Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä

Vierailija
02.07.2025 |

Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada. 

Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tarjoaisit Annelia, kun se on muutenkin muodikasta.

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

Viimeistään tämä lause paljasti ap:n mieheksi.

En ole mies vaan nainen joka haluaa seksiä. Myös anaaliseksi käy, mutta ei liian usein. En ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea tajuta sitä, että myös nainen voi täällä keskustella seksistä suoraan. Nainen voi myös haluta seksiä, mutta se tuntuu olevan teille joillekin todella ihmeellinen asia. 

ap

mutta et voi miehen kanssa keskustella seksistä suoraan vaikka täällä voit? pistä mies lukemaan sitten tämä keskustelu, niin ehkä hän alkaa maksaa sinulle seksistä niin, että on varaa ostaa pillerit. 

Vierailija
102/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvännäköinen nainen ei ole köyhäkään. Sitten pitää vaihtaa mieheen jolle kumilla sopii.

Miksi edes antaa tuollaiselle laskettelukeskusten auervaaralle joka kerta voi olla ylläri miten käy alapään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tuota edellä olevaa, niin alkoi oksettaa, pyyhe alla ja menee muun pyykin ohessa. Yäk, mitä saastaa. Kaikenlaisia hutsuja

Siis mitä ihmettä sä sekoilet? Aika moni käyttää pyyhettä alla, että ei tarvitse lakanaa vaihtaa. Pienempi homma pestä pyyhe. Ja voi iik ku mä pesen sen pyyhkeen muiden pyyhkeiden seassa! Siis miten kamalaa, että yksin asuva noin pesee pyyhkeen jossa voi olla vähän spermaa! Voi apua. 

En ole mikään hutsu. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. 

ap

Etkö oikeasti millään tajua, että jokainen joka harrastaa irtoseksiä ilman avioliittoa on h*ora?

Mene nyt lukemaan Raamattua hysteerinen uskovainen ja anna muiden nauttia elämästä. 

Huo ra on maksullinen. Ei irtosuhteita harrastava tai seksisuhteessa oleva. 

Vierailija
104/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein,

täysin naurettava, naurettavin

aloitus pitkään aikaan. 

Ihan kuin kännissä tai piripäissä 2-3 

hlöä olisi tuottanut kaikki kommentit,

paitsi mä omani.. Hyh pyh!🥱

Joo. 107 peukkua alas. 😂

111 jo nyt. 

Vierailija
105/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Taas näitä kesätarinoita a la Porvoo.. 

Vierailija
106/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tarjoaisit Annelia, kun se on muutenkin muodikasta.

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

Viimeistään tämä lause paljasti ap:n mieheksi.

En ole mies vaan nainen joka haluaa seksiä. Myös anaaliseksi käy, mutta ei liian usein. En ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea tajuta sitä, että myös nainen voi täällä keskustella seksistä suoraan. Nainen voi myös haluta seksiä, mutta se tuntuu olevan teille joillekin todella ihmeellinen asia. 

ap

mutta et voi miehen kanssa keskustella seksistä suoraan vaikka täällä voit? pistä mies lukemaan sitten tämä keskust

Oletko oikeasti noin tyhmä? Missä olin haluamassa seksistä rahaa? Onko vaimokin huo ra jos mies maksaa hänen ehkäisynsä? Olette sitten kaikki muutkin huo ria.

ap

Vierailija
107/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tuota edellä olevaa, niin alkoi oksettaa, pyyhe alla ja menee muun pyykin ohessa. Yäk, mitä saastaa. Kaikenlaisia hutsuja

Siis mitä ihmettä sä sekoilet? Aika moni käyttää pyyhettä alla, että ei tarvitse lakanaa vaihtaa. Pienempi homma pestä pyyhe. Ja voi iik ku mä pesen sen pyyhkeen muiden pyyhkeiden seassa! Siis miten kamalaa, että yksin asuva noin pesee pyyhkeen jossa voi olla vähän spermaa! Voi apua. 

ap

Etkö oikeasti millään tajua, että jokainen joka harrastaa irtoseksiä ilman avioliittoa on h*ora?

Mene nyt lukemaan Raamattua hysteerinen uskovainen ja anna muiden nauttia elämästä. 

Huo ra on maksullinen. Ei irtosuhteita harrastava tai se

Nykykielessä huo-raksi kutsutaan muitakin kun maksullisia. Esim ihmisiä, jotka harrastavat seksiä useiden kumppaneiden kanssa.

Vierailija
108/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa aika ehkäisyneuvolaan ja käy asenuttamassa hormonikierukka. julkisella itse asennus tehdään ilmaiseksi (tai ehkä käyntiaksun hinnalla), mutta kierukan ostat tse apteekista. Mieheltä pyydät puolet kierukan hinnasta. kertahinta on kallis, mutta kierukka ehkäisee parhaimmillaan 10 vuoden ajan, yleensä 5-7 vuotta. Tulee halvemmaksi kuin minipillerit. mies voi ehä innostua maksamaan sen kokonaankin, jos heität vaihtoehdoksi, että pitää siirtyä kondomeihin tai sitten kierukka ja pyydät vain mieheltä rahat siihen rohkeasti. mies siinä kuitenkin voittaa, kun pääsee ajelemaan edelleen paljaalla. 

Kierukan voi saada myös kokonaan ilmaiseksi julkiselta, jos on sairauksia, joiden hoitoon se olennaisesti kuuluu ja lääkäri määrää sen sairauden hoitoon. 

Vierailija
109/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyvännäköinen nainen ei ole köyhäkään. Sitten pitää vaihtaa mieheen jolle kumilla sopii.

Miksi edes antaa tuollaiselle laskettelukeskusten auervaaralle joka kerta voi olla ylläri miten käy alapään.

Mitä tollo siellä kuvittelee, että kaunis ei voi olla köyhä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
110/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää itsetuntoa.

Vierailija
111/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Huo ra on maksullinen

Mä en ole huo ra. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. 

ap

Vierailija
112/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huåra ja ukkomiehen

kanssa kuksiva: molemmat

työstää varattua. Rahalla tai

rahatta. Mahtaa 

ottaa moraalin päälle

jossain vaiheessa kummallakin.

Luin joskus jostain seks.psykologin tekstin.

Hän summaili surutta: totesi, että suurin osa

s3ksiammattia pidempään harjoittavista on 

sosiå/psykåpaatteja. He pystyvät työhönsä

nimenomaan > häikäilemättömän

kylmäverisen

kiintymättömyytensä johdosta..

Miettikää sitä!

Ei kaikki ilotytöt varattuja suostu panemaan, on heilläkin moraaleja.

Itseään rahasta myyvällä ei ole moraalia ja aivan varmasti maksulliset panee varattujen kanssa rahan himossaan. Ihan turhaa yrität tehdä maksullisista jotaki kunniallisia kansalaisia. Huo ria mitä huo ria.

Vierailija
113/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP suosittelen kuparikierukan laittamista et saa monesti haitallisia hormoneita ja ehkäisyteho kestää kauan.

Vierailija
114/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP suosittelen kuparikierukan laittamista et saa monesti haitallisia hormoneita ja ehkäisyteho kestää kauan.

Kannattaako kierukkaa laittaa, jos ei niin hirveän aktiivinen seksielämä? Kannattaisiko miettiä kondomin käyttöä vaikka se tuntemuksia  saattaakin heikentää?

Vierailija
115/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että palauttaa sinulle ehkäisyyn kuluneet rahat, tai sitten kerrot teistä hänen puolisolleen. Pieni kiristys tepsii aina

Vierailija
116/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako kierukkaa laittaa, jos ei niin hirveän aktiivinen seksielämä? Kannattaisiko miettiä kondomin käyttöä vaikka se tuntemuksia  saattaakin heikentää?

hormonikierukan avulla pääsee eroon kuukautisista, kuparikierukka runsastuttaa vuotoa

Vierailija
117/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot varatulle miehelle et tekee huorin ja pettää vaimoaan.  Hyi.  Mutta voit kertoa sen vaimolle. Saatat saada siitä siten vakituisen.  Mut pyydä siltä 50€ ehkäisyyn ja sano et tarvitse pillerit , ELLET HALUA LASTA JUURI MINUN KANSSANI.  TAI teet lapsen ja laitat sen isyys testiin. Kun pyydät 50€ reilu mies antaa 100€ pillereihin että voi jatkaa vaimonsa pettämistä ilman raskautta elatusmaksuja. Saat samalla jonkun laskun maksettua ja ostettua vessapaperia kuin rättejä. Sanot myös että kun taas pääsee naimaan pillereillä niin tuo mukanaan sinulle sekä maitoa että mehua ja hyvää paahtoleipää. Juuston , näin  pääset köyhyydestä. Hyväksikäyttö pitää olla molemminpuolista . 

Vierailija
118/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin kehdata pyytää kun jonkin kehtaa pettää vaimoaan.  Eikö niin.  Muuten hänen täytyy kehdata maksaa vauvan elatusmaksut.   Kehtaat pyytää reilusti että sanot ;. ehkäisypillerit ja rahat on loppu voitko antaa rahaa pillereihin kiitos. Hän on se joka nauttii pillereiden ehkäisy vaikutuksesta eikö niin.  Äläkä anna miehen kuvitella ettet voisi tulla raskaaksi kun kerran voit tulla jos syöt ehkäisyä !! 

Vierailija
119/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas kun joku mies käveli voi luulla että nainen ei tule raskaaksi . On MAHO LEHMÄ KUIN FIKSUT MIEHET PUHUU NAISISTA NÄIN.    Kun heitä on sellaisia ettei tiedä ehkäisystä.   Ja nythän voi kysyä onko tällä ehkäisyä käyttävää hyväksikäyttävän vaimolla ehkäisy vai lapsia ?   Hän voi kuvitella ettei tule raskaaksi. Voit vaikka näyttää että tulet . Ellei maksa ehkäisyä . Maksaako vaimonsa ehkäisyn ???  

Vierailija
120/145 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä varmat päivät,keskeytetty ja 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi