Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä

Vierailija
02.07.2025 |

Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada. 

Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos tämä paikka vapautuu? Sen verran löytyy massia että pillerit saadaan

Vierailija
22/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä ostaa kondomit ja laitat aspiriinin polviesi väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kehtaa puhua seksikumppanisi kanssa noin perusasiasta, niin sopii miettiä oletko lainkaan kypsä harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa

Vierailija
24/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla. 

No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn. 

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa jälkiään tai auta missään.

Mitä siivoamista suihkussa käynti on? Ei mies siihen mun apua tarvitse enkä mä tarvitse miehen apua. Enkä mä lakanoita vaihda seksin jälkeen, on yleensä pyyhe alla. Siinä se pyyhkeen pesu koneessa menee samalla kun pesen muut pyyhkeet. 

Kyse on pelkästä seksistä eikä mitään ruokaa yhdessä syödä. Miksi pitäisi? Miksi on itsensä alentamista jos itsekin haluaa pelkkää seksiä? Ei tässä mitään parisuhdetta olla hakemassa.

ap

Vierailija
25/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millos tämä paikka vapautuu? Sen verran löytyy massia että pillerit saadaan

Ei kitos. 

ap

Vierailija
26/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla. 

No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn. 

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa j

Niin? Miten nuo kaksi asiaa liittyivät toisiinsa? Mies siivoaa mun käyntien jälkeen niin, että puolisonsa ei huomaa mitään. Eri asia olisi säilyttää kotona kortsuja jotka puoliso voi löytää.

ap

Eikö sinua huoleta yhtään huono karma? Mieshän tuossa eniten väärin tekee, mutta itse en panisi varattua moraalisista syistä.

Vierailija
27/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa j

Jos tämä on totta, kannattaa lopettaa hyvän sään aikana. Alennat itseäsi ja jopa vaarannat oman terveytesi. Seksiä löydät kyllä muutenkin kuin näin - en kuule mitään rakkautta tässä jutussa.

Vierailija
28/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu luukulle. Vain kondomi voi estää seksitauteja, jotka sarjapaneskelija kierrättää. 

Vierailija
29/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin? Miten nuo kaksi asiaa liittyivät toisiinsa? Mies siivoaa mun käyntien jälkeen niin, että puolisonsa ei huomaa mitään. Eri asia olisi säilyttää kotona kortsuja jotka puoliso voi löytää.

ap"

Miltä se tuntuu kun olemassaolosi piilotetaan? Tekee varmaan tosi hyvää entuudestaan huonolle itsetunnollesi. 

Vierailija
30/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tarjoaisit Annelia, kun se on muutenkin muodikasta.

Vierailija
31/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää

Siis mitä rakkautta tässä pitäisi olla? Kyse on seksisuhteesta eikä mistään rakkaudesta.

ap

Vierailija
32/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulosotossa, et voi ottaa sisäänpanoja. 

Vierailija
33/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

Vierailija
34/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin? Miten nuo kaksi asiaa liittyivät toisiinsa? Mies siivoaa mun käyntien jälkeen niin, että puolisonsa ei huomaa mitään. Eri asia olisi säilyttää kotona kortsuja jotka puoliso voi löytää.

ap"

Miltä se tuntuu kun olemassaolosi piilotetaan? Tekee varmaan tosi hyvää entuudestaan huonolle itsetunnollesi. 

Siis miksi mun pitäisi olla näkyvä osa miehen elämää? Kyse on salaisesta seksisuhteesta eikä mistään muusta. Ei mulla ole huono itsetunto. 

ap

Vierailija
35/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies maksaa jos sanot että sex loppuu ellei maksa. 

Vierailija
36/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei os

Ei tartte olla rakkautta, mutta pelkän seksin takia tuo juttu on ihan liian vaarallinen. Varaa aika seksitautitesteihin, sillä oikeasti olet riskissä. Ja alennat itseäsi koko hommassa. Itseään pitää ainakin rakastaa!

Vierailija
37/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, pah ja pöh AP.

Jätät ehkäisyn pois, kerrot asiasta miehelle etukäteen. Koska se hinoissaan kuitenkin haluaa, tulet raskaaksi, saatte lapsen, mies on nalkissa, perustatte perheen, teette toisen, kolmannen ja neljännen. Ukko saa painaa pidenpää päivää ja tehdä enemmän rahaa. Vaadi heti alussa avioliitto ilman avioehtoa. Sen tekee vain ne jotka aikoo erota. Yhteinen tili alusta asti. Opiskele hoitovapailla. Tule maisteriksi. Tee pätkätöitä, koska osaamisesi on heikkoa eikä sille ole kysyntää. Nopeasti huomaatkin olevasi vanha, etkä enää kaipaa seksiä. Eikä kaipaa ukkosikaan kun on oppinut mitä panemisesta seuraa. Olkaa onnellisia, olkaa aikuisia, olkaa ihmisiä.

Vierailija
38/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaali on harvinainen herkku eikä mikään jatkuva juttu. Panetus poistuu kunnolla kun saa kyrvän pilluun.

ap

Viimeistään tämä lause paljasti ap:n mieheksi.

Vierailija
39/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolista herkkua selkeesti

Vierailija
40/145 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, jos et aikuinen ihminen kehtaa sanoa miehelle, että nyt vastaat sinä seuraavan vuoden ehkäisystä, niin ole ilman seksiä sitten. Mies voi ne kortsut ostaa ja säilyttää sinun luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi