Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos saisit olla vuorokauden vastakkaisen sukupuolen kehossa?

Vierailija
01.07.2025 |

Itse kusisin seisaaltaan ja kokeilisin helikopteria.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin mökin nurmikon kun jaksaisin vetäistä ruohonleikkurin käyntiin.  Sama raivaussahalla, harventaisin pusikkoa ja hävittäisin risut.  Siinä se päivä menisikin.

Vierailija
142/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et tuona päivämä saisin estottomasti puhua vain itsestäni ja minuun liittyvistä asioista miehiseen itsekeskeiseen tyyliin:  Minä olen ollet siellä ja täällä, minä tein toissä niin ja noin, minä olen entinen urheilija ja minä osaan sitä ja tätä, minullahan on xxx, minä sain palkankorotuksen, minä suunnittelen auton vaihtoa, minä menen sinne ja minä tulen kun huvittas  minä minä minä, minulle, minusta... kaikki asiat liittyisi minuun koska en ymmärtäisi että ympärilläni on muitakin.

Sitten kuulosteleisin lisää itseäni miehenä, miltä se itsevarmuus ja rajattomat luulot omasta viehätysvoimasta tuntuu ja mistä sitä ammennetaan. Kirjoittaisin sen tunteen ja opin jotenkin ylös jotta muistaisin sen taas naisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta mieheks muuttumispäivänä varmaan keksisin päivät jotain valkosia valheita tai ainakin kertoisin muunneltua totuutta jotta välttyisin joutumasta ahdinkoon tai paljastumasta tai siltä että joutusin tekemään jotain. 

Sit jos mulle kotona tulis noottia jostain, loukkaantuisin ja osottasin mieltä kuin teinit. Jos tekisin kotitöitä, koska huutamalla pakotettu, mököttäisin ja vaatisin hyvitystä ja etuja itselleni jossain muussa asiassa.

Lopunpäivää myhäileisin omaa täydellisyyttäni, katteleisin peilistä miten hyvän näkönen olen (vaikkei ois aihettakaan) ja luulisin että tänäänkin varmaan kaikki naiset ihasteli ja kiinnitti vain minuun huomiota. Ja jos oisin oikein tosi tyhmä, niin kertosin tämän vielä puolisolleni illalla. 

Onneks herään naisena seuraavana aamuna. 

Miksi tu

"Sit jos mulle kotona tulis noottia jostain, loukkaantuisin ja osottasin mieltä kuin teinit. Jos tekisin kotitöitä, koska huutamalla pakotettu, mököttäisin ja vaatisin hyvitystä ja etuja itselleni jossain muussa asiassa."

Et voi tuota väittää ellet ole tuollaisen miehen kanssa ollut. Vai isääsikö kuvaillit?

Vierailija
144/148 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan joku vi....un saivartelija, joka pikkuasiaan takertuva putkiaivo, kyseenalaistaja ja jaarittelija, joka ei ymmärrä muutakun yksinkertaisia selkosuomeksi kirjoitettuja tekstejä. Samanlainen jankuttaja/jaarittelija kun 143 ja monen muun vastaväitteen kirjoittaja tässäKIN ketjussa. 

Vierailija
145/148 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin ihmisten ilmoilla ja testaisin, kunnioittaisivatko ja pelkäisivätkö ihmiset minua.

Vierailija
146/148 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tekisin kunnon tilin.

Vierailija
147/148 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin keittiöön tekemään voileipiä.

Vierailija
148/148 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisin naisena että onko ylipäänsä mahdollista käydä naisena kaupassa ostaen vain sellaista mitä todella tarvitsee.

Tää oli hyvä, jostain syystä itse keski-ikäisenä naisena repesin nauramaan oikein kunnolla. Varmasti tuo asia pitäisi ihan oikeastikin tutkia.

Tuon kommentin siivittämänä itse kokeilisin miespäivänä, että onko ylipäänsä mahdollista miehenä ennakoida asioita / tapahtumakulkuja. Onko mahdollista ottaa muita ihmisiä huomion ja keskittyä muihinkin kuin vain itseensä?  

Jään odottamaan sitä päivää kun saan selville tuon.