Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! (Vela) Jos olisit TITANICILLA, antaisitko paikkasi pelastusveneessä

Vierailija
02.07.2025 |

perheelliselle miehelle vai pitäisikö sen itse? 

Kommentit (301)

Vierailija
201/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tekohampaani antaisin.

Vierailija
202/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että tottakai mutta tositilanteessa en tietenkään vaan heittäisin lapset laidan yli ja ottaisin heidän paikkansa. Aivan kuten kaikki muutkin tekisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai antaisin, koska perheelliset ovat parempia ihmisiä.

Vierailija
204/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, en. Miksi minun elämäni olisi vähemmän arvokasta kuin hänen?

Vierailija
205/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että häntä tarvitaan ja hänellä on rakastava perhe. Sinä olet turha turha.

Tässä yksi hyvä syy tyrkätä se äijä jorpakkoon ja ottaa hänen paikkansa. :D Vanhemmuus ei todellakaan jalosta vaan monesti ihan päinvastoin. Kaltaistasi mulkkua ei tarvitse kukaan.

Vierailija
206/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että häntä tarvitaan ja hänellä on rakastava perhe. Sinä olet turha turha.

Tässä yksi hyvä syy tyrkätä se äijä jorpakkoon ja ottaa hänen paikkansa. :D Vanhemmuus ei todellakaan jalosta vaan monesti ihan päinvastoin. Kaltaistasi mulkkua ei tarvitse kukaan.

Paraskin puhumaan ettei tarvitse kukaan kun sinä āmmä itse tulet haudatuksi seurakunnan piikkiin vain pappi ja suntio paikalla. Kaikki vihaavat sinua. 

Vierailija
207/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen mies ja yksin kuukausia kestävällä reissulla? Vähän kuin mun ex, aina korostamassa kuinka hieno isä hän on lapsilleen. Oikeasti häntä ei kotona edes näkynyt, sitten haki eroa ja pakotti lapset käymään luonaan. Huusi ja raivosi isätapaamiset tai jätti lapset jollekin sukulaiselleen. Elareita ei maksanut. Toki hän olisi saanut väkivalloin itselleen paikan pelastusveneestä potkimalla ja sotkemalla naiset ja lapset jalkoihinsa. Joo, perheellinen mies. 

En ole vela, joten minulta ei kysytty mitään, mutta en tiedä miksi kenenkään  pitäisi luopua paikastaan siksi, että joku mies väittää olevansa perheellinen? Jos nainen on perheellinen niin hän pyytäisi paikkoja lapsilleen. Perheellinen mies itselleen, yksin hän oli reissussa tässäkin.

Vierailija
208/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen mies ja yksin kuukausia kestävällä reissulla? Vähän kuin mun ex, aina korostamassa kuinka hieno isä hän on lapsilleen. Oikeasti häntä ei kotona edes näkynyt, sitten haki eroa ja pakotti lapset käymään luonaan. Huusi ja raivosi isätapaamiset tai jätti lapset jollekin sukulaiselleen. Elareita ei maksanut. Toki hän olisi saanut väkivalloin itselleen paikan pelastusveneestä potkimalla ja sotkemalla naiset ja lapset jalkoihinsa. Joo, perheellinen mies. 

En ole vela, joten minulta ei kysytty mitään, mutta en tiedä miksi kenenkään  pitäisi luopua paikastaan siksi, että joku mies väittää olevansa perheellinen? Jos nainen on perheellinen niin hän pyytäisi paikkoja lapsilleen. Perheellinen mies itselleen, yksin hän oli reissussa tässäkin.

Olet pelkkä laho pilluteline elämän kaatopaikalla. 

Vierailija
209/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vallitsee täydellinen tasa-arvo, miksi kenenkään pitäisi luovuttaa paikkaa toiselle? 

Sitä paitsi nykyisten pelastuslauttojen kyseessä ollen on vaikea uskoa, että ne käytännössä koskaan olisivat niin tupaten täynnä, ettei joku onneton vielä mahtuisi mukaan. Uppoamaan niitä on vaikea saada.

Vierailija
210/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju paljastaa kuinka itsekkäitä suomalaiset naiset ovat, kun eivät anna paikkaansa miehelle.

Tämä.

Narsismi on yleisempää naisissa. Siksi aina oma etu on naiselle tärkeintä Suomessa.

Jotta mitään edes teoriassa pitävää tietoa saataisiin, kysymys pitäisi esittää myös sukupuoliroolit kääntäen. Oman hengen suojelulla eli itsesäilytysvaistolla ei sitä paitsi ole mitään tekemistä narsismin kanssa, ei sitten yhtään mitään.

Mutta kunhan nyt provoatte.

Mies

Vierailija
211/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraskin puhumaan ettei tarvitse kukaan kun sinä āmmä itse tulet haudatuksi seurakunnan piikkiin vain pappi ja suntio paikalla. Kaikki vihaavat sinua. 

En todellakaan tule, kun en kuulu kirkkoon.

Vierailija
212/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tule, kun en kuulu kirkkoon.

Sen pahempi. Pappi ja suntio joutuisivat olemaan paikalla viran puolesta. Nyt sulla ei sitten ole ketään. 

Vierailija
213/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tule, kun en kuulu kirkkoon.<

On mulla mies, ystäviä ja sukulaisia.

Vierailija
214/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
215/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, miksi niin tekisin. Ei hän ole yhtään sen arvokkaampi 

Vierailija
216/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vähän outo käsitys jos luulet että velaa ei tarvita missään eikä hänellä ole rakastavaa perhettä ja läheisiä. 

Vierailija
217/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja lapset ensin. Näin se menee.

Vierailija
218/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen puolesta kuolisit? No en nyt välttämättä kenenkään.

Vierailija
219/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkäisin äijän reippaasti yli laidan 

Vierailija
220/301 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jossain kolmanessa luokassa hukkumassa, ei köyhälle naiselle olisi välttämättä löytynyt paikkaa tai aikaa päästä sinne pelastusveneille.

Oikeassa elämässä jopa Titanicilla naiset ja lapset meni ensin myös kolmannesta luokasta, ei mennyt niin kuin elokuvassa todellakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi