Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä

Vierailija
02.07.2025 |

Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada. 

Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen.

Vierailija
82/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkoseen.

No senkus otat. Anaaliseksi on harvinanen herkku enkä todellakaan halua sitä jatkuvasti. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Miksi naisen pitäisi suostua pelkkään anaaliseksiin kun nainen haluaa kullin pilluunsa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi ostaa ehkäisy?  Käske sen äijän ostaa. Kysehän on yhteistoiminnasta ja ehkäisy molempien etu.

Vierailija
84/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota terveyskeskuksen kautta seksuaaliterveyden puolelta minä sain implantin asennuksen opetuspuolelta. Sen asennuksen sain ilmaiseksi, mutta maksoi noin 100 e itse implantti voimassa3/5 vuotta, joten pitkällä aikavälillä halvempi. Jos se mies vaikka kerran maksaisi. Jos olet nuorempi niin monissa kunnissa slle 24v kaikki ilmaista. Jos kestät opiskelijoita niin se opetuspuoli voi auttaa.

Vierailija
85/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pane, joka valkkaa. 😄

Vierailija
86/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, sinä olet tullut tänne vaan väittelemään, sillä et halua kuulla mitään argumentteja mitä sinulle vastataan. Aloitat ketjun, jossa vaan puolustelet omaa käytöstäsi. Jotenkin tuntuu, että koko elämäsi perustuu nyt tähän suhteeseen, ja haet siitä jotakin muuta kuin seksiä. Jännitystä, huomiota tms. Vaarallisella tiellä olet, etkä takuulla voi kovinkaan hyvin. Käy puhumassa asiasta jossakin ammattilaiselta, mutta täällä asian pyörittely ei tuo sinulle pillerirahaa eikä levollista mieltä.

Niin siis mitä mun nyt tässä pitäisi teidän mieliksi tehdä? Enhän mä mitään neuvoja kysynyt vaan kerroin vain miten asiat on. En mä elä teitä varten vaan elän ihan omaa elämääni itseäni varten. Tuo seksisuhde on vain yksi osa mun elämää ja todella lapsellista olettaa sen olevan ainoa asia mun elämässä. Mistä ihmeestä edes keksit tuollaista? En käy juttelemassa ammatti

Okei. No me sitten vaan kerrottiin oma mielipide. Tee niinkus parhaalta tuntuu. 

Vierailija
87/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi kuvitellakaan myyväni kehoani.

Se olisi: oksennusrefleksi.

Paniikkireaktio ja

pakokauhu. Hirvittävä morkkis ja itseinho.

En kertakaikkiaan kykenisi.

En kuitenkaan tuomitse, jos ja kun yksi

rahasta kehoaan myy, ja toinen seurastaan

s3ksiammattilaiselle maksaa.

Tätä tapahtuu hyvin paljon..

Itselläni on habitus, kroppa, pärstä [ja

rönttönen!😃] toistaiseksi siinä kuosissa,

ettei varmaankaan komeasta [jonkun verran 

itseäni nuoremmasta mieluimmin]

miehestä maksaa tarvitse vielä 

ainakaan 10 vuoteen.. Ihan on tunkua

toistaiseksi vetreistä kolleista.

Ukkomiesten kanssa en suostu

yhtikäs mihinkään, eli johonkin

salarakkaan kakkosnaiseksi geisha-rooliin.

Ei, ei, noup!

Hyvä, sinulla on enemmän moraaleja kun aplla, joka kehtaa vielä halveksua maksullisia :D

Vierailija
88/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi kuvitellakaan myyväni kehoani.

Se olisi: oksennusrefleksi.

Paniikkireaktio ja

pakokauhu. Hirvittävä morkkis ja itseinho.

En kertakaikkiaan kykenisi.

En kuitenkaan tuomitse, jos ja kun yksi

rahasta kehoaan myy, ja toinen seurastaan

s3ksiammattilaiselle maksaa.

Tätä tapahtuu hyvin paljon..

Itselläni on habitus, kroppa, pärstä [ja

rönttönen!😃] toistaiseksi siinä kuosissa,

ettei varmaankaan komeasta [jonkun verran 

itseäni nuoremmasta mieluimmin]

miehestä maksaa tarvitse vielä 

ainakaan 10 vuoteen.. Ihan on tunkua

toistaiseksi vetreistä kolleista.

Ukkomiesten kanssa en suostu

yhtikäs mihinkään, eli johonkin

salarakkaan kakkosnaiseksi geisha-rooliin.

&

Seksisuhde varatun kanssa ja seksin myyminen on kaksi täysin eri asiaa. Kyllä pitää ihmisellä olla korvien välissä vikaa jos ei tuota tajua 

Vierailija
89/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää, miksi jaat toosaa paljaalla tuollaiselle ukolle, sehän jyystää ties kuinka montaa muuta? 

Vaimolle taudit...

Vierailija
90/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän käyttää ap:ta kuin h*oraa.Ei tuossa mitään hauskaa ole ja ap on liian hidas tajuamaan mikä on.Miehen ykkösnainen on se puoliso ja ap lentää oitis pihalle jos vihjailee edes olemassaolostaan miehen ykkösnaiselle. Mies jättää ap silloin heti.

Vierailija
91/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai panet varattua ja vielä niin köyhää, ettei ole ehkäisyynkään varaa... Ei hyvää päivää!

Vierailija
92/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että tuo päätös voi johtaa vain ja ainoastaan paljon positiivisempiin asioihin elämässäsi. 

No tämä on varmasti totta. Eihän suhde varattuun mikään ihannetilanne ole. 

ap

Sanoisin, että olet harvinaisen tyhmä nainen. Maksat siitä, että mies saa käydä vieraissa eli pettämässä sinun kanssasi. Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta.

Sä tässä tyhmä olet. Mä maksan ehkäisystä, en seksistä. Ehkäisy helpottaa myös sen vuoksi, että ei ole menkkoja eikä siihen liittyviä kipuja. 

ap

Vierailija
93/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää, miksi jaat toosaa paljaalla tuollaiselle ukolle, sehän jyystää ties kuinka montaa muuta? 

Vaimolle taudit...

Mitkä taudit? Ei mulla ole tauteja. 

ap

Vierailija
94/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla. 

No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn. 

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa j

Kun luin tuota edellä olevaa, niin alkoi oksettaa, pyyhe alla ja menee muun pyykin ohessa. Yäk, mitä saastaa. Kaikenlaisia hutsuja.

Vierailija
95/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että tuo päätös voi johtaa vain ja ainoastaan paljon positiivisempiin asioihin elämässäsi. 

Huh, on se tuollainen lihanhimo toisen naisen mieheen tosi ällöttävä ajatellakin.

Taidat olla provo, muuten en voi käsittää kertomaasi. 

No aivan ilmiselvä provo, eikö tuo jo aloituksestakin selviä????

Vierailija
96/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän käyttää ap:ta kuin h*oraa.Ei tuossa mitään hauskaa ole ja ap on liian hidas tajuamaan mikä on.Miehen ykkösnainen on se puoliso ja ap lentää oitis pihalle jos vihjailee edes olemassaolostaan miehen ykkösnaiselle. Mies jättää ap silloin heti.

En ole mikään huo ra. Kyse on pelkästä seksistä myös mun puolelta. Ei tässä mitään parisuhdetta olla hakemassa. En ole miehen puolisolle vihjailemassa yhtään mitään. Älä oleta asioita. 

Sä tässä hidas olet kun et tajua, että myös naiset pystyy pelkkään seksiin. 

ap

Vierailija
97/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaihtaa miestä. Kyllähän tuo on miehen puolelta pelkkää hyväksikäyttöä. Löydät kyllä paremman, joka haluaa sitoutua sinuun ja arvostaa sinua ja maksaa puolet ehkäisystä.

Vierailija
98/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tuota edellä olevaa, niin alkoi oksettaa, pyyhe alla ja menee muun pyykin ohessa. Yäk, mitä saastaa. Kaikenlaisia hutsuja

Siis mitä ihmettä sä sekoilet? Aika moni käyttää pyyhettä alla, että ei tarvitse lakanaa vaihtaa. Pienempi homma pestä pyyhe. Ja voi iik ku mä pesen sen pyyhkeen muiden pyyhkeiden seassa! Siis miten kamalaa, että yksin asuva noin pesee pyyhkeen jossa voi olla vähän spermaa! Voi apua. 

En ole mikään hutsu. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. 

ap

Vierailija
99/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaihtaa miestä. Kyllähän tuo on miehen puolelta pelkkää hyväksikäyttöä. Löydät kyllä paremman, joka haluaa sitoutua sinuun ja arvostaa sinua ja maksaa puolet ehkäisystä.

Minkä paremman? Mä saan hyvää seksiä tältä mieheltä. Mä en ole etsimässä mitään parisuhdetta. Miksi tässä pitäisi mihinkään sitoutua? 

ap

Vierailija
100/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkein,

täysin naurettava, naurettavin

aloitus pitkään aikaan. 

Ihan kuin kännissä tai piripäissä 2-3 

hlöä olisi tuottanut kaikki kommentit,

paitsi mä omani.. Hyh pyh!🥱