35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen
Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.
Kommentit (753)
Jos polttaa tupakkaa teini-iässä jää lyhyemmäksi kuin muut pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites mummelifanitummeli, asuuko palstalla vai onko "muita hommia"? :D :D
Minä voisin sinun kanssa höpötellä vaikken ole tuo sydämesi valittu, mutta valitettavasti nyt minullakin on hommia, oikeita sellaisia. Katsotaan myöhemmin onko tämä ketju elossa vai ei. Jollainhan sitä ihmisen pitää aikaansa tappaa. See ya!
Jep, mummeli menee ihrainen perse pystyssä keräämään raparperia, oikeita hommia. :D
Muista syödä kasviksia ja hedelmiä, että kasvat pituuttaa. Tupakan polttaminen teini-iässä vaikuttaa pituuskasvuun negatiivisesti.
Juu, ehkä taidat tuossa jäädä kakkoseksi, hiivamummeli. ;)
Kuka mainitsi raparperin? Se on hyvää 😋
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kääpiömummeli lupasi vielä hakea mulle sitä pensaasta, "päätyönään".
Vierailija kirjoitti:
Raperperipiirakka, raparperikiisseli, raparperimehu, raparperi-kaurapaistos etc. mutta muista, lehtiä ei saa syödä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon itse olevani jo eläkeiässä ja olen vasta 35 v... Syynä se, että työelämä + välillä toistuvat työttömyysjaksot vievät kaikki musta kaikki mehut ja ilon elämästä.
Mummoni suorastaan heräsi puolikuolleista, kun pääsi eläkkeelle raskaasta esimiestyöstä. Kalenteri täyttyi monenlaisista harrastuksista, ja ystäviensä kanssa teki matkoja ympäri maailmaa. No oma eläkkeeni ei tule olemaan noin ruhtinaallinen, mutta kaipaan elämään vapautta ja rauhaa. Nykyaikainen tietoyhteiskunta rikkoo mun sukupolven ja sitä nuorempien aivot.
Toisaalta jos eläkkeelle nyt ikinä pääsenkään...
Säälittävää, jos aikuinen ihminen ei pysty keksimään itselleen muuta sisältöä kuin eläkkeen odottaminen. Itse olen pätkätyöläinen, mutta nautin silti elämästä, koska minulla on muutakin elämää kuin työt. Olisi hullua tuhlata ainut elämä siihen, että odot
Tai 20v.
Juu juu, ei me eletä vaan odotetaan eläkeikää.
Tääl mää olen. Mis sää olet? Hillasuallako?
Lentäiskin lapset pesästä, kun isolla osalle miehiä vasta suunnitelmissa lapset. Tai ovat pieniä.
Joo minusta se on se ja sama onko 35 vai 50- vuotias- aikuisia naisia kaikki! Toisin kuin tuon alta olevat - he ovat jotain haahuilijoita. Lopulta 40- vuotiaan egoilu kuolee ja siitä alkaa joko tyytyväisyys tai katkeruus.
Ai että eläkkeellä ollaan vain muutama vuosi? Anoppini oli eläkkeellä 35 vuotta ja äitini jopa 40 vuotta! 😆
Vierailija kirjoitti:
Onko ne jo kypsiä? Voisin viikonloppuna mennäkin jos saisin kaverin kun yksin en oikein uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites mummelifanitummeli, asuuko palstalla vai onko "muita hommia"? :D :D
Minä voisin sinun kanssa höpötellä vaikken ole tuo sydämesi valittu, mutta valitettavasti nyt minullakin on hommia, oikeita sellaisia. Katsotaan myöhemmin onko tämä ketju elossa vai ei. Jollainhan sitä ihmisen pitää aikaansa tappaa. See ya!
Jep, mummeli menee ihrainen perse pystyssä keräämään raparperia, oikeita hommia. :D
Muista syödä kasviksia ja hedelmiä, että kasvat pituuttaa. Tupakan polttaminen teini-iässä vaikuttaa pituuskasvuun negatiivisesti.
MENE VTTUUN KUSIPÄÄ!!!
Onneksi siitä on enää 15 vuotta kun hauta kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Perustuu mihin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu mihin? 🤔
Elämänkokemukseen. Kaikki sukulaiset ovat kuolleet välillä 60-65. Ihan hyvä. Eipähän tarvitse maata p*skavaipoissa ja lääkkeitä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne jo kypsiä? Voisin viikonloppuna mennäkin jos saisin kaverin kun yksin en oikein uskalla.
Kui et uskal? Mitä sää sual pelkäät? Suansilmäkkeitäkö vai hyttyslaumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu mihin? 🤔
Elämänkokemukseen. Kaikki sukulaiset ovat kuolleet välillä 60-65. Ihan hyvä. Eipähän tarvitse maata p*skavaipoissa ja lääkkeitä täynnä.
Ole sinä iloinen poikkeus 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu mihin? 🤔
Ole sinä iloinen poikkeus 💪
Mikä iloinen? En ole iloinen jos joudun laitokseen makaamaan.