ei istumakatsomossa oikein käy. No, kukapa näitä etukäteen aina osaisi ennustaa... 

Uppsalan arvostellut kriitikko oli antanut arvosanaksi 3. Arvostelu oli erään mielestä vähän mitäänsanomaton ja siitä paistoi hänen mielestään läpi se että arvostelija ei nyt kauhean kiinnostunut ollut, mutta jotain piti kirjoittaa. Oli siinä periaatteessa positiivistakin sävyä ollut, ainakin arvostelija oli kirjoittanut, että tunnelma oli katossa. 

Parikin paikalla ollutta ihmetteli sitä, kun kriitikot - ilmeisesti tämä kyseinenkin - jankuttavat sitä, että KAJ'n biisejä ei tunneta eikä niiden sanoja ymmärretä, paitsi se yksi  BBB. Yleisö on kesän aikana kyllä oppinut ja opiskellut biisit ja kyllä noissa konserteissa yhteislaulu raikaa. Ihmettelivät, että eikö nuo kriitikot omilla korvillaan kuule yhtään mitään, jos kerran paikan päällä ovat. No, ihminen näkee sen mitä haluaa nähdä, ja kriitikko kuulee vissiinkin sen mitä haluaa kuulla. 

Vierailija
4471/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin faniryhmän mukaan Vasabladet vihjaa, että Jakob esiintyisi Svenksa Teaternissa Helsingissä musikaalissa Änglagård syksyllä 2026. Lehdessä ei vahvisteta eikä kiistetä asiaa, mutta Svenska Teaternin mukaan pohjanmaalaiset eivät tule pettymään.

Vierailija
4472/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on noussut spekulaatioita, että Jakob olisi mukana Svenskanin syksyn 2026 musikaalissa Änglamark. Jäämme odottamaan roolitustietoja.

https://svenskateatern.fi/fi/svenska-teatern-tuo-nayttamolle-musikaalin…

Vierailija
4473/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin faniryhmän mukaan Vasabladet vihjaa, että Jakob esiintyisi Svenksa Teaternissa Helsingissä musikaalissa Änglagård syksyllä 2026. Lehdessä ei vahvisteta eikä kiistetä asiaa, mutta Svenska Teaternin mukaan pohjanmaalaiset eivät tule pettymään.

Tämä!  Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jakob pitää ehdottomasti saada musikaalilavoille. Tuollainen kyky! 

Toivotaan että tuo pitää paikkansa 🤗

Vierailija
4474/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on noussut spekulaatioita, että Jakob olisi mukana Svenskanin syksyn 2026 musikaalissa Änglamark. Jäämme odottamaan roolitustietoja.

Varma vetonaula, eikä koe-esiintymistä tarvittaisi. Jos vain Jakob itse haluaa, ja KAJ'n suunnitelmiin sopii.

Vierailija
4475/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään sinne saa nyt hakea kuka tahansa paitsi esiintymään niin myös ensemble-, swing- ja understudy-tehtäviin. En tiedä mitä ne ovat, mutta kiinnostava mahdollisuus joillekin päästä työskentelemään ehkä Jakobin kanssa.

Vierailija
4476/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinhän debytoi Svenska Teaternin revyyssä jo aiemmin. Lisäksi hän on tehnyt siellä äänisuunnittelijan töitä, koulutuksensa mukaisesti. Ja missasi yhden jo sopimansa kesäteatteriroolin tämän kesän saunakiertueen takia.

Axelilla taas ei ole koskaan tarpeeksi aikaa kirjoittamiseen, joten ehkä hänellekin löytyisi sopivalla hetkellä mahdollisuus siihenkin. Mä ainakin riemumielin luen kaiken, mitä hänen kynästään irtoaa.

Kevinkin muuten jossain vaiheessa vihjaisi kirjan kirjoittamisen mahdollisuudesta, ja Jakob yhdessä haastattelussa mainitsi halajavansa treenaamaan myös kirjoituslihastaan.

Elämä ei mahda olla ihan yksinkertaista, kun on niin hyvä niin monessa. :)

Vierailija
4477/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä teatteriroolit toteutuvat, niin ensi kesän keikat jää varmaan aika vähiin. 

Vierailija
4478/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevinhän debytoi Svenska Teaternin revyyssä jo aiemmin. Lisäksi hän on tehnyt siellä äänisuunnittelijan töitä, koulutuksensa mukaisesti. Ja missasi yhden jo sopimansa kesäteatteriroolin tämän kesän saunakiertueen takia.

Axelilla taas ei ole koskaan tarpeeksi aikaa kirjoittamiseen, joten ehkä hänellekin löytyisi sopivalla hetkellä mahdollisuus siihenkin. Mä ainakin riemumielin luen kaiken, mitä hänen kynästään irtoaa.

Kevinkin muuten jossain vaiheessa vihjaisi kirjan kirjoittamisen mahdollisuudesta, ja Jakob yhdessä haastattelussa mainitsi halajavansa treenaamaan myös kirjoituslihastaan.

Elämä ei mahda olla ihan yksinkertaista, kun on niin hyvä niin monessa. :)

Axelin taidot kynänkäyttäjänä jo tiedetään, mutta varmasti myös sekä Kevinille että Jakobille tuota kirjoittajan lahjaa on suotu. Ainakin jos muistelee, miten kivat ja hyvin rakennetut "praatit" heillä oli. Tämän vuoden menestys tuo heille varmasti nyt taloudellisesti selkänojaa lähteä vähän myöhemmin vaikka hetkeksi toteuttamaan kukin omia projektejaan. Kukapa tietää. Tavallaan ihan hieno tilannehan se olisi. Eikös Axel ole jossain vaiheessa sanonut, että hän pitää itseään ennenkaikkea kirjoittajana, joten hänestä varmasti kuullaan kirjallisuusrintamalla ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
4479/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä teatteriroolit toteutuvat, niin ensi kesän keikat jää varmaan aika vähiin. 

Voi olla, mutta KAJ on vain yksi heidän projekteistaan kuitenkin. Varmasti heille rakas ja mieluinen, mutta viimeksi kuluneen vuoden ajan vienyt totaalisesti kaiken heidän aikansa. En mä toisaalta ihmettelisi, vaikka KAJ-projekti jäisi ensi vuonna vaikka vähän vähemmälle, ja haluaisivat tehdä jotain muuta. No, mitäpä tätä arvailemaankaan, näemme sitten. 

Vierailija
4480/9373 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatterikausi päättyy melko aikaisin toukokuussa (siis normiteattereilla, jos ei nyt oteta mukaan kesäteattereita), joten kesällä on sitten hyvää aikaa tehdä musiikkikeikkoja. Jos jaksamista ja halua vain piisaa; kyllähän sitä ihmisen pitää joskus saada pitää lomaakin.

Iso joukko on muuten myös niitä, jotka kieli pitkällä odottaa uutta kautta Halln-sarjaan. Axelillahan on nyt Sauna Tourin päätyttyä kovasti luppoaikaa (hehe), ehkä hän voisi ryhtyä taas käsikirjoituspuuhiin. Kevinillekin sopisi kirjoittaa sarjaan joku mehevä rooli. Toki kaikki Halln-roolit on esittäjilleen (ja katsojille) meheviä. Mäkään en malttaisi millään odottaa Jakob-Jonan uusia urakäänteitä Pro-Minkin ruorissa.

Ja sanonpa vielä senkin, että vaikka Svenska teatern kuinka houkuttaisi/houkuttaa Jakobia, niin ihan varmasti sekä hän että kaksi muuta kaikkein mieluiten käsikirjoittaisivat musikaalinsa itse. Kaj ei ole coverbändi, kuten he aina sanovat. Niin että sitäkin odotellessa.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi