Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos saisit olla vuorokauden vastakkaisen sukupuolen kehossa?

Vierailija
01.07.2025 |

Itse kusisin seisaaltaan ja kokeilisin helikopteria.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin naisena että onko ylipäänsä mahdollista käydä naisena kaupassa ostaen vain sellaista mitä todella tarvitsee.

Vierailija
122/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaisin salilla hiukka suuremmilla painoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen, niin antaisin kaikille kilttiksille pillua oikein kunnolla. Jänniksiä en huomioisi yhtään 🤗

Tässähän on kyse siitä että olisit oma itsesi mutta naisen kehossa. Eli homoilun puolelle menisi sinulla.

Ei vaan uhraisin itseni kaikkien kilttiksien puolesta, pääasia että he pääsisivät myös ansaitusti reiälle 🤗

ansaitusti?

Vierailija
124/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelisin seksistisiä lauseita kadulla vähäpukeisille. 

Vierailija
125/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen, niin antaisin kaikille kilttiksille pillua oikein kunnolla. Jänniksiä en huomioisi yhtään 🤗

Tässähän on kyse siitä että olisit oma itsesi mutta naisen kehossa. Eli homoilun puolelle menisi sinulla.

Ei vaan uhraisin itseni kaikkien kilttiksien puolesta, pääasia että he pääsisivät myös ansaitusti reiälle 🤗

ansaitusti?

Nimenomaan. Kilttikset on niitä, ketkä ansaitsevat naisseuraa, toisin kuin jännät vankilakundit, joille naiset lähettelee kirjeitä. Tekisin siis maailmasta oikeudenmukaisemman 🤗

Vierailija
126/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin suihkussa!

Vierailija
127/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok kuulostaa jalolta noin suuri uhraus 👍🏻

Vierailija
128/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin miehen kropassa ja kuunteleisin ajatukseni kulkua. Lähinnä sitä miltä se tuntuu kun ei tarvitse ottaa mistään vastuuta. Tunnusteleisin miltä se tuntuu kun ei käy pienessä mielessäkään miten päätökseni ja suunnitelmani vaikuttaa muihin. 

Sitten oiskin jo ruoka-aika ja menisin vaan valmiiseen pöytään. No, ok, voin tyhjentää pöydän ja laittaa tiskikoneen päälle jos nyt on pakko, mutta vastineeksi tarvitsen hartiahieronnan ja saan luvan lähteä poikien kanssa kaljalle.

Vierailija
129/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisin mies, päivän aikana kerkeisin esittää monta kertaa ihan tyhmää, levittelisin vaan käsiäni ja lähtisin pois paikalta olkapäitäni kohautellen. Näin välttysin minkään tekemiseltä tai jonkun hankalan asian selvittämisestä. 

Jos kävisin kaupassa ei mulla ois mitään hajua mitä pitää ostaa ja kuinka paljon, soittaisin kumppanille. 

Mulla olis varmaan monta kertaa päivässä joku tavara hukassa. 

Voisin sanoa töissä suorat sanat pomolle, koska ei siitä seuraisi kuitenkaan mitään. Naisena en voisi sitä tehdä.

Vierailija
130/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin hirveesti kaikkee, koska miehenä en lihoisi. 

Jos kumppani alkas tenttaamaan mua jostain ikävästä asiasta, kävelisin poispäin ja mutiseisin vaan jotain mistä kukaan ei saa mitään selvää, toistain vaan lauseita           "en minä muista, joo joo, voihan se olla, no mistä sen tietää, en oo nähny, en oo kuullu, en tiiä, millon muka, missä se on" ?????

Vierailija
131/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespäivänä haisisin varmaan hielle koska suihkussa käynti, parranajo ja deodorantin käyttö on liian työlästä joka päiväiseksi toiminnoksi. 

Töissä toimisin vähän niinku savolaisittain sanottuna "piällysmiehenä" neuvoen muita ihan itsestään selvissä asioissa, jotta saisin itselleni tunteen että olen tärkeä ja pätevämpi kuin muut. Delegoisin kaiken mahdollisen alaisilleni tai kenelle vaan jolle se on mahdollista.

Töiden jälkeen voikin vapaasti mennä omille harrastuksille ja illalla rapsutella estottomasti munia sohvalla poikittain niin ettei siihen muut mahdu. Enkä edes huomais että huushollissa on muita, katson tv:stä urheilua, ihan sama mitä muut haluaisi.

Nukkumaanmennessä en edelleenkään viitsi vaivautua suihkuun, koska seuraavana päivänä herään taas naisena ja silloin on mentävä suihkuun, fölnattava hiukset ja meikattava kuitenkin. Tämän yön nukun keskellä sänkyä jalat ja kädet levällään X asennossa ja kai välillä kuorsaan, mut mitä sitten, ei sekään ole minun ongelma, se on muiden ongelma.

Vierailija
132/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tuona päivänä palata takaisin teiniksi = mieslapseksi ja suoltaa suustani typeriä 13v poikien vitsejä ja toistaa jonkun putoushahmon typeriä maneereita ja hihitellä "tissit näkyy ja pieru pääsi"jutuille. 

Ei varmaan tarviis tehdä juuri mitään eikä varsinkaan ottaa vastuuta mistään. Ja jos jostain asiasta kysytään niin sanoisin vaan ettei tuu nyt mieleen, katotaan ens viikolla.

Illalla saunan jälkeen kun kumppani alkaa lähennellä ja odottaa huomiota / hyvänäpitämistä, niin sanoisin heti et voi ku on taas pää kipeä ja selkäänki sattuu, kylläpä on TAAS niin naatti olo että taidan mennä nukkumaan, huomenna pitää olla skarppina kun palaan naiseksi. Kuka sitä nyt viitsii rakastella omaa kumppania joka viikko, ihan liikaa vaadittu.

Vierailija
133/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta mieheks muuttumispäivänä varmaan keksisin päivät jotain valkosia valheita tai ainakin kertoisin muunneltua totuutta jotta välttyisin joutumasta ahdinkoon tai paljastumasta tai siltä että joutusin tekemään jotain. 

Sit jos mulle kotona tulis noottia jostain, loukkaantuisin ja osottasin mieltä kuin teinit. Jos tekisin kotitöitä, koska huutamalla pakotettu, mököttäisin ja vaatisin hyvitystä ja etuja itselleni jossain muussa asiassa.

Lopunpäivää myhäileisin omaa täydellisyyttäni, katteleisin peilistä miten hyvän näkönen olen (vaikkei ois aihettakaan) ja luulisin että tänäänkin varmaan kaikki naiset ihasteli ja kiinnitti vain minuun huomiota. Ja jos oisin oikein tosi tyhmä, niin kertosin tämän vielä puolisolleni illalla. 

Onneks herään naisena seuraavana aamuna. 

Vierailija
134/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että ahdistuisin pysyen koko päivän kotona odottaen vuorokauden vaihtumista.

Sitten ajattelin, että haluaisin viettää yhden päivän töissä miehenä. Jotkut ihmiset suhtautuvat ainakin alkuunsa nihkeästi nuorehkoon naiseen asiantuntijana. Miehenä saisin todennäköisesti kunnioitusta paremmin eikä tarvitsisi perustella tai selitellä ratkaisuja.

Toinen, haluaisin kokeilla online-moninpelejä. Tykkään videopeleistä mutta moninpelit ovat pitkälti jääneet. En haluaisi tulla kohdelluksi mitenkään eri tavalla sukupuolen takia.

Kolmas, testaisin ja nauhoittaisin ääntäni. Tykkään suurimmasta osasta miesten äänistä.

Vierailija
135/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt mitään mielekästä käyttöä miehen keholle. Keskustelujen perusteella olisin onnekas, että aivoja sentään ei tarvitsisi vaihtaa yhden asian pyörittämiseen.

Vierailija
136/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta mieheks muuttumispäivänä varmaan keksisin päivät jotain valkosia valheita tai ainakin kertoisin muunneltua totuutta jotta välttyisin joutumasta ahdinkoon tai paljastumasta tai siltä että joutusin tekemään jotain. 

Sit jos mulle kotona tulis noottia jostain, loukkaantuisin ja osottasin mieltä kuin teinit. Jos tekisin kotitöitä, koska huutamalla pakotettu, mököttäisin ja vaatisin hyvitystä ja etuja itselleni jossain muussa asiassa.

Lopunpäivää myhäileisin omaa täydellisyyttäni, katteleisin peilistä miten hyvän näkönen olen (vaikkei ois aihettakaan) ja luulisin että tänäänkin varmaan kaikki naiset ihasteli ja kiinnitti vain minuun huomiota. Ja jos oisin oikein tosi tyhmä, niin kertosin tämän vielä puolisolleni illalla. 

Miksi tuollaisen miehen olet itsellesi huolinut.

Vierailija
137/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailisin miehille ja kokisin olevani rakastettu ja haluttu.

Vierailija
138/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisen miehen olet itsellesi huolinut.

Mistä sä olet lukenut sen että tuossa kuvailtu miestyyppi on nyt tai on ollut mulla joskus ????      +50v ikään on tavannut ja tuntenut niin paljon miehiä että toi on yleiskuvaus vähintään 1/4 miehistä. Ei tarvii olla oma 😆

Vierailija
139/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi 5 minuuttia jos saisin valita kenen sisällä.

M50

Vierailija
140/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumahan siinä tulisi tuollaisessa tupla nahkapuvussa.