Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos saisit olla vuorokauden vastakkaisen sukupuolen kehossa?

Vierailija
01.07.2025 |

Itse kusisin seisaaltaan ja kokeilisin helikopteria.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin miltä tuntuu kun ei kertakaikkiaan osaa / ymmärrä ottaa muita huomioon. 

Aloittaisin kulkemalla keskellä kävelytietä niin että koorani kanssa täytän siis vähintään 1/2 tien leveydessä ja muut väistelee. Sitten käisin katsomaan kännykkääni rullaportaiden yläpäähän tai metri kaupan oven edestä ja ihmetteleisin kun saan närkästyneitä katseita. Ajatteleisin vaan että ompa kireetä porukkaa. En tekis mitään kottöitä koska kyllä ne on hoitunu aina ennenki jonkun muun toimesta.

Lähtisi kaverin kans baariin kertomatta kumppanille ja taas ihmetteleisin et mistä se suuttuu ja syyttäsin häntä niuhottajaks.

Vierailija
82/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin miestäni anaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni naisena, antaisin kaikille ja monelle yhtaikaa.

Joka reikään

Vierailija
84/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi muututtuani neuvoisin estottomasti, toistuvasti ja pitkäkestoisesti muita ja nauttisin kun saan päteä. Odottaisin innolla sitä ylemmyyden tunnetta.

Se mitä nyt naisena ehkä eniten odottaisin kokevani, olisi se vankkumaton itseluottamus, omahyväisyys, itsekeskeisyys ja itseriittoisuus. Maksaisin siitä tunteesta vaikka jotain.

Vierailija
85/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin naisena metatöitä oikein hiki hatussa ja koko päivän! 

Vierailija
86/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se aamu miehenä koittaisi en varmaan osaisi itse päättää mitään. Soittaisin äitille ja pyytäisin neuvoja.

Tää on niin nähty. Jos ois ennakkoon sovittu siivouspäivä ni soittasin vielä siskon apuun, koska miehenä vaan en selviäis noista hommista. 

Vierailija
87/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisin mitä kaikkea sinne pilluun mahtuu.

Tökkisin munaa patjan väliin.

Vierailija
88/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespäivänä varmaan hengaileisin töissä tehden 1/3 vähemmän kuin muut, kävisin kollegan kans tunnin lounaalla ja puolen tunnin ip kahvilla. Sitten kauppaan,  josta ostasin vain kaikkea mistä itse tykkään ja mitä itse tarvitsen eikä mielessäni edes kävisi se mitä muu perhe tarvitsee.

Kotiin päästessäni tekisin itselleni jotain evästä ja ihmetteleisin ääneen ku muu porukka on taas niin kireenä. Söisin varmaan myös lasten vanukkaat, koska en tiedä että niillä on huomenna retki vaikka siitä oli 3x tällä viikolla jo puhetta ja ne vanukkaat oli varattu retkievääksi. Mutta niissähän ei ollu VARATTU lappua päällä joten syön ne koska mieli tekee.

Sitten kävisin sohvalle pitkäkseni ja vaatisin muuta porukkaa olemaan hiljempaa, koska mulla on ollut rankka päivä ja työstressiä. Joisin varmaan kylmän kaljan.

Vierailija
89/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin heti Satisfyeriä, että onko se niin hyvä kuin naiset kertovat

Vierailija
90/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi tekisi mieli vastata jotain ylevää siitä kuinka jalkautuisin naisena tuonne kaupungin kaduille kokemaan itse miten erilailla tilanteet kohtaa ja miten erilaisia tilanteita tulee vastaan naisena. Kuitenkin, kyllä mä silti haluisin ensisijaisesti kokeilla naisena seksiä naisystäväni kanssa, joka on biseksuaali.

Vierailija
91/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin Tinderissä miltä tuntuu deittailla naisena kun saa tuhansia tykkäyksiä päivässä. Toki muistaisin mätsäillä vaan top 10 miehiä. Olis vaihtelua siihen nähden että saan ehkä 1 tykkäyksen vuodesssa.

M

Vierailija
92/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi muututtuani saisin pälvän ajan enemmän rahaa

https://www.kauppalehti.fi/lehdistotiedotteet/naisten-sijoitukset-suome…

Ja olisin päivän paremmin koulutettu

https://tilastoneuvos.vipunen.fi/2019/11/11/korkeakoulututkinnon-suorit…

Mutta silti jankkaisin jostain myyttisestä naisten eurosta ja syyllistäisin kaikkia miehiä omista rahankäyttötavoistani ja yleisesti kaikesta muustakin itse aiheuttamastani shaibasta.

Vierailija
93/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisin humaltunutta ja ajelisin takseilla, odottamassa, että saisin mustaa magiaa

Vierailija
94/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelisin

Vierailija
95/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusertaisin pimpistäni ulos uuden ihmisen.

Vierailija
96/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin kaikki miehet "kuseen",ja kynisin niiltä rahat..

Vierailija
97/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joten miespäivänä kokeileisin seuraavaa:

Puhuisin mitä sulki suuhun tuo ihan suodattamatta ja sitten olisin ihan ihmeissäni kun joku ärsyyntyy siitä tai pyörittelee silmiään. 

Tekisin mitä minua huvittaa kysymättä ensin kanssaihmisteni mielipidettä ja taas olisin illalla ymmälläni miksi kumppani mököttää.

Jättäisin kaikki, siis ihan kaikki tavarat niille siloilleen mihin nyt sattuu jäämään. 

Töissä vaatisin ihan pokkana 20% palkankorotuksen ja saisin sen. Puhuisin myös itseltäni pois joitakin työtehtäviä ja vastuita. Tekisin minuutilleen 7.5h työpäivän ihan sama onko kaikki raportit valmiina tai seuraavan päibän asiakaspresentaatio. Istuisin kahvilla ja lounastsuoillavartin pidempään kuin firman naiset. Jos en jaksaisi tai ei huvita, en vaan vastaa sähköposteihin, pääsee helpommalla, kyllä asiat järjestyy itsekseen taustalla.

Jos töissä, harrastuksissa tai kotona

Tuo palkankorotus kiinnostaa. Puhuisitko sen siis miessinulle vai naissinulle? Olisi järkeä vain, jos naissinulle, mutta miten toinen työpaikallasi vieras ihminen voi sulle puhua palkankorotuksen? Ellet sitten ole pomosi vartalossa.

Vierailija
98/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisin miltä tuntuu kun ei kertakaikkiaan osaa / ymmärrä ottaa muita huomioon. 

Aloittaisin kulkemalla keskellä kävelytietä niin että koorani kanssa täytän siis vähintään 1/2 tien leveydessä ja muut väistelee. Sitten käisin katsomaan kännykkääni rullaportaiden yläpäähän tai metri kaupan oven edestä ja ihmetteleisin kun saan närkästyneitä katseita. Ajatteleisin vaan että ompa kireetä porukkaa. En tekis mitään kottöitä koska kyllä ne on hoitunu aina ennenki jonkun muun toimesta.

Lähtisi kaverin kans baariin kertomatta kumppanille ja taas ihmetteleisin et mistä se suuttuu ja syyttäsin häntä niuhottajaks.

Tämä kumppanisi, olisiko hän oma kumppanisi vai joku tuntematon, joka sun kehon miehellä on, jos hänellä edes sellaista on, kerta on vasta luotu ihminen?

Vierailija
99/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespäivänä varmaan hengaileisin töissä tehden 1/3 vähemmän kuin muut, kävisin kollegan kans tunnin lounaalla ja puolen tunnin ip kahvilla. Sitten kauppaan,  josta ostasin vain kaikkea mistä itse tykkään ja mitä itse tarvitsen eikä mielessäni edes kävisi se mitä muu perhe tarvitsee.

Kotiin päästessäni tekisin itselleni jotain evästä ja ihmetteleisin ääneen ku muu porukka on taas niin kireenä. Söisin varmaan myös lasten vanukkaat, koska en tiedä että niillä on huomenna retki vaikka siitä oli 3x tällä viikolla jo puhetta ja ne vanukkaat oli varattu retkievääksi. Mutta niissähän ei ollu VARATTU lappua päällä joten syön ne koska mieli tekee.

Sitten kävisin sohvalle pitkäkseni ja vaatisin muuta porukkaa olemaan hiljempaa, koska mulla on ollut rankka päivä ja työstressiä. Joisin varmaan kylmän kaljan.

Luuletko ettei sun kollegat töissä ihmettelisi, kun olet yhtäkkiä mies? Ei he edes uskoisi sua samaksi henkilöksi.

Vierailija
100/148 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin uimahalliin naisten puolelle tuijoittelemaan muita kieli pitkällä 😋