Mun on pakko lopettaa seksisuhde erääseen mieheen koska mulla ei ole enää rahaa ostaa ehkäisyä
Olen kyllä töissä, mutta palkasta menee ulosottoon ja nyt alkaa olla rahat todella vähissä. Pakko karsia joka paikasta kuluja. Kolmen kuukauden minipillerit maksaa n.20€, mutta ei nyt riitä rahat edes siihen. Pakko siis lopettaa seksisuhde ja elää seksin osalta puutteessa. Pakko on kuitenkin ruokaa saada.
Mieheltä en kehtaa kysyä voisiko maksaa välillä pillerit. Mä olen huolehtinut ehkäisystä pitkälti yli vuoden. Kortsua ei haluta käyttää, että se siitä sitten. Eikä mulla ole varaa kyllä kortsujakaan ostaa koska nekin mä joutuisin ostamaan. Eihän varattu mies voi kortsuja ostaa ja niitä kotonaan pitää.
Kommentit (145)
Mä sanoisin että tuo päätös voi johtaa vain ja ainoastaan paljon positiivisempiin asioihin elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla.
No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että tuo päätös voi johtaa vain ja ainoastaan paljon positiivisempiin asioihin elämässäsi.
No tämä on varmasti totta. Eihän suhde varattuun mikään ihannetilanne ole.
ap
Jos suhteessa on seksiä, siitä pitää puhua ja ehkäisystä sopia yhdessä. Kustannukset jaetaan. Ihan aikuisten tavoin siitä vaan puhutaan.
"Hei, minun pitäisi ostaa pillerit niin voisitko maksaa puolet?"
Ei hyvää päivää, miksi jaat toosaa paljaalla tuollaiselle ukolle, sehän jyystää ties kuinka montaa muuta?
Sitten vaan sormilla tai kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, miksi jaat toosaa paljaalla tuollaiselle ukolle, sehän jyystää ties kuinka montaa muuta?
Ei jyystä. Ei sen ikäisellä miehellä kunto kestä.
ap
Asiat tärkeysjärjestykseen. Jos ne pillerit ja seksisuhde on tärkeitä sinulle, nipistät kyllä jostain muusta sen rahan.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä mulle eikä kyllä miehellekään. Yhdyntä on se koko homman pääpointti. Miksi kiusata itseään pelkillä sormilla tai kielellä ja jättää homma ikäänkuin kesken.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt tosissasi? Jos teillä on suhde, on ehkäisy molempien asia ja molempien vastuulla.
No eipä ole mies kertaakaan tarjoutunut maksamaan ehkäisyä. Alkuun oli käytössä kortsu kun mulla ei ollut pillereitä vielä ja kerran hajosi kortsu. Jäin jälkiehkäisyn ja itse maksoin sen kalliin pillerin. Miehelle kerroin hinnan, mutta eipä tuo mitään maksanut. Enkä mä oikeasti kehtaa kysyä rahaa ehkäisyyn.
ap
Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa jälkiään tai auta missään.
Vierailija kirjoitti:
Asiat tärkeysjärjestykseen. Jos ne pillerit ja seksisuhde on tärkeitä sinulle, nipistät kyllä jostain muusta sen rahan.
Olen kyllä koittanut miettiä mistä vielä voisin nipistää. Tekee vain niin tiukkaa. Vintediin olen laittanut vaatteita myyntiin, mutta eihän siellä niistä paljoa saa. Eikä myymistä loputtomiin riitä. Lisäksi mietin olisiko jotakin toista työtä vaikkapa etänä mitä voisin tehdä saadakseni lisätienestejä ja maksaakseni velat nopeammin pois.
Uuden pilleriliuskan aloitin maanantaina, että on tässä vielä vähän aikaa miettiä mistä saisi rahaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja sitähän mies käyttää sitten suruttomasti hyväkseen. Anna kun arvaan, tapaatte aina sun luona ja sinä maksat kaiken. Mies ei osallistu mihinkään kustannuksiin vaikka käyttää suihkuasi ja sähköäsi eikä varmaan edes siivoa jälkiään tai auta missään.
Tavataan kyllä molempien luona. En tiedä mitä siivoamista seksin jälkeen nyt olisi niin kauheasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tavataan kyllä molempien luona. En tiedä mitä
Alussa sanoit ettei mies voisi varattuna säilyttää kondomeja luonaan ja nyt sitten tapailettekin molempien luona. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä mulle eikä kyllä miehellekään. Yhdyntä on se koko homman pääpointti. Miksi kiusata itseään pelkillä sormilla tai kielellä ja jättää homma ikäänkuin kesken.
ap
Miksi kiusata itseään varatulla miehellä, joka ei ole kiinnostunut osallistumaan panemisensa kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tavataan kyllä molempien luona. En tiedä mitä
Suihkussa käynti, lakanoiden vaihto ja pyykkäys? Kai te syöttekin joskus jotain vai pelkällä seksilläkö käy? Oletpas alentanut itsesi ja vielä maksat ehkäisykin vähistäsi. Nyt korjausliikettä!
Vierailija kirjoitti:
Sen vaimokin voi. Niillä voi olla muodikas avoin suhde ja kierrättävät tauteja tehostetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin? Miten nuo kaksi asiaa liittyivät toisiinsa? Mies siivoaa mun käyntien jälkeen niin, että puolisonsa ei huomaa mitään. Eri asia olisi säilyttää kotona kortsuja jotka puoliso voi löytää.
ap
Itse en panisi varattua miestä ilmaiseksi, enkä oikeastaan maksustakaan, saati että maksaisin itse ehkäisyn :D aika kiimainen saa olla että tuohon suostuu.