Tarkistin työeläkeotteeni: järkytys, epätoivo ja silmitön raivo, 53-vuotiaana 417e/kk
TIesin, että eihän se järin suuri voi olla, olen kuitenkin ollut joitakin vuosia kotona lasten kanssa ja toki työttömyysjaksoja ollut, mutta mitä ihmettä? Millä minun on tarkoitus elää eläkkeellä? Voiko tässä olla joku virhe? Itkettää, luulin, että Suomi on hyvinvointivaltio.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein kansalaisaloitteen PORILAISEN työttömän tradenomi HÖNÖ-TÖNÖ-TEMU-HERPES-POTKULAKI TIAISEN (nainen >50v) saamiseksi työkyvyttömyyseläkkeelle.
Ehtona palstalta pois pysyminen, tietenkin hänen omaksi parhaakseen. Älyllisesti kehitysvammaisena hän ei itse kykene rajoja asettamaan, joten karvalakkimallin puhelin hänelle ainoastaan sallittakoon.
Edunvalvojakseen määrättäköön viranhaltija. Puoliso(kea)nsa lienee aivokapasiteetiltaan samaa tasoa, se on jo palstalla ilmennyt, esim. palkkatasosta, liioitellusta nöyryydestä palkkaa alentanutta työnantajaansa kohtaan, sekä äitinsä talutusnuorassa kiltisti olemisesta.
Ylilääkäri evp
Leif Lindgren
Susta on tehty ilmoitus poliisille.
Hönö 😵💫
Se jatkaa vaan, ilmoitus meni poliisille OIKEASTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni jo joku aika sitten ilmoitus www.poliisi.fi
Ja kuvakaappaukset muiden ketjujen viesteistä on tallessa.
Hönö 😵💫
No, saa jutella poliisin kanssa näistä viesteistään.
Vierailija kirjoitti:
Hönö 😵💫OIKEASTI
Jatka jatka vaan. Enemmän materiaalia poliisille.
Vierailija kirjoitti:
No, saa jutella poliisin kanssa näistä viesteistään.
Hönö 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Jatka jatka vaan. Enemmän materiaalia poliisille.
Hönö 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö 😵💫OIKEASTI
Kyllä, ihan kuule oikeasti. Paljonko luulet tulevan rangaistusta rumasta nimittelystä. Se on sanoman keskustelupalstoilla kielletty.
Toisen anonyymin nimittely rumalla nimellä on sanoman keskustelupalstoilla kielletty. Etkö lukenut sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Toisen anonyymin nimittely rumalla nimellä on sanoman keskustelupalstoilla kielletty. Etkö lukenut sääntöjä?
Ei se mitään sääntöjä lue. Kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö 😵💫OIKEASTI
Kyllä, ihan kuule oikeasti. Paljonko luulet tulevan rangaistusta rumasta nimittelystä. Se on sanoman keskustelupalstoilla kielletty.
Hönö 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Hönö 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään sääntöjä lue. Kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.
Hönö 😵💫
Poistun keskustelusta. En poista viestejä. Ne saa jäädä nyt poliisille. Ja viestillä saan helposti lähetettyä kuvakaappaukset muiden ketjujen poistetuista viesteistä. Poistetut ketjut ja viestit on sanomalla tallessa.
Kiusaaja on kiusaaja eikä muuksi muutu.
Inhottavaa, että palstoilla pyörii myös koulukiusaajat.
Poliisit, ottakaa toi kiusaaja kiinni.
Olen 57-vuotias, ja eläkettä minulle on kertynyt 66 euroa. Olen aivan tyytyväinen. Kai vanhuuseläkkeellä elää siinä missä nykyisellä takuueläkkeelläkin. Koska työeläkettä on kertynyt noin vähän, niin ei kai siitä makseta senttiäkään.
Ja kuvakaappaukset muiden ketjujen viesteistä on tallessa.