Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä
Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada.
Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
AP, sinä olet tullut tänne vaan väittelemään, sillä et halua kuulla mitään argumentteja mitä sinulle vastataan. Aloitat ketjun, jossa vaan puolustelet omaa käytöstäsi. Jotenkin tuntuu, että koko elämäsi perustuu nyt tähän suhteeseen, ja haet siitä jotakin muuta kuin seksiä. Jännitystä, huomiota tms. Vaarallisella tiellä olet, etkä takuulla voi kovinkaan hyvin. Käy puhumassa asiasta jossakin ammattilaiselta, mutta täällä asian pyörittely ei tuo sinulle pillerirahaa eikä levollista mieltä.
Ei _ikinä_ kannata luottaa omaa elämäänsä "ammattilaisten" varaan varsinkin jos se on jo ennalta vähänkään heikoissa kantimissa. He kyllä repii sen kuin sudet ja diagnoosit saadaan tehtyä kaikkeen, phyi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vain maksullisia panoja. Voit ostaa pillerit tulonhankkimismenoina.
Sä voit ihan vapaasti huo rata. Mä en ole maksullinen nainen eli huo ra. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole siis myöskään lut ka, jakorasia tms.
ap
Hahhah varattua paneva epätoivoinen nainen yrittää alentaa maksua ottavia naisia :DD tiedoksesi, että he ovat moraalisesti yläpuolellasi.
Väität että sulla on hyvä itsetunto, mutta et kehtaa puhua miehelle ehkäisystä? Nyt ei jokin täsmää. Ei kannata alentua varatun panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit ihan vapaasti huo rata. Mä en ole maksullinen nainen eli huo ra. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole siis myöskään lut ka, jakorasia tms.
ap
Mä en kyllä näe kovin suurta eroa noilla. Pohdit toista työtä velkojesi takia ja sitten olet muka liian "hyvä" tienaamaan sillä, minkä osaat. Kuitenkin toimit moraalittomasti, ainakin mun silmissä.
Epälooginen kommentti, koska maksullinen antaa panna itseään RAHASTA. Ap sen sijaan panee omasta halusta, haluaa sitä ihmistä. Siinä ero teille urpoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tarjoaisit Annelia, kun se on muutenkin muodikasta.
Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.
ap
Viimeistään tämä lause paljasti ap:n mieheksi.
En ole mies vaan nainen joka haluaa seksiä. Myös anaaliseksi käy, mutta ei liian usein. En ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea tajuta sitä, että myös nainen voi täällä keskustella seksistä suoraan. Nainen voi myös haluta seksiä, mutta se tuntuu olevan teille joillekin todella ihmeellinen asia.
Mitkä seksitaudit? Ei ole mitään tauteja, olen käynyt kyllä testeissä. Ei ole hiivaa. Vatsatauti nyt voi tarttua mistä tahansa.
Mua ei kiinnosta useampi seksisuhde. Eikä kyllä suoraan sanottuna kiinnosta etsiä ketään toista miestä koska hyvän petikumppanin löytäminen on vaikeaa. Mun tuurilla löytyy vain pienikullisia miehiä jotka ei osaa nuolla. Tämä varattu tietää mistä mä tykkään ja mistä nautin sekä kulli on mulle sopivan kokoinen.
ap
Testeissä testataan vaan muutama yleisintä tautia, vaikka sukupuolitauteja lienee yhteensä varmaan sata. Eli et voi tietää, ettei sinulla olisi tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli illan paras!
Ei, vaan huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä en kyllä näe kovin suurta eroa noilla. Pohdit toista työtä velkojesi takia ja sitten olet muka liian "hyvä" tienaamaan sillä, minkä osaat. Kuitenkin toimit moraalittomasti, ainakin mun silmissä.
Epälooginen kommentti, koska maksullinen antaa panna itseään RAHASTA. Ap sen sijaan panee omasta halusta, haluaa sitä ihmistä. Siinä ero teille urpoille.
Urpoille? Taisi mennä vähän tunteisiin.
Tämä tietysti on sepitetty
hassuttelujargon koko tarina,
en oikein usko
todeksi. Sorry not sorry.. 😇
Vaikka - ihan varmasti monessa
huushollissa näinä aikoina on rahnan kanssa
'tiukkoo'.. Mutta kovin on persaukinen mies,
jos budjetti parista kympistä kiinni. 🤔 En
kuunaan tapailisi noin köyhää keissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei maksullinenkaan ketä tahansa pane, vaan valitsee asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan sormilla tai kielellä?
Ei riitä mulle eikä kyllä miehellekään. Yhdyntä on se koko homman pääpointti. Miksi kiusata itseään pelkillä sormilla tai kielellä ja jättää homma ikäänkuin kesken.
ap
Ap on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei nämä jotkut tajua vaikka miten selittäisi. Seksi on mulle nautinto eikä mikään myytävä asia. Mä teen kunnollista palkkatyötä saadakseni rahaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan sormilla tai kielellä?
Ei riitä mulle eikä kyllä miehellekään. Yhdyntä on se koko homman pääpointti. Miksi kiusata itseään pelkillä sormilla tai kielellä ja jättää homma ikäänkuin kesken.
ap
Ap on mies.
Enkä ole. Tämä palsta on todella ärsyttävä kun aina joku pölvästi väittää täällä naisia miehiksi. Mä olen aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa seksissä. En ymmärrä miksi nainen ei saisi haluta seksiä ja kertoa täällä anomyynisti suoraan mitä haluaa ja mitä ei.
Ihmeellisiä tynnyrissä kasvaneita osa tyypeistä täällä kun luulevat naisten olevan vain hiljaa eivätkä halua seksiä.
ap
Minkä ikäinen olet? Oletko varma että olet vielä hedelmällinen? Jos vahinko sattuu niin mies varmaan mielellään maksaa abortin.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö? Niinpä.
Mitä nautintoa se muka mulle tuo? Ei yhtään mitään. Mä haluan seksiä niin, että mies panee loppun asti eikä vaihdeta mihinkään suihinottoon välissä. Suihinottoa on ennen yhdyntää ja ehkä siinä välissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Oletko varma että olet vielä hedelmällinen? Jos vahinko sattuu niin mies varmaan mielellään maksaa abortin.
Olen sen ikäinen, että raskauden mahdollisuus alkaa olla aika pieni. Silti en vielä uskalla harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että tuo päätös voi johtaa vain ja ainoastaan paljon positiivisempiin asioihin elämässäsi.
Huh, on se tuollainen lihanhimo toisen naisen mieheen tosi ällöttävä ajatellakin.
Taidat olla provo, muuten en voi käsittää kertomaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hahhah varattua paneva epätoivoinen nainen yrittää alentaa maksua ottavia naisia :DD tiedoksesi, että he ovat moraalisesti yläpuolellasi.
Sulla on erikoinen logiikka.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sä olet kyllä melkoisen pihalla.
Mä en alenna itseäni alkamalla myymään itseäni. Seksi ei ole myyntiaihe. En ole huo ra. Seksin haluaminen ei tee musta huo raa. Seksisuhde ei tee musta huo raa.
Rahani saa ihan tavallisesta palkkatyöstä.
ap
Niin siis mitä mun nyt tässä pitäisi teidän mieliksi tehdä? Enhän mä mitään neuvoja kysynyt vaan kerroin vain miten asiat on. En mä elä teitä varten vaan elän ihan omaa elämääni itseäni varten. Tuo seksisuhde on vain yksi osa mun elämää ja todella lapsellista olettaa sen olevan ainoa asia mun elämässä. Mistä ihmeestä edes keksit tuollaista? En käy juttelemassa ammattilaisen kanssa sen vuoksi, että haluan seksiä enkä tee elämässäni asioita teidän mieliksi.
Isompia ongelmia teillä nyt vaikuttaa olevan tuntemattomien seksisuhteesta kuin mulla asian suhteen.
ap