Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä

Vierailija
02.07.2025 |

Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada. 

Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas kun joku mies käveli voi luulla että nainen ei tule raskaaksi . On MAHO LEHMÄ KUIN FIKSUT MIEHET PUHUU NAISISTA NÄIN.    Kun heitä on sellaisia ettei tiedä ehkäisystä.   Ja nythän voi kysyä onko tällä ehkäisyä käyttävää hyväksikäyttävän vaimolla ehkäisy vai lapsia ?   Hän voi kuvitella ettei tule raskaaksi. Voit vaikka näyttää että tulet . Ellei maksa ehkäisyä . Maksaako vaimonsa ehkäisyn ???  

Mies ja puolisonsa ovat n. 60v, että ei ole pelkoa, että miehen puoliso tulisi enää raskaaksi. Ei kiinnosta miten on ehkäisyt aiemmin ja kuka maksoi.

Ap

Vierailija
122/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppa minun luokseni, maksan heti 3 vuoden pillerit, ja pidän huolen sinun nautinnosta;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuppa minun luokseni, maksan heti 3 vuoden pillerit, ja pidän huolen sinun nautinnosta;)

Enkä tule. 

Ap

Vierailija
124/145 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö Ap keinoa? Onko seksisuhde elossa? Mies tulossa "kylään"?

Vierailija
125/145 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuskymppisellä ukkomiehellä on mieluisa panokaveri, hän on valmis maksamaan pillerit, kunhan sanot tilanteesi. Sen ikäisen miehen on aika vaikea hankkia uutta nuorempaa 'jalkavaimoa', jota voi panna paljaalla ilman tautiriskejä. Ota reilusti puheeksi, ennen kuin viimeinen levy loppuu. 

Vierailija
126/145 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysikö Ap keinoa? Onko seksisuhde elossa? Mies tulossa "kylään"?

Ei ole nyt tulossa, mutta katsotaan ensi viikolla. Pillereitä on vielä kolmeksi viikoksi.

Ap

Vierailija
127/145 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuskymppisellä ukkomiehellä on mieluisa panokaveri, hän on valmis maksamaan pillerit, kunhan sanot tilanteesi. Sen ikäisen miehen on aika vaikea hankkia uutta nuorempaa 'jalkavaimoa', jota voi panna paljaalla ilman tautiriskejä. Ota reilusti puheeksi, ennen kuin viimeinen levy loppuu. 

No tuntuu vaikealta ottaa tällainen puheeksi ja nolottaa oma rahattomuus. 

Ap

Vierailija
128/145 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuossa ole mitään noloa. Minä kyllä maksaisin naisystäväni pillerit , ehkäisyn oikein mielelläni.

Vierailija
129/145 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuossa ole mitään noloa. Minä kyllä maksaisin naisystäväni pillerit , ehkäisyn oikein mielelläni.

No kyllä mun mielestä on noloa, että aikuinen ihminen on näin rahaton.

Ap

Vierailija
130/145 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin viimeisen pillerin eikä uusia ole. Se siitä seksisuhteesta sitten. Rahaa saan toki torstaina, mutta on siinä silti kolme päivää ettei ole ehkäisyä ja sitten pitäisi olla kortsu käytössä viikko sen jälkeen kun aloittaa uuden liuskan pillereitä.

Ap

Vierailija
131/145 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas kun joku mies käveli voi luulla että nainen ei tule raskaaksi . On MAHO LEHMÄ KUIN FIKSUT MIEHET PUHUU NAISISTA NÄIN.    Kun heitä on sellaisia ettei tiedä ehkäisystä.   Ja nythän voi kysyä onko tällä ehkäisyä käyttävää hyväksikäyttävän vaimolla ehkäisy vai lapsia ?   Hän voi kuvitella ettei tule raskaaksi. Voit vaikka näyttää että tulet . Ellei maksa ehkäisyä . Maksaako vaimonsa ehkäisyn ???  

Onpa sekavaa settiä sun kirjoitus. Koita vähän jäsennellä ajatuksia ennen kuin suollat ne pihalle näppäimistöltä.

Miehen puoliso on jo sen ikäinen, että ei tarvitse enää ehkäisyä. Eikä kiinnnosta miten ehkäisi aiemmin ja kuka sen maksoi.

Ap 

Vierailija
132/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytykö massit pillereihin?

Vieläkö seksisuhde päällä?

Vierailija
133/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sain ostettua uuden 3 kk:n satsin jonka toki aloitin vasta torstaina kun olisi pitänyt aloittaa maanantaina. Tämä siis viime viikolla. Suhde jatkuu edelleen ja mies suostuu käyttämään kortsua nyt hetken. Kerroin siis tilanteen. Mies ei kuitenkaan rahaa tarjonnut ehkäisyyn enkä mä edelleenkään kehdannut sitä kysyä.

Ap

Vierailija
134/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo petikaverisi Jussi Halla-aho vai joku muu monisuhteinen?

Vierailija
135/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo petikaverisi Jussi Halla-aho vai joku muu monisuhteinen?

Oletko oikeasti noin tyhmä? Hyi hel vetti joku Halla-aho!

Ap

Vierailija
136/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sain ostettua uuden 3 kk:n satsin jonka toki aloitin vasta torstaina kun olisi pitänyt aloittaa maanantaina. Tämä siis viime viikolla. Suhde jatkuu edelleen ja mies suostuu käyttämään kortsua nyt hetken. Kerroin siis tilanteen. Mies ei kuitenkaan rahaa tarjonnut ehkäisyyn enkä mä edelleenkään kehdannut sitä kysyä.

Ap

Hyvä juttu; mies sitten suostui lopulta käyttämään kortsua. Asia on nyt kunnossa.

Vierailija
137/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä juttu; mies sitten suostui lopulta käyttämään kortsua. Asia on nyt kunnossa.

En mäkään kortsusta pidä. Ensi viikolla uskaltaa jo panna paljaalla, jos tapaamme.

Ap

Vierailija
138/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla. 

No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn. 

ap

siis nu....it varatun miehen kanssa joka ei halua käyttää kondomia ja maksattaa ehkäisyn sulla? käske suksia kuuseen, kyllä löydät paremmankin panokaverin joka halaa myös huolehtia sun hyvinvoinnista

Vierailija
139/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeissa monisuhteissa tuo on myös miehen puolison asia.

Itse ottaisin hänet mukaan ehkäisykeskusteluun :)

Vierailija
140/145 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeissa monisuhteissa tuo on myös miehen puolison asia.

Itse ottaisin hänet mukaan ehkäisykeskusteluun :)

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Miehen puoliso ei tiedä suhteesta eikä sitä hyväksyisi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi