Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
81/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, olen tatuoimaton, pitkähiuksinen, naisellinen nainen ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Olisi ihana, jos tulisi vastaan joku mies joka ei tykkäisi tatuoinneista. Kaikki tatuoidut naiset, myös ne rumat, ovat aina parisuhteessa.

Vierailija
82/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä etsiä, mutta en tajua miksi siitä pitää tehdä niin suuri numeroa. 

Itse tatuoimattomana naisena en juurikaan välitä on miehellä tatuointeja vai ei. Kunhan ei päästä varpaisiin ole tatuoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, olen tatuoimaton, pitkähiuksinen, naisellinen nainen ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Olisi ihana, jos tulisi vastaan joku mies joka ei tykkäisi tatuoinneista. Kaikki tatuoidut naiset, myös ne rumat, ovat aina parisuhteessa.

Sama täällä. Näyttävät ne tatuoidut ja räväkät naiset menevän kuin kuumille kiville.

Vierailija
84/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ottaisi tatuoitua naista. Mielummin punaposkinen miehen.

Vierailija
85/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt niska- ja käsivarsitatuoinnit naisella merkitsevät joissakin maissa ihmiskaupan uhria. Tatuointi merkitsee tavallaan parittajan omaisuuden merkitsemistä. Ei sellainen voi olla parisuhteen aloittamisen päätöksessä merkitsevä asia, mutta toki henkilön historia ihmiskaupan uhrina on voinut jättää pysyviä traumoja ja jopa psyykkisiä ongelmia yksilölle.

Toinen asia sitten on se, että jotkut ajattelemattomat nuoret naiset antavat tatuoida itseensä samanlaisia merkkejä, vaikkapa oman voimaantumisensa merkiksi, tai vitsiksi. Ehkä sellainen ilmaisee jonkinlaista älyllistä yksinkertaisuutta tai älyllistä laiskuutta oikeasti selvittää, mitä tatuoinneilla voidaan missäkin tapauksessa viestittää. Jotainhan niillä kumminkin viestitetään, "vain itseään varten" voi kirjailla taidetta ihan vaikka taidemaalausvälinein.

Päivän naurut tulikin sitten tästä 😂😂😂😂😂

Vierailija
86/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasoitusta et tykkää niin tietenkin imaiset sen heti. Sehän vaivaa muuten koko ajan.  

Vierailija
87/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ottaa pari naamatatskaa, jos sitten saisi vihdoin olla rauhassa.

Vierailija
88/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Näyttävät ne tatuoidut ja räväkät naiset menevän kuin kuumille kiville.

Ne on niitä helppoja

Vierailija
89/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.

"Exit only" ?

Vierailija
90/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pilaantuneen lihan merkki niin fyysisesti kuin henkisesti.

En niikään sanoisi. Kävin lääkärissä ja se mies oli niin häikäisevän komea ja fiksun asiallinen että hyvä etten seonnut. Ei haitannut käsivarsi tatuoinnit. 

Vierailija
91/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonto äidin tatuointeja eli luomia

Vierailija
92/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Vierailija
93/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaleimat kertovat mielenvikaisuudesta. Sinänsä hyvä niin tietää välttää.

Sinä kirjoittamasi perusteella vaikutat sivistyneeltä kielenkäytössäsi. Kuitenkin ehkä välttäisin sinua.

Vierailija
94/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, ripsienpidennykset, pitkät geelikynnet, liian vahva meikki saavat kauniinkin naisen näyttämään elähtäneeltä. Vielä kun ne kuvat haalistuvat vuosien myötä sinimustaksi sutuksi.

Vierailija
95/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilahkeiset ovat hyvin pinnallista väkeä. 

Vierailija
96/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tasoitusta et tykkää niin tietenkin imaiset sen heti. Sehän vaivaa muuten koko ajan.  

En tykkää tasoitusta, niinpä imaisen sen heti.

Vierailija
97/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi tarkoittaa, että viimeinen myyntipäivä on jo ohitettu.

Vierailija
98/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset on ottaneet monta miestä sisäänsä ei kiitos. Ei vaimomateriaalia

Vierailija
99/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kävelee vastaan 4-kymppisiä jotka ottaneet 20 v sitten silloin muodissa olleita tatuointeja. Paino noussut, iho löystynyt ja muoti muuttunut. Tatuoinnit eivät näytä hyviltä.

Vierailija
100/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne tatuoidut naiset etovia. Iho pilattu piirustuksilla. Katso sellaista naista alasti niin ei seiso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi