Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä
Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada.
Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Tänään otin viimeisen pillerin eikä uusia ole. Se siitä seksisuhteesta sitten. Rahaa saan toki torstaina, mutta on siinä silti kolme päivää ettei ole ehkäisyä ja sitten pitäisi olla kortsu käytössä viikko sen jälkeen kun aloittaa uuden liuskan pillereitä.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin sinulta, että oletko koskaan harkinnut kierukan laittoa? Kierukka voi kestää jopa 5- 7 vuotta (Mirena). Minulla jo toinen kierukka ja olen todella tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytykö massit pillereihin?
Vieläkö seksisuhde päällä?
Kyllä sain ostettua uuden 3 kk:n satsin jonka toki aloitin vasta torstaina kun olisi pitänyt aloittaa maanantaina. Tämä siis viime viikolla. Suhde jatkuu edelleen ja mies suostuu käyttämään kortsua nyt hetken. Kerroin siis tilanteen. Mies ei kuitenkaan rahaa tarjonnut ehkäisyyn enkä mä edelleenkään kehdannut sitä kysyä.
Ap
Hyvä juttu; mies sitten suostui lopulta käyttämään kortsua. Asia on nyt kunnossa.
En mäkään kortsusta pidä. Ensi viikolla uskaltaa jo panna paljaalla, jos tapaamme.
Ap
Tervetuloa hiiva- ja virtsatietulehdus.
Saatte sen; kaikki kolme -
Ai koska ne pitäisi tulla koska suhde on kestänyt pitkälti yli vuoden, lähes kaksi vuotta jo.
Ap
Ihan mielenkiinnosta kysyisin sinulta, että oletko koskaan harkinnut kierukan laittoa? Kierukka voi kestää jopa 5- 7 vuotta (Mirena). Minulla jo toinen kierukka ja olen todella tyytyväinen.
En halua kierukkaa. Eikä ne mitää halpoja ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sijoita kierukkaan, niin saat jakaa pilluasi ilmaiseksi 10 vuotta ilman pelkoa raskaudesta.
Sulleko naisen seksi on vain jakamista? Naimisissakin oleva nainen vain jakaa pilluaan? Onpa sulla surullinen ja vastenmielinen käsitys seksistä.
Tervetuloa hiiva- ja virtsatietulehdus.
Saatte sen; kaikki kolme - koska eri bakteerikanta.