Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä

Vierailija
02.07.2025 |

Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada. 

Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siivoamista suihkussa käynti on? Ei mies siihen mun apua tarvitse enkä mä tarvitse miehen apua. Enkä mä lakanoita vaihda seksin jälkeen, on yleensä pyyhe alla. Siinä se pyyhkeen pesu koneessa menee samalla kun pesen muut pyyhkeet. 

Kyse on pelkästä seksistä eikä mitään ruokaa yhdessä syödä. Miksi pitäisi? Miksi on itsensä alentamista jos itsekin haluaa pelkkää seksiä? Ei tässä mitään parisuhdetta olla hakemassa.

ap

Hihhih. Eli enää ei ole varaa lettua tarjota. Voisitkohan jostain kuluista vielä nipistää? Kyllä varmaan itsekin ymmärrät, ettei miehet, varsinkaan varatut, ilmaiseksi palvelujaan jaa. ;D

Vierailija
42/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tarjoaisit Annelia, kun se on muutenkin muodikasta.

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

Viimeistään tämä lause paljasti ap:n mieheksi.

En ole mies vaan nainen joka haluaa seksiä. Myös anaaliseksi käy, mutta ei liian usein. En ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea tajuta sitä, että myös nainen voi täällä keskustella seksistä suoraan. Nainen voi myös haluta seksiä, mutta se tuntuu olevan teille joillekin todella ihmeellinen asia. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

En ole mies vaan nainen joka haluaa seksiä. Myös anaaliseksi käy, mutta ei liian usein. En ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea tajuta sitä, että myös nainen voi täällä keskustella seksistä suoraan. Nainen voi myös haluta seksiä, mutta se tuntuu olevan teille joillekin todella ihmeellinen asia. 

ap

Vähän ristiriitaista jos haluat täällä puhua seksistä mutta seksikumppanin kanssa et voi sopia asioista.  Saa seksiä haluta ja harrastaa tottakai, mutta turvallisuus ennen kaikkea, ei nautintoa voi olla jos seksitauti kosahtaa päälle kun ei puhuta asioista. 

Vierailija
44/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla. 

No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn. 

ap

Kehtaat panna, muttet kehtaa puhua siihen liittyvästä asiasta???  Voi hyvää päivää......

Vierailija
45/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään seksisuhdetta ole.

Vierailija
46/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vähän ristiriitaista jos haluat täällä puhua seksistä mutta seksikumppanin kanssa et voi sopia asioista.  Saa s

Niin mä keskustelen täällä anomyynisti. Ei meidän suhde vain ole sellainen, että tällaisista raha-asioista puhuttaisiin. Mies on jo sen ikäinen, että ei hänellä paukut riitä enempään kuin kahteen naiseen ja siinäkin välillä ollut vaikeuksia. Korvien väli haluaa välillä useammin kuin mihin jalkoväli pystyy. Puolisonsa on täysin tietämätön tästä suhteesta enkä usko hänellä olevan muita koska sen verran sokeasti vaikuttaa miestä rakastavan. Sen verran olen huomannut jos olen heidät yhdessä nähnyt esim. kaupassa.

ap

Vierailija
47/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain maksullisia panoja. Voit ostaa pillerit tulonhankkimismenoina. 

Vierailija
48/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään seksisuhdetta ole.

Kyllä on vielä toistaiseksi. Jotenkin huvittavaa tuo olettaminen toisen asioista. 

ap

Vierailija
49/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet vain maksullisia panoja. Voit ostaa pillerit tulonhankkimismenoina. 

Sä voit ihan vapaasti huo rata. Mä en ole maksullinen nainen eli huo ra. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En ole siis myöskään lut ka, jakorasia tms.

ap

Vierailija
50/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin usein pääset varatusta nauttimaan?

Vierailija
51/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vähän ristiriitaista jos haluat täällä puhua seksistä mutta seks

No te jaatte miehen lisäksi sitten seksitaudit, hiivat, vatsataudit ja sinä et kuitenkaan saa edes pillereistä puolta hinnasta. Nyt oikeasti. Löydät paremman ja helpomman seksisuhteen. Tai vaikka useita, mutta kondomi on oltava aina, jos suhde ei ole kahdenvälinen. Jotkin seksitaudit voivat olla elimistössä koko loppuelämän - onko sen arvoista seksiä nyt???

Vierailija
52/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin usein pääset varatusta nauttimaan?

Ei kuulu sulle millään tavalla tämä asia.

ap

Vierailija
53/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suurin murhe täällä on seksisuhteet ja niihin liittyvät ongelmat.

Vierailija
54/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Kelaan ja pyydä toimeentulotukea ehkäisyvälineisiin. Jos eivät maksa, uhkaa tehdä pari aviotonta muksua Kelan piikkiin. 

Vierailija
55/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vähän ristiriita

Mitkä seksitaudit? Ei ole mitään tauteja, olen käynyt kyllä testeissä. Ei ole hiivaa. Vatsatauti nyt voi tarttua mistä tahansa. 

Mua ei kiinnosta useampi seksisuhde. Eikä kyllä suoraan sanottuna kiinnosta etsiä ketään toista miestä koska hyvän petikumppanin löytäminen on vaikeaa. Mun tuurilla löytyy vain pienikullisia miehiä jotka ei osaa nuolla. Tämä varattu tietää mistä mä tykkään ja mistä nautin sekä kulli on mulle sopivan kokoinen. 

ap

Vierailija
56/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita Kelaan ja pyydä toimeentulotukea ehkäisyvälineisiin. Jos eivät maksa, uhkaa tehdä pari aviotonta muksua Kelan piikkiin. 

Oletko lukutaidoton? Mitähän tukea mä töissä käyvä ihminen saisi Kelasta?

ap

Vierailija
57/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä että kokkaat varatulle helmellesi herkkuaterian ja maksat sille bensarahaa siitä hyvästä että suvaitsee käydä vetämässä sua viikseen.

Vierailija
58/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vielä että kokkaat varatulle helmellesi herkkuaterian ja maksat sille bensarahaa siitä hyvästä että suvaitsee käydä vetämässä sua viikseen.

En kokkaa yhtään mitään miehelle ja mies maksaa ihan itse bensansa. Mies jos tulee tänne ja saunotaan, niin tuo oman saunakaljansa mukanaan. 

ap

Vierailija
59/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinä olet tullut tänne vaan väittelemään, sillä et halua kuulla mitään argumentteja mitä sinulle vastataan. Aloitat ketjun, jossa vaan puolustelet omaa käytöstäsi. Jotenkin tuntuu, että koko elämäsi perustuu nyt tähän suhteeseen, ja haet siitä jotakin muuta kuin seksiä. Jännitystä, huomiota tms. Vaarallisella tiellä olet, etkä takuulla voi kovinkaan hyvin. Käy puhumassa asiasta jossakin ammattilaiselta, mutta täällä asian pyörittely ei tuo sinulle pillerirahaa eikä levollista mieltä.

Vierailija
60/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt hieman kaikuja Valiksen

tämän päivän hammasimplantti_postista.

Hän siinä harmitteli, että 18 tonnin lainan

koko suun remppaan joutunee yksinään

ottamaan.

Puolisoa/aviomiestään ei lainkaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi