Tarkistin työeläkeotteeni: järkytys, epätoivo ja silmitön raivo, 53-vuotiaana 417e/kk
TIesin, että eihän se järin suuri voi olla, olen kuitenkin ollut joitakin vuosia kotona lasten kanssa ja toki työttömyysjaksoja ollut, mutta mitä ihmettä? Millä minun on tarkoitus elää eläkkeellä? Voiko tässä olla joku virhe? Itkettää, luulin, että Suomi on hyvinvointivaltio.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa, että palstoilla pyörii myös koulukiusaajat.
Hönö 😵💫, enpä poistukaan
Vierailija kirjoitti:
Poliisit, ottakaa toi kiusaaja kiinni.
Hönö 😵💫
-Eri, mutta myös minä ilmoitin ketjun poliisille. Kiusaajat jotka nimittelee muita kuriin.
Vierailija kirjoitti:
-Eri, mutta myös minä ilmoitin ketjun poliisille. Kiusaajat jotka nimittelee muita kuriin.
Hönö 😵💫
Toivottavasti susta on yhtä hauskaa keskustella poliisin kanssa hönö viesteistä, kun kirjoittaa niitä palstalle.
Kirjoittaisitko tänne tuttavasi kotikaupungin ja tunnistettavia tietoja ja sairaustietoja?
No, en minäkään. Sehän olisi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti susta on yhtä hauskaa keskustella poliisin kanssa hönö viesteistä, kun kirjoittaa niitä palstalle.
Hönö 😵💫, OCD pakko jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisitko tänne tuttavasi kotikaupungin ja tunnistettavia tietoja ja sairaustietoja?
No, en minäkään. Sehän olisi rikos.
Hönö 😵💫
Ok, no ehkä olet syyntakeeton ja voit kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Ok, no ehkä olen syyntakeeton ja voin kirjoitella.
Hönö 😵💫
Teini 😵
Teini ei uskaltaisi, koska rikosista ilmoitetaan myös sen vanhemmille.
No, et ole ainakaan töissä työpaikassa, missä tehdään turvallisuusselvitys 🤭
Vierailija kirjoitti:
Teini 😵
Teini ei uskaltaisi, koska rikosista ilmoitetaan myös sen vanhemmille.
Alle 18-vuotiaiden jutut poliisi ilmoittaa myös vanhemmille joten teinit ei uskalla kirjoittaa tänne mitään.
Onkohan koko eläke systeemiä kun pääsen itse "eläkkeelle"?Vuonna 1993 syntynyt ja 67 vuotta eläkeikä.
Vierailija kirjoitti:
Poistun keskustelusta. En poista viestejä. Ne saa jäädä nyt poliisille. Ja viestillä saan helposti lähetettyä kuvakaappaukset muiden ketjujen poistetuista viesteistä. Poistetut ketjut ja viestit on sanomalla tallessa.
Kiusaaja on kiusaaja eikä muuksi muutu.
😆🤣😂🤡👮
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön saa säästää mitään vapaaehtoista eläkettä.
Miksei saisi? Ei kukaan kiellä eikä se vaikuta työmarkkinatukeen/ansiosidonnaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun keskustelusta. En poista viestejä. Ne saa jäädä nyt poliisille. Ja viestillä saan helposti lähetettyä kuvakaappaukset muiden ketjujen poistetuista viesteistä. Poistetut ketjut ja viestit on sanomalla tallessa.
Kiusaaja on kiusaaja eikä muuksi muutu.
😆🤣😂🤡👮
Ketju on oikeasti ilmoitettu poliisille. Niin, sinähön tunnustitat kaikki anonyymien kirjoitukset. Oletko hakkeri?
Hei poliisit. Ottakaa toi hakkeri kiinni.
Poliisit ottakaa toi hakkeri kiinni joka levittää täällä toisten terveystietoja ja muita tunnistettavia tietoja.