Suomalaiset ovat rumia verrattaen esim amerikkalaisiin?
Kommentit (18)
Esim maahanmuuttajat ovat yleensä paljon karismaattisempia.
Mikä siinä on että pitää haukkua omaa kansaansa?
Ap uskoo kaiken mitä näkyy telkkarissa?
Totta.
Olen aina pitänyt aloittajaa rumana, mutta mitäpä hän geeneilleen tai ryyppäämiselleen voi :(
Amerikkalaisissa on poikkeuksellisen paljon kauniit piirteet omaavia ihmisiä, olen kuullut sanottavan.
Suomalaisilla on tosi huono itsetunto. Sen näkee tälläkin palstalla.
Oletko pitkäänkin asunut Amerikassa? Kehtaan väittää että et ole edes käynyt.
Amerikkalaisiin eli Hollywood tähtiin vai pahimman junttilan roskasakkiin?
Ja ketä suomalaisia otetaan vertailuun, laitetuimmat helsinkiläiset vai savolaiset metsäläiset (itse kuulun noihin jälkimmäisiin ja kehtaan olla vielä ylpeä siitä)
renny harlin oli ysärillä usan kuumin nimi
renny harlin on suomalainen
se kertoo paljon
Vierailija kirjoitti:
Esim maahanmuuttajat ovat yleensä paljon karismaattisempia.
Sä et taida tietää, että karism ei liity ulkonäköön. Esimerkiksi Sanna Marin ei ole karismaattinen, vaikka on melko kaunis. Häneltä puuttuu lämmin persoonallisuus.
Kun katsot peiliin ja näet siellä riihensenästä repäistyn pirun. Jolla pärstä kuin petolinnun perse ja silmät kuin kaksi mädäntynyttä villakoiran prsettä. Et silti voi yleistää.
Itse olen ruma mutta näen päivittäin ympärilläni hyvännäköisiä ja kauniita suomalaisia, sekä naisia että miehiä.
No suurin osahan siellä omaa juuret Euroopasta.
Samoin australialaiset, vaikka ovat kaikki englantilaisten rangaistusvankien jälkeläisiä. Vai olisiko sittenkin niin, että Usassakin jossain Kentuckyn syrjäseuduilta ja parakkikylistä löytyy niin karmaisevia ilmestyksiä, että lapset ja koiratkin pelkäävät.
Ei ole näin. Kaikissa kansiossa on kaikennäköisiä yksilöitä.
Amerikkalaisista on ylipainoisia vielä suurempi osa, eikä se kaunista tai komista ketään.