Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! (Vela) Jos olisit TITANICILLA, antaisitko paikkasi pelastusveneessä

Vierailija
02.07.2025 |

perheelliselle miehelle vai pitäisikö sen itse? 

Kommentit (301)

Vierailija
181/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi. Miksi antaisin? En edes omalle lapselleni. Pärjätköön yksin.

Et edes omalle lapsellesi? Mikäs järki sitä lasta sitten oli tehdä, jos kerran annat sen kuolla, kun itse selviät?

Miksi lapsi pitäisi tehdä vain jotta saisi uhrautua sen puolesta?

Lapsi tehdään, jotta sukuni jatkuu minun jälkeeni. Tarkoitus siis on, että lapsi selviää (ja jatkaa sukuamme), kun minä poistun tästä maailmasta.

Niin? Kaikki ovat jonkun lapsia.

Vierailija
182/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju paljastaa kuinka itsekkäitä suomalaiset naiset ovat, kun eivät anna paikkaansa miehelle.

Tämä.

Narsismi on yleisempää naisissa. Siksi aina oma etu on naiselle tärkeintä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi. Miksi antaisin? En edes omalle lapselleni. Pärjätköön yksin.

Et edes omalle lapsellesi? Mikäs järki sitä lasta sitten oli tehdä, jos kerran annat sen kuolla, kun itse selviät?

Lapsi tehdään, jotta sukuni jatkuu minun jälkeeni. Tarkoitus siis on, että lapsi selviää (ja jatkaa sukuamme), kun minä poistun tästä maailmasta.

No nyt löytyi syy siihen miksi maailma on ääliöitä täynnä.

Minusta taas ääliömäistä olisi hankkiutua raskaaksi ja ottaa kaikki terveysriskit vain, jotta voi uhrata lapsensa ensimmäisen tilaisuuden tullen. Sitä varten niitä lapsia tehdään, että ne elävät meidän vanhempien jälkeen.

Ehkä tässä ketjussa tosiaan on monta velaa, kun tuo asia on jotenkin epäselvä.

Vierailija
184/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, lapset, muistakaa kun palstalla opetettiin, että jos syöt kaupasta ostettua leipää, niin sinun tulee kuolla tuntemattomien puolesta.

Vierailija
185/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt löytyi syy siihen miksi maailma on ääliöitä täynnä.

Minusta taas ääliömäistä olisi hankkiutua raskaaksi ja ottaa kaikki terveysriskit vain, jotta voi uhrata laps

Eläimet taas syövät joskus hädässä poikasensa, koska voivat tehdä uusia jälkeläisiä.

Vierailija
186/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teidän suvustanne välittää? Lapsesi ei välttämättä edes selviä tai pärjää elämässä. Mikä pointti sillä suvun jatkumisella siis on? Ja vaikka näennäisesti selviäisikin, ei hän välttämättä itse tee lapsia jolloin se teidän niin

No se on se pointti koko lisääntymisessä. :D

Ei kukaan ulkopuolinen meistä piittaakaan, mutta minä piittaan omasta jälkikasvustani. Samoin muut äidit omastaan.

Vierailija
187/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velanaiset ovat itsekeskeisiä narsisteja.

Vierailija
188/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisivat, niin he porsisivat lakkaamatta kopioita itsestään.

Vierailija
189/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti itsekeskeiset narsistit pysyvätkin lapsettomina. On aika epäreilua lapselle syntyä sellaisen lapseksi.

(Kaikki velat eivät tietenkään ole narsisteja eivätkä edes itsekkäitä, ainakaan oman kokemukseni perusteella.)

Vierailija
190/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Ei kukaan ulkopuolinen meistä piittaakaan, mutta minä piittaan omasta jälkikasvustani. Samoin muut äidit omastaan.

Ei kyllä uskoisi, kun katsoo millaisen saastuneen törkyläjän haluatte jättää lapsillenne. Vedetkin mikromuovia täynnä, no, sitähän löytyy jo sikiöistä, joten onnea muovisille lapsillenne :) 

Vierailija
191/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja lapset ensin.

Ja varsinkin naiset. Naisissa on voimaa, lapsissa ja miehissä on vain huolenpitoa. Pitäkööt itse itsestään huolta. Naiset ensin.

Totta. Siksi naisille on sukupuoleen perustuva pakollinen asepalvelus.

Vierailija
192/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tässä ketjussa kirjoitteliat ette ole olleet mukana todellisessa merihädässä. Minä olin ensimmäisessä  pelastavassa laivassa kun Estonia upposi. Teillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista se oli, Lopettakaa paskapuheenne ja yrittävkää olla avuksi ihmisille aina kykyjenne mukaan. Muuta ei tarvita eikä vaadita.

T. merinainen

Vierailija
193/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun jälkeen ymmärrän Koskelan surman tehneitä poikia. Vanhempansa ovat opettaneet, että toisten pitää kuolla. Kotoahan se malli on tullut ja se malli on tässä ketjussa voimissaan. Tällaset vanhemmat sitten ovat ylpeitä itsestään ja perhestään.

Vierailija
194/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Ei kyllä uskoisi, kun katsoo millaisen saastuneen törkyläjän haluatte jättää lapsillenne. Vedetkin mikromuovia täynnä, no, sitähän löytyy jo sikiöistä, joten onnea muovisille lapsillenne :) 

Minä itse asiassa kerään muidenkin jättämiä muoviroskia kävellessäni (ja hiihtäessäni). Yritin myös pitkään olla kasvissyöjä, mutta minulla vaikuttaisi olevan jonkinlainen imeytymishäiriö, sillä sairastuin joka kerta jätettyäni eläinperäiset ruoka-aineet pois. Matkustamisen olen jättänyt kokonaan. Eli ei tässä nyt ihan täysin pellossa eletä.

Vierailija
195/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tässä ketjussa kirjoitteliat ette ole olleet mukana todellisessa merihädässä. Minä olin ensimmäisessä  pelastavassa laivassa kun Estonia upposi. Teillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista se oli, Lopettakaa paskapuheenne ja yrittävkää olla avuksi ihmisille aina kykyjenne mukaan. Muuta ei tarvita eikä vaadita.

T. merinainen

Hattu päästä sinulle ja muille tositoimissa olleille! Kiitos ja kumarrus! Olen sen verran risteillyt maailman merillä matkustajana, ja muutenkin veneillyt, että osaan hyvin kuvitella mistä on ollut kyse. Hirvittävä tragedia ja Itämerellä kuolema tulee nopeasti vaikka pääsisi laivasta uloskin.  

Vierailija
196/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. merinainen

Hattu päästä sinulle ja muille tositoimissa olleille! Kiitos ja kumarrus! Olen sen verran risteillyt maailman merillä matkustajana, ja muutenkin veneillyt, että osaan hyvin kuvitella mistä on ollut kyse. Hirvittävä tragedia ja Itämerellä kuolema tulee nopeasti vaikka pääsisi laivasta uloskin.  

Meidän laivamme ei uponnut, mutta yritimme parhaamme mukaan pelastaa, valitettavasti huonoin tuloksin laivalta käsin. Sen aikaisia pelastustoimia on päivitetty juuri tuon onnettomuuden takia joka puolella maailmaa. Hyvä näin.

T. merinainen

Vierailija
197/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. merinainen

Meidän laivamme ei uponnut, mutta yritimme parhaamme mukaan pelastaa, valitettavasti huonoin tuloksin laivalta käsin. Sen aikaisia pelastustoimia

Varmasti järkyttävää seurata vierestä, kun ihmiset paleltuvat kuoliaaksi silmien edessä eikä saa autettua. Seurasin sitä silloin mediasta. Aivan hirveää.

Vierailija
198/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä että joku ihminen olisi vähemmän arvokas vain siksi ettei ole lapsia, on karmiva ja täysin länsimaisen oikeuskäsityksen vastainen.

Suomessa on tasa-arvo.

Lapsivapaat ovat yhtä arvokkaita.

Kellekään ei tule etuoikeuksia.

Vierailija
199/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. merinainen

Totta puhut. Luultavasti saisin paniikkikohtauksen ja yrittäisin päästä turvaan kaikin keinoin? Turhaa kehuskella epäitsekkyyttään. 

Vierailija
200/301 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä että joku ihminen olisi vähemmän arvokas vain siksi ettei ole lapsia, on karmiva ja täysin länsimaisen oikeuskäsityksen vastainen.

Suomessa on tasa-arvo.

Lapsivapaat ovat yhtä arvokkaita.

Kellekään ei tule etuoikeuksia.

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi