Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ketju VAIN kauniille naisille đŸ’…đŸ»

Vierailija
10.07.2026 |

No niin kanssasisaret, tÀmÀ ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitÀÀ peitellÀ ja yrittÀÀ vÀhÀtellÀ tai pienentÀÀ itseÀÀn, ettei ÀrsytÀ muita, joten tuli mieleen, ettÀ luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttÀ siitÀ, ettÀ on onnellinen siitÀ, mitÀ on saatu.

ÄrsyttÀÀ, kun ihmiset saa olla ylpeitĂ€ vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltĂ€, mitĂ€ pitĂ€isi hĂ€vetĂ€ tai ainakin koittaa pitÀÀ kynttilÀÀ vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen nĂ€köinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympĂ€rillĂ€ on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa. 

Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman ettĂ€ tunnen siitĂ€ syyllisyyttĂ€ ja yrittĂ€n pienentÀÀ itseĂ€ni, etten olisi muiden naisten silmissĂ€ liikaa ja saisin siten hyvĂ€ksyntÀÀ. Todella vapauttavaa. 

En siis ikinÀ missÀÀn ole kehunut itseÀni toisille, olen ollut aina ystÀvÀllinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan.

Ja tĂ€ssĂ€ ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen nĂ€köisten tulla vĂ€ittelemÀÀn, kuka on kaunis ja kuka ei, tĂ€mĂ€ ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! đŸ€—

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prööt, kauniskin pieree, kakkii ja kuolee  :)

Vierailija
2/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

liian pitkÀ alotus, tuota kukaan jaksa lukee

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei taida löytyÀ tyhjÀpÀiltÀ kauheasti sanottavaa? Hiljainen ketju saattaapi olla tiedossa...

Vierailija
4/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian pitkÀ alotus, tuota kukaan jaksa lukee

Niin, tĂ€mĂ€ onkin hyvĂ€nnĂ€köisille hyvĂ€nĂ€köisille 😉

Vierailija
5/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida löytyÀ tyhjÀpÀiltÀ kauheasti sanottavaa? Hiljainen ketju saattaapi olla tiedossa...

KyllĂ€, ja eka vastauskin oli juuri sitĂ€, mitĂ€ nimenomaan ei haettu 😄

Vierailija
6/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀÀrittele ensin KAUNEUS, sitĂ€kin on monenlaista. 

Vierailija
7/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, ettĂ€ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitĂ€ kuinka ystĂ€vĂ€llinen ja kiva ja helposti lĂ€hestyttĂ€vĂ€ olet. Tavallisen nĂ€köiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjĂ€, rumat löytĂ€vĂ€t aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikĂ€ ystĂ€viĂ€. 

Vierailija
8/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yleisestikin, niin kyllĂ€hĂ€n Suomessa on ihan Ă€lyttömĂ€n paljon ihmisiĂ€, jotka ei edes yritĂ€ nĂ€yttÀÀ hyvĂ€ltĂ€, niin miehiĂ€ kuin naisia. TÀÀllĂ€ on oikeasti harvinaista nĂ€hdĂ€ hyvĂ€n nĂ€köinen ihminen, joka on panostanut tyyliin 👌

Vierailija
9/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ruma mies ja olen tullut kommentoimaan ketjuusi. MitÀ aiot tehdÀ asialle?

Vierailija
10/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samaa mieltÀ.

T. Toinen kaunis nainen

Vierailija
11/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ruma mies, mutta haluaisin silti osallistua tÀhÀn. Saanko? Pliis?

Vierailija
12/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, ettĂ€ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitĂ€ kuinka ystĂ€vĂ€llinen ja kiva ja helposti lĂ€hestyttĂ€vĂ€ olet. Tavallisen nĂ€köiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjĂ€, rumat löytĂ€vĂ€t aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikĂ€ ystĂ€viĂ€. 

Totta, kiitos asiallisesta vastauksesta 👍

Vierailija
13/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ§”đŸ‘łđŸ§•đŸ§‘â€đŸŒŸđŸ€±

Vierailija
14/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltÀ.

T. Toinen kaunis nainen

Ihanaa, löytyyhĂ€n meitĂ€! đŸ€—

Vierailija
15/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika hyvin provosoi tĂ€llainen ketju tÀÀllĂ€, kun ei vaan pysty olemaan kommentoimatta he, joita ketju just ei koske 😎

Vierailija
16/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kohta poistuu ketju, kun on liian arka aihe ketjun naisille đŸ€­

Vierailija
17/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy! Kauniit ihmiset ovat niin syrjittyjÀ! ElÀmÀni on hirveÀÀ! Yhyy yhyy! Kauniina ihmisenÀ on niin vaikeaa löytÀÀ kumppani!

Vierailija
18/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moni kakku pÀÀltÀ kaunis.....

Vierailija
19/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ja hieman elitistinen aloitus. Kauneus on kuitenkin katsojan silmÀssÀ, eikÀ ole olemassa mitÀÀn universaalia 'kauniiden klubia'. Eikö muiden naisten viha tai miesten reaktiot voi johtua myös

jostain muusta kuin pelkĂ€stĂ€ ulkonÀöstĂ€ – esimerkiksi siitĂ€, miten viestii ympĂ€ristölleen? Itsevarmuus on hieno asia, mutta tĂ€ssĂ€ rajataan ihmisiĂ€ aika karkeasti kahteen leiriin."

Vierailija
20/54 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TeidÀn kauniiden yksinÀisyys ei johdu siitÀ ettÀ te olette kauniita, vaan siitÀ ettÀ teillÀ on usein pissaa pÀÀssÀ.

Ilmeisesti luulette ettÀ olette jossain muita ylempÀnÀ, ja pelkkÀ kauneus riittÀÀ?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn yksi