"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koomikko-iikka-kivi-kertoo-saaneens…
Oikein tälle ulisijalle!💪💪💪
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Oppiipahan.
Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa.
Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan.
No kyllähän kenen tahansa haukkuminen fasistiksi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit, eikä siksi täysjärkisen tee sitä.
No noista on myös tehty syyttämättäjättämispäätöksiä, kun on ollut kyse taviksista tai vähemmän arvokkaista julkkiksista. Ei ole eka kerta, kun sana fasisti on poliisintutkinnassa. Aikaisemmin vaan ei käyty oikeutta moisten möläytysten takia.
No ei kai fasismissa ja fasisteissa automaattisesti mitään pahaa ole. Ihan tavallisia hyviä perheellisiä ihmisiä ovat. En ole kuullut että vuosikausiin olisi yksikään fasisti tehnyt mitään rikosta.
iikka pökäleelle sanon vaan että;
FUCK AROUND AND FIND OUT!
Toivottavasti saa sen verran pitkän linnatuomion että työt loppuu.
Vierailija kirjoitti:
iikka pökäleelle sanon vaan että;
FUCK AROUND AND FIND OUT!
Toivottavasti saa sen verran pitkän linnatuomion että työt loppuu.
Tuon punapellen työ on sosialistisen maailmankuvan levittäminen. Punasaarnaaja politrukki.
Vierailija kirjoitti:
On aiheellista kysyä, että voiko Halla-ahon kunniaa edes loukata. Kunnia, jos sellaista tuolla tyypillä on koskaan ollutkaan, on mennyt vessasta alas jo vuosia sitten. Hän on ihan itse pitänyt siitä huolen.
Totta. Pettäjä-petturi.
Halla-aho on sanonut monta kertaa, että häntä saa sanoa fasistiksi, se ei häntä haittaa. Valehti siis.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on sanonut monta kertaa, että häntä saa sanoa fasistiksi, se ei häntä haittaa. Valehti siis.
Kyse on kontekstista. Maailmanlaajuista positiivista huomiota saaneen puheen jälkeen mennään öy.höttämään isoille kihoille miten puheenpitäjä on putinisti. Jos olisi omalla twitterseinällään sanonut saman asian niin ketään ei olisi kiinnostanut.
"Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia". Suora siteeraus Halla-aholta
Vierailija kirjoitti:
"Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia". Suora siteeraus Halla-aholta
Minä, suuri fyyreri en siedä enää moista.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Halla-aho itse sanoi, että ei netin kirjoittelusta pidä välittää, että se on vain yksi suuri vessanseinä. Tämä siis silloin, kun perussuomalaiset kirjoittelivat rasistisia heittojaan.
Halla-aho on itse saanut korkeimman oikeuden tuomion uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Halla-ahon mielestä se ei ole este presidentin virkaan.
- Olen tosiaan saanut 400 euron sakot blogikirjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia sanoa Halla-ahoa fasistiksi kuin sanoa eduskunnan puhemiestä fasistiksi. Puna-aktiiveille tulee sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Halla-aho itse sanoi, että ei netin kirjoittelusta pidä välittää, että se on vain yksi suuri vessanseinä. Tämä siis silloin, kun perussuomalaiset kirjoittelivat rasistisia heittojaan.
Persuilla on aina eri säännöt kuin muilla. Lisäksi persu pettää aina. Halla-aholla on lehtolapsikin siitä todisteena.
2024: SANANVAPAUDEN puolesta vuosikausia puhunut Halla-aho sanoi kolmisen vuotta sitten IS:n haastattelussa, että hän ei ole tekemässä rikosilmoituksia, kun häntä kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi.
Nyt hänen oma kelkkansa suunta presidenttiehdokkaana kuitenkin muuttui.😅.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä persujen toimintaa. Sitten uhriudutaan ja ulistaan kun joku näin teki.
Vierailija kirjoitti
Halla-aho on itse saanut korkeimman oikeuden tuomion uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Halla-ahon mielestä se ei ole este presidentin virkaan.
- Olen tosiaan saanut 400 euron sakot blogikirjoituksesta.
Hän ei ollut tuohon aikaan edes kunnallispoliitikko. Oletko sitä mieltä että politiikasta pitäisi poistaa kaikki sakon saaneet?
Onpas pula-ahosta tullut herkkä hipiäinen henkilö, on tainnut virtsa nousta eduskunnan puhemiehen päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on aina eri säännöt kuin muilla. Lisäksi persu pettää aina. Halla-aholla on lehtolapsikin siitä todisteena.
2024: SANANVAPAUDEN puolesta vuosikausia puhunut Halla-aho sanoi kolmisen vuotta sitten IS:n haastattelussa, että hän ei ole tekemässä rikosilmoituksia, kun häntä kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi.
Nyt hänen oma kelkkansa suunta presidenttiehdokkaana kuitenkin muuttui.😅.
On merkittävä suunnanmuutos jos H-A ei enää ajattele asioista kuten blogiteksteissään kirjoittaa. Hän nimittäin vielä 2019 ilmoitti pysyvänsä näiden kirjoitusten takana joten hänen ajattelunsa on kehittynyt vasta viimeisten vuosien aikana, ei suinkaan kahdenkymmenen kuten hän itse väittää. Ei tarvita kummoistakaan päättelykykyä siihen päätelmään että tässä ajassa ajattelutavan muutos liittyi hyvinkin presidentti-hillotolpan tavoitteluun.
Halla-Ahohan on tunnettu fassari. Naisvihaaja yms. Mutta persuliineille se on ihan normaalia.
"It will be seen that, as used, the word Fascism is almost entirely meaningless. In conversation, of course, it is used even more wildly than in print. I have heard it applied to farmers, shopkeepers, Social Credit, corporal punishment, fox-hunting, bull-fighting, the 1922 Committee, the 1941 Committee, Kipling, Gandhi, Chiang Kai-Shek, homosexuality, Priestley's broadcasts, Youth Hostels, astrology, women, dogs and I do not know what else."
- Orwell, "What Is Fascism?", Tribune 1944
Vierailija kirjoitti:
"It will be seen that, as used, the word Fascism is almost entirely meaningless. In conversation, of course, it is used even more wildly than in print. I have heard it applied to farmers, shopkeepers, Social Credit, corporal punishment, fox-hunting, bull-fighting, the 1922 Committee, the 1941 Committee, Kipling, Gandhi, Chiang Kai-Shek, homosexuality, Priestley's broadcasts, Youth Hostels, astrology, women, dogs and I do not know what else."
- Orwell, "What Is Fascism?", Tribune 1944
Vasemmiston kielipeli on aina ollut täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fasisti-sanan merkitys laajentunut.
Nykyään tuntuu, että fasisti-sanaa käytetään varsin yleistäen monissa eri yhteyksissä?
Sanan käyttö on ainakin laajentunut myös politiikan ulkopuolelle - sanoisinko kuvalliseen käyttöön. Esimerkiksi englannin kielessä sanaa saatetaan käyttää, kun viitataan henkilöön, joka käyttäytyy määräävästi, suvaitsemattomasti tai painostavasti.
Eikös Kivi käyttänyt englannin kielistä fascist sanaa, joten sen voi tulkita tarkoittavan suvaitsematonta henkilöä.
Mitä vttua saivartelet? Kivi on itse tarkoittanut sanaa fasisti, fasistiksi kutsuessaan.
-Kävin sitten kommentoimassa kontekstia asettaakseni, että minun nähdäkseni Halla-aho on fasisti ja Orbanin tukija ja on pitkään johtanut Suomen Venäjä-mielisintä puoluetta, Kivi sanoo. YLE
Ilmoitettu ylläpidolle ja rikosilmoitus poliisille tehty. Perästä kuuluu