Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
161/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 35-vuotias ja hauska lukea keskustelua. Ajan kuluminen on niin suhteellista. Tuntuu, että joistain asioista on iäsyys, vaikka olisi 5 vuotta. Toisista taas 15 vuotta, ja tuntuu kuin se olisi eilen. 

Kyllä sitä tässä iässä kuitenkin alkaa tajuta sen, että ikääntyy ja ehkä vietän viimeisiä vuosiani ainakin jollain mittarilla "nuorena".

Tiedän itsekin kolmevitosia, jotka elävät kuin toinen jalka haudassa. Ei enää kehtaa lähteä festareille, kun on jo niin vanha, olispa vielä nuori, kun silloin nuorena kun jaksoi matkustella. 

Itse kyllä haluan mielummin olla kuin se Tuskassa käyvä mummo! Vanhenemisen hyvän puolen toivoisi olevan se, ettei enää välitä mitä muut ajattelee. 

No miksi se sitten on niin tärkeää, että kutsutaan

Sinä olet ksipää mlkku, jonka pitäisi kuolla pois, koska kukaan ei sinua rakasta. Äläkä nyt suutu, koska sillähän ei ole mitään väliä, miten muut sinut määrittävät :)

eri

Vierailija
162/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin... -50 v mummeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin siis SINÄ koet, se on ok, mutta mitä väliä, miten muut määrittää? onko liian monimutkaista ymmärtää?

Miksi raivoat? Kyllä ihmisille yleensä on merkityksellistä myös se, miten muut heille puhuvat. Harvempi nauttii siitä, jos joku jatkuvasti jankkaa, miten vanha akka säkin jo olet tms. 

Sinähän se siinä raivoat. :)

Vierailija
164/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Sinä olet ksipää mlkku, jonka pitäisi kuolla pois, koska kukaan ei sinua rakasta. Äläkä nyt suutu, koska sillähän ei ole mitään väliä, miten muut sinut määrittävät :)

eri"

Vau, nyt tulee kovaa tekstiä :D

Vierailija
165/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin... -50 v mummeli

Minä olen 50-v mummeli lieksasta ja olen nuori ja piste! Kuolen pois, ellei minua kutsuta nuoreksi, piste!

Vierailija
166/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siis SINÄ koet, se on ok, mutta mitä väliä, miten muut määrittää? onko liian monimutkaista ymmärtää?

Miksi raivoat? Kyllä ihmisille yleensä on merkityksellistä myös se, miten muut heille puhuvat. Harvempi nauttii siitä, jos joku jatkuvasti jankkaa, miten vanha akka säkin jo olet tms. 

Ihan asiallisesti yritän keskustella. Näköjään turhaan, kun vastassa on 3-vuotias. 

Vierailija
167/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

eri"

Sitä saa mitä tilaa, lapsipieni. Älä uhittele, jos et kestä seurauksia. 

Vierailija
168/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raivoat ja syyttelet muita? Etkö osaa keskustella aikuisten tavoin? Ihan järkevästi tuossa perusteltiin asia. 

Vierailija
169/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

eri"

Ilmeisesti seuraus on se, että mummelilla tuli virtsat housuun? aika kova, varmaa sulla on vielä merkityksillisiä tatskoja? :D :D

Vierailija
170/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

eri"

Ilmeisesti seuraus on se, että mummelilla tuli virtsat housuun? aika kova, varmaa sulla on vielä merkityksillisiä tatskoja? :D :D

No mene hyvä lapsi vessan, jos tuollainen vahinko kävi. Soita hoitajasi apuun, jos et itse osaa vaihtaa kuivaa vaippaa. 

Vierailija
171/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raivoat ja syyttelet muita? Etkö osaa keskustella aikuisten tavoin? Ihan järkevästi tuossa perusteltiin asia. 

Kyllä, me mummot olemme nuoria, siinä on perustelu!!11! Emmekä raivoa, mutta toivomme että lapsipienet kuolevat!!1!!

Vierailija
172/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itsekin kolmevitosia, jotka elävät kuin toinen jalka haudassa. Ei enää kehtaa lähteä festareille, kun on jo niin vanha, olispa vielä nuori, kun silloin nuorena kun jaksoi matkustella. 

Mä ihmettelen miten tohon kuntoon itsensä edes nuoret ihmiset saa! Ollaan jo 40-vuotiaana niin väsyneitä, ettei mitään jakseta tehdä eikä mikään enää kinnosta. :D vai onko se masennusta tms?

Nii vai jospa ihmettelisi ihan omaa elämäänsä, "nuorena" viiskymppisenä ja olisi onnellinen hyvästä kunnostaan mummoikäisenä?

Alakouluikäinenkö olet vain miksi ajattelet, että 5kymppinen on mummoikäinen? Itse olen kohta 48v ja mummoikään on vielä vuosikausia. Vanhin lapseni on 8v.

Minä tulin mummoksi 44 vuotiaana. 

Vierailija
173/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku kokee olevansa nuori vielä kolmekymppisenä? Eihän sinun tarvitse kokea samoin. Sinä voit mennä haudan partaalle odottamaan kuolemaa, kun olet jo ikäloppu alle nelikymppisenä. 

Näin just. Just juttelin yhden naisen kanssa joka täyttää 75 ja hän sanoi, että voikun sitä olisi vielä nuori ja reipas viiskymppinen :D 

Joo, suhteellista on. Appivanhemmat on 75v, ja touhuaa ja puuhaa koko ajan jotain. Molemmat paremmassa fyysisessä kunnossa kuin iso osa 3-kymppisistä.

Vierailija
174/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

eri"

No mene hyvä lapsi vessan, jos tuollainen vahinko kävi. Soita hoitajasi apuun, jos et itse osaa vaihtaa kuivaa vaippaa. 

Sinä ja sun "seuraukset", maalaisjuntti ovat se, että sun tena petti. :D

Vierailija
175/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotiaana voi olla vielä toiset 50 vuotta edessä.

Voi mutta kyllä jossain iässä voi tulla se ettei uskalla suunnitella mitään esim. seuraavalle päivälle kun ei tiedä milloin lähtö tulee ja on se lähteminen joka päivä mielessä. Alkaa jo miettii että haenpa kupin kahvia ellen kupsahda matkalla keittiöön.

😄

Silloin ei enää osteta vihreitä banaaneja. Jää vielä syömättä. Näin 56-vuotiaana vielä uskaltaa ostaa, nippa nappa.

😂

Vierailija
176/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen miten tohon kuntoon itsensä edes nuoret ihmiset saa! Ollaan jo 40-vuotiaana niin väsyneitä, ettei mitään jakseta tehdä eikä mikään enää kinnosta. :D vai onko se masennusta tms?

Nii vai jospa ihmettelisi ihan omaa elämäänsä, "nuorena" viiskymppisenä ja olisi onnellinen hyvästä kunnostaan mummoikäisenä?

Alakouluikäinenkö olet vain miksi ajattelet, että 5kymppinen on mummoikäinen? Itse olen kohta 48v ja mummoikään on vielä vuosikausia. Vanhin lapseni on 8v.

Niin, toiset rupsahtaa aiemmin kuin toiset :)

Vierailija
177/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

eri"

Sinä ja sun "seuraukset", maalaisjuntti ovat se, että sun tena petti. :D

Ei kultaseni. Tena ei petä koskaan. Opit sen, kun kasvat aikuiseksi ja pääset Pamperseistasi eroon 

Vierailija
178/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hullua, että moni ikäiseni (olen 52v) käyttäytyy kuin olisivat jotain 8kymppisiä vanhuksia. Valitetaan miten raihnaisia ollaan ja suurinpiirtein jo kaivetaan hautaa valmiiksi. Itse olen pitänyt kunnostani huolta ja aion elää täysillä niin kauan kuin elämää on annettu. 

Toinen äöripää on nämä 50+, jotka elää nyt sitä vapaata elämää. Kuin teinit. 

Juu, nuo mummelit on hauskoja! "elävät elämää" aina pe-iltaisin ja muun ajan itkevät mennyttä elämäänsä

Itse 54 ja en ole tuollaisia ihmisiä tavannut. 

Vierailija
179/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että myönnät käyttäväsi tenaa, "nuori" mummeli. :D

Vierailija
180/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, me mummot olemme nuoria, siinä on perustelu!!11! Emmekä raivoa, mutta toivomme että lapsipienet kuolevat!!1!!

Miten musta tuntuu että se on sulle ongelma miten muut kokevat itsensä😅