Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Tämä keskustelu on kyllä raikas tuulahdus suoraan 1950-luvulta.
Jokainen saa etsiä aivan sellaista kumppania kuin haluaa. Tuskin henkilö ,jolla on tatuointeja edes haluaisi kumppanikseen ihmistä, jolle tatuoinnit ovat Red flag. Ihmisillä saa olla millaiset kriteerit tahansa kumppanilleen. Jokainen toki kantaa vastuun kriteereistään eli ymmärtää sen, että välttämättä halutunlaista kumppania ei löydy ja se on silloin ikioma valinta. Ketään ei voi vaatia täyttämään jonkun toisen ihmisen asettamia kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Nenärengas, tatuointi, punaiset hiukset
Ei kiinnosta!
Tähän vielä iso pylly ja paksut jalat, niin paketti on täydellinen.
Minusta on ihan ok olla haluamatta tatuoitua seurustelukumppania, mutta sitä ei välttämättä kannata korostaa treffi-ilmoituksessa. Itselle se ainakin olisi merkki pinnallisista arvoista, kun ensimmäisenä korostetaan ulkonäköä kriteerinä (itselläni ei siis ole tatuointeja). Jos käy ilmi että treffikumppanilla on tatuointeja, ja tästä syystä toinen ei viehätä, niin aina voi olla sopimatta toiset treffit ja vedota vaikka siihen että kemiat ei oikein kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ok olla haluamatta tatuoitua seurustelukumppania, mutta sitä ei välttämättä kannata korostaa treffi-ilmoituksessa. Itselle se ainakin olisi merkki pinnallisista arvoista, kun ensimmäisenä korostetaan ulkonäköä kriteerinä (itselläni ei siis ole tatuointeja). Jos käy ilmi että treffikumppanilla on tatuointeja, ja tästä syystä toinen ei viehätä, niin aina voi olla sopimatta toiset treffit ja vedota vaikka siihen että kemiat ei oikein kohdanneet.
Mullekin tulisi sellaisesta treffi-ilmoituksesta mieleen, että onko muuten tiukat ja ehdottomat ulkonäkökriteerit, ja onko mies sellainen, joka kontrolloisi kumppaninsa ulkonäköä suhteessa.
Onhan se hirveän näköistä, että nainen on antanut tehdä itsestään ns. paskakaulan eli kuvaa on hakattu näkösälle ihoon korvanjuureen asti ja sitten vielä luulee itse, että nytpä on näppärä ulkomuoto.
90 % näistä tatskoista on sitä paitsi aivan hirveitä töherryksiä. Luomunahka on hyvä sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Hei, 50-luku soitti ja kysyi milloin palaat.
Olen työpaikassa, jonne ei pääse töihin, jos on näkyviä tatuointeja. Toki, elämäm kovan koulun käyneitä ei oteta muutenkaan.
Mulla on useampi tatuointi enkä todellakaan ole mikään elämäm kovan koulun käynyt vaan ihan oikeasti opiskellut ihminen. Tiedän useamman korkeasti koulutetun joilla on tatuointeja. Myös lääkäreistä löytyy tatuoituja.
Haluasiko ap olla miehen kanssa jolla on vaikkapa nenärengas?
Voi sanoa,että ei huoli mitään alkuasukasnaista.
Minä en ymmärrä miksi sitä ei saisi sanoa, jos ei tatuoinneista tykkää. Nykyään todella monet ottaa tatuointeja ja kaikki meistä ei halua täyteen tatuoitua treffikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Hei, 50-luku soitti ja kysyi milloin palaat.
Olen työpaikassa, jonne ei pääse töihin, jos on näkyviä tatuointeja. Toki, elämäm kovan koulun käyneitä ei oteta muutenkaan.
Mulla on useampi tatuointi enkä todellakaan ole mikään elämäm kovan koulun käynyt vaan ihan oikeasti opiskellut ihminen. Tiedän useamman korkeasti koulutetun joilla on t
Höpö höpö. Mielenterveysongelmilla ja tatuoinneilla on yhteys. En päästäisi tatuoitua lääkäriä lähellekään itseäni.
Iho tekee tatuoinneista omituisen peitevärisiä. Koen vastenmielisinä.
Lävistykset antavat käänkuin orjattaren tunnun. Ei hyvä.
Tää on sitä nykyajan tasa-arvoa kun nainen jos vaatii asioita, hän on arvonsa tunteva, voimaantunut, kaunis, rietas ja onnellinen!
Mitä kovemmat kriteerit nainen asettaa, sitä enemmän hän ansaitsee olla ihana!
Miehelle taas tulee kelvata mikä tahansa mätisäkki. Mies jos esittää pienenkään toiveen, se on julkinen lynkkaus, potkut töistä ja sakkoa päälle moisesta sikailusta!
Jostain kumman syystä, minua ei kiinnosta, mitä joku tatuoitu nainen on minun mielipiteestäni johtuen minusta mieltä.
Emmeköhän ole ihan samalla sivulle, emme sovi toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi sitä ei saisi sanoa, jos ei tatuoinneista tykkää. Nykyään todella monet ottaa tatuointeja ja kaikki meistä ei halua täyteen tatuoitua treffikumppania.
Todellakin, vapaata pintaa pitää olla vähintään sen verran, että mun kuva ja nimi rakkaudentunnustusten kera mahtuu exien kuvien sekaan.
Tatuoinnin poistoihin on oikein jonoa esim Eiran sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä just, minäkään en haluaisi täyteen tatuoitua treffikummpania, en myöskään sellaista jolla on lävistyksiä siellä täällä. En kuitenkaan luettelisi tuollaisia asioita missään treffi-ilmoituksessa. Jos ei kuvista ilmene ja erehdyn menemään treffeille tatuoidun ja lävistetyn kanssa, jätän sitten vaan sopimatta toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit: ei tyhmä, ei poropeukaloa, ei lyhyttä, ei hassun äänistä, ei silmälaseja, ei super allergikkoa tai astmaa, ei työtöntä eikä myöskään matalapalkkaista, ei autotonta, ei vuokralla asujaa, ei tatuointeja, ei pitkää tukkaa, ei läskiä eikä liian luuviulua, ei saa henki haista, pitää osata käytöstavat ja etiketti niin pukeutumisessa kuin syödessä, kätevä käsistään, osaa vähintään englantia kunnolla, tuossa nyt isoimmat mitä vaadin mieheltä. Ai niin, ei lävistyksiä eikä r -vikaista.
Tämä ''ei silmälaseja'' on vähän outo kriteeri, jos kumppanille tuleekin vanhempana ikänäköä, niin meneekö hän silloin vaihtoon, jos hankkii rillit?
Tatuoinnit intiimialueilla on täydellinen turnoff.
Naamatatuoinnista olen samaa mieltä. Muuten ihan sujuvasti tässä on vuosikausia kierretty karonkkia ja edustusjuhlia ilman mitään ongelmaa. Tunnen myös useita akateemisia tohtoreita joilla on tatuointeja.