Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
41/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäte-astia löytyy tuosta suunnasta ------->>>>

Osaatko itse könytä sinne ja sisään, vai tarviiko tulla auttamaan?

Vierailija
42/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä, että miksi se on niin helvetin iso ongelma, jos naisella on vaikka käsivarressa tai nilkassa siro tauointi? Sen ymmärrän, että se ei ole viehättävää, jos koko vartalo kaulasta alaspäin on tatuoitu. 

Esim. Viime kaudella enskareissa Hai oli asettanut kriteeriksi, että naisella ei saa olla tatuointeja.

Ei sinun ja ap:n tarvitsekaan sitä ymmärtää. Riittää, että kuulette, kun joku sanoo, että hän ei halua tatuoitua kumppania. Sitten vain uskotte kuulemanne ettekä kyseenalaista sitä.

Nyt te olette kuulleet, että tällaisia kriteerejä on monella. Nyt te tiedätte sen. Sen enempää sitä ei tarvitse ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit tulivat muotiin joskus 2000-luvun alussa, ja silloin niitä teettivät 'kaikki'. Omilla lapsillanikin on muutamia, eivätkä ne mitenkään estäneet heitä perustamasta perheitä.

Varmaan täällä seuraavaksi kiivaillaan, kuinka pronssikautiset atlatlit ovat täysin passé. 

Vierailija
44/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin trolli taas 0/5

Vierailija
45/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidun naisen kanssa kulkeminen on kuin ajaisi pappatunturilla. Saisi hävetä silmät päästään ja kaverit jos näkisi niin nauraisi päin naamaa. 

Vierailija
46/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Luultavasti suurin osa tällaisia vaatimuksia esittävistä miehistä vastaisi kuola valuen myöntävästi, jos vaikka Zoe Cristofoli pyytäisi heitä ulos. Kaunis nainen on kaunis nainen, oli sillä muutama piirrustus käsivarsissa tai ei

Vierailija
47/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidun naisen kanssa kulkeminen on kuin ajaisi pappatunturilla. Saisi hävetä silmät päästään ja kaverit jos näkisi niin nauraisi päin naamaa. 

Sun kaverisi olisivat ihmeissään ylipäätään jos joku nainen sinut huolisi.

Vierailija
48/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin kriteerinä, mikäli joskus vielä miehen haluaisin, että hänen pitäisi olla tarpeeksi älykäs, korkeintaan ristiverinen muttei missään nimessä tumma, ei hiuksiltään eikä hipiältään. Tykkään arjalaisista miehistä jotka osaa keskustella muutakin kuin että "oot kaunis". Se on mun preferenssi ja jos se on jostakusta törkeää, niin too bad. Kai se mieskin saa pitää omat kriteerinsä, toistaiseksi täällä on vielä vapaus valita seurustelukumppaninsa ja olla valitsematta. 

Vierailija
49/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse olen nainen, joka ei tykkää yhtään tatskoista miehillä (olen vahvasti visuaalinen ihminen, taideharrastukset jne.), mutta jos mies on muuten ihana ihminen (kunhan ei ole käsivarsia peittäviä "hihan" näköisiä tatskoja, kaulatatskaa tai muuta överiä, joka hyppää silmille), niin ei se tosiaankaan ole este.

Jep. Minäkään en pidä tatuoinneista, mutta olen silti ollut miehen kanssa jolla oli käsissä tatuointeja ja vieläpä semmonen aivan hemmetin nolokin tatuointi.. Veljelläni oli kriteerinä, ettei naisella saa olla tatuointeja (veljellä itselläänkään ei ole), ja on nyt menossa naimisiin naisen kanssa jolla niitä on.

Hoksasi, ettei muuta saa.

Vierailija
50/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ja kaverisi olette noin pakkomielteisiä toistenne kumppaneiden ulkonäöstä ja siitä, millaisia reaktioita toisiltanne sen takia saatte? Oletteko seiskaluokkalaisia?

Vierailija
51/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ymmärrän. 

Oma ja monen miehen mielipide on että nainen on kauneimmillaan luonnollisella iholla. Meikkejä voi käyttää tai olla käyttämättä.

Vierailija
52/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat rumia. Mikä siinä muuten on, että yleensä nämä naiset, joilla on tatuointi ovat naamastaan rumia, ihan järjestäen. Ovat myös monet lihavia, heillä on sininen maalipurkki kaatunut päähän, ovat epäsiistejä jne. 

Tatuoinnit kuuluvat rikollisille ja merimiehille. Ei ihmisille, joka välittää siitä miltä näyttää. Ulkomailla ei näe näitä tatuointeja ihmisillä, siellä ihmisillä on vielä tyylitajua, Suomessa ei ole, täällä on paljon rumia ihmisiä tatuointeineen. 

Vierailija
53/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse olen nainen, joka ei tykkää yhtään tatskoista miehillä (olen vahvasti visuaalinen ihminen, taideharrastukset jne.), mutta jos mies on muuten ihana ihminen (kunhan ei ole käsivarsia peittäviä "hihan" näköisiä tatskoja, kaulatatskaa tai muuta överiä, joka hyppää silmille), niin ei se tosiaankaan ole este.

Jep. Minäkään en pidä tatuoinneista, mutta olen silti ollut miehen kanssa jolla oli käsissä tatuointeja ja vieläpä semmonen aivan hemmetin nolokin tatuointi.. Veljelläni oli kriteerinä, ettei naisella saa olla tatuointeja (veljellä itselläänkään ei ole), ja on nyt menossa naimisiin naisen kanssa jolla niitä on.

Hoksasi, ettei muuta saa.

Saisi hän, on komea ja mukava tyyppi. Edellisellä tyttöystävällä ei ollut tatuointeja, mutta se suhde ei kestänyt. Sitten on ollut panoja, mutta niistäkään ei ole tullut mitään vaan jääneet panoiksi. Tuon yhden tatuoidun kanssa sitten rakastuivat nopeasti :)

Vierailija
54/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sitten on miehiä, jotka pitävät tatuointeja seksikkäinä ja toivovat, että naisella on niitä mahdollisimman paljon. Kaikille on ottajansa ja jokaiselle on myös ne, joita he eivät kiinnosta

Vierailija
55/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minulle on herttaisen yhdentekevää jos jollain ventovieraalla miehellä on kriteeri, ettei naisella saa olla tatuointeja. Onhan minullakin kriteerejä ja todennäköisesti ne eivät muutenkaan sellaisen ihmisen kanssa kohtaisi :D 

Vierailija
56/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.

Olisiko se nainen alasti? Miten muuten se tatuointi näkyisi, jos se on pieni ja piilossa?

Mikä on funktio on se pienellä piilossa olevalla tatuoinnilla? 

Vierailija
57/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat rumia. Mikä siinä muuten on, että yleensä nämä naiset, joilla on tatuointi ovat naamastaan rumia, ihan järjestäen. Ovat myös monet lihavia, heillä on sininen maalipurkki kaatunut päähän, ovat epäsiistejä jne. 

Tatuoinnit kuuluvat rikollisille ja merimiehille. Ei ihmisille, joka välittää siitä miltä näyttää. Ulkomailla ei näe näitä tatuointeja ihmisillä, siellä ihmisillä on vielä tyylitajua, Suomessa ei ole, täällä on paljon rumia ihmisiä tatuointeineen. 

Puolassa, Unkarissa ym konservatiivisissa maissa tatuointeja ei ole kuin vankilassa olleilla naisilla ja prostituoiduilla.

Vierailija
58/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.

Olisiko se nainen alasti? Miten muuten se tatuointi näkyisi, jos se on pieni ja piilossa?

Mikä on funktio on se pienellä piilossa olevalla tatuoinnilla? 

Muisto.

Vierailija
59/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se törkeää että alkaa sellaisesta tehdä kriteerin

naisetkin valkkaa, ei kalju, ei karvainen, ei pisamainen, ei liian lyhyt, ei liian pitkä, ei liian laiha, ei liian lihava, ei saa metsästää, ei saa juosta, ei saa....

Vierailija
60/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.

Vanha p,o-t.t,o -han se on ollut.

t. olen nähnyt sen jo vuosia sitten käydessäni ilotalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä