Mitä tekisit, jos saisit olla vuorokauden vastakkaisen sukupuolen kehossa?
Itse kusisin seisaaltaan ja kokeilisin helikopteria.
Kommentit (148)
Haluaisin seksiä jonkun kauniin naisen kanssa, jos saisin miehen vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla ei ole sukupuolta niin mikä on vastakkainen?
Henkilö jolla on sukupuoli. Senkun vapaasti vaan valitset ihan minkä tahansa niistä.
Jos olisin mies lähtisin myöhään illalla lenkkeilemään. Naisena en uskalla yksin.
Pissaisin, masturboisin. Sitten suorittaisin jonkun varkauden, mistä saisin paljon rahaa. Ryöstäisin vaikka pankin, kun kerta olen toisen henkilön vartalossa enkä jää siitä itse kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni naisena, antaisin kaikille ja monelle yhtaikaa.
Joka reikään
Voipi kuule olla ettei se siinä naisen roolissa ihan niin hauskaa olisikaan.
Piereskelisin ja kaipaisin munia
Vierailija kirjoitti:
Piereskelisin ja kaipaisin munia
*kaivaisin
Huutaisin kaikille vastaantuleville naisille rumia sanoja.
Eipä ollut yllätys että täällä hullut kaipaa seksiä kun mikään muu ei pyöri mielessä Suomi lortoilla ja mieshuorilla.
Sama. Hommaisin yhden suihinoton myös joltain homolta.
Jos olisin miehen kehossa, homoilisin oikein antaumuksella jonkun komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku eläin sitte. Vaan mikäpä se on ihmisen vastakohta, kärmeskö vai joku pasilisko?
Jos olisin nainen, niin antaisin kaikille kilttiksille pillua oikein kunnolla. Jänniksiä en huomioisi yhtään 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tekisin naisena metatöitä oikein hiki hatussa ja koko päivän!
Ketä pompottaisit?
Luultavasti puolet ajasta kaivelisin munia ja loput ajasta söisin räkääni.
Pukeutuisin seksikkääsiin mekkoon ja korkkareihin. Panostaisin huolella tukkaan, meikkiin ja kynsiin. Sitten lähtisin kylille.
Olen transvestiitti
Vierailija kirjoitti:
Päiväni naisena, antaisin kaikille ja monelle yhtaikaa.
Joka reikään
Ihmettelen näitä homoilufantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen, niin antaisin kaikille kilttiksille pillua oikein kunnolla. Jänniksiä en huomioisi yhtään 🤗
Tässähän on kyse siitä että olisit oma itsesi mutta naisen kehossa. Eli homoilun puolelle menisi sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on kyse siitä että olisit oma itsesi mutta naisen kehossa. Eli homoilun puolelle menisi sinulla.
Ei vaan uhraisin itseni kaikkien kilttiksien puolesta, pääasia että he pääsisivät myös ansaitusti reiälle 🤗