Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos saisit olla vuorokauden vastakkaisen sukupuolen kehossa?

Vierailija
01.07.2025 |

Itse kusisin seisaaltaan ja kokeilisin helikopteria.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kaikille pillua.

Outo fantasia, jos olet hetero. Haluat, että kaikki miehet panevat sinua.

Ei kerta homoksi tee ja kymmenestä nollautuu.

Vierailija
42/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin huono tuuri että naiseksi muuttuttuani mulla olisi tietysti pahanlaatuiset kivuliaat kuukautiset... joten ei kiitos, pysyn mieluummin miehenä.

Mutta saisit huomata että se kipu ei ole juuri mitään todellisuudessa, naiset eivät kestä lähes minkäänlaista kipua.

Lisäksi katkennut hius ja mustelma on maailmanloppu, vaikka ne korjaantuvat itsestään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin huono tuuri että naiseksi muuttuttuani mulla olisi tietysti pahanlaatuiset kivuliaat kuukautiset... joten ei kiitos, pysyn mieluummin miehenä.

Mutta saisit huomata että se kipu ei ole juuri mitään todellisuudessa, naiset eivät kestä lähes minkäänlaista kipua.

Hah hah. Kyllä ne on miehiä jotka on pienistäkin oireista ja kivuista sänkypotilaita. 

Vierailija
44/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisin pystyisinkö naisena vaihtaa autoon renkaat. 

Jaa, ja minä joisin koko päivän vettä, ja kokeilisin pystyisinkö pissaamaan pönttöön, vai mikä siinä nyt voi olla niin vaikeaa miehille. 😡

Vierailija
45/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin niin montaa naista kuin pystyisin.

Naisena varmaan, koska niin onnistuu paremmin.

Vierailija
46/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että miehet haluaisivat kokeilla synnyttää jos olisivat naisia.

Vierailija
47/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kaikille pillua.

HOMO!

Vierailija
48/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah. Kyllä ne on miehiä jotka on pienistäkin oireista ja kivuista sänkypotilaita. 

Minä olen ollut sairaslomalla viimeksi vuonna 2009 kun mursin käteni. Työpaikkamme naiset ovat vähän väliä sairaslomalla kun on heikko olo ja kolottaa ja milloin mitäkin.

Vierailija
49/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin ylimielisesti kadulla ja piereskelisin tavismiesten kohalla. Komean miehen kohalla pyllistän ja riisun pikkarit.

Vierailija
50/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sairaslomalla viimeksi vuonna 2009 kun mursin käteni. Työpaikkamme naiset ovat vähän väliä sairaslomalla kun on heikko olo ja kolottaa ja milloin mitäkin.

Miesflunssa. Tämä on meilläkin kotona tuttu.

Vierailija
51/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikkea,mihin naisena en kykene. 

Eli voimaa ja nopeutta olisi enemmän. Kokeilisin, millaista on juosta, vetää leukaa jne miehenä. 

Vierailija
52/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailisin muskeleitani peilistä, vetäisin muutaman kaljan, piereskelisin äänekkäästi ja sitten menisin leipomaan parin tyypin naaman uuteen kuosiin. Joutuisin varmaan putkaan lopuksi, mutta sieltähän niiden pitäisi päästää minut pois seuraavana aamuna, kun sellistä löytyisikin hentoinen pikkuneiti. 

Vierailija
53/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut että miehet haluaisivat kokeilla synnyttää jos olisivat naisia.

Ponnistusvaiheessa saattaisi tuloksena olla vain kova pieru xD

Vierailija
54/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ja saisin reilun palkankorotuksen.

Vierailija
55/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä varmaan välittömästi osaisi edes hallita erilaista kehoa ja vehkeitä...

Vierailija
56/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaisin seisoaltaan ja vetäisin käteen

Vierailija
57/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesflunssa. Tämä on meilläkin kotona tuttu.

Jep, miehen ja naisen immuunijärjestelmät ovat erilaisia eli miehet saavat valtavasti vahvemmat oireet mutta paranevat nopeammin kuin naiset.

Vierailija
58/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmaan vain runkkaisin, jos olisin mies, ihan uteliaisuuden vuoksi. 😁

Vierailija
59/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä varmaan vain runkkaisin, jos olisin mies, ihan uteliaisuuden vuoksi. 😁

Kävellessäsihän tietysti tarkastaisit n. 50m välein että killuttimet on pysyneet mukana kouraisemalla niitä.

Vierailija
60/148 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaeltaisin luonnossa koko 24h ja nauttisin kun voisin kuseskella puskaan ilman kyykkypissaa tai oksettavia ulkohuusseja.