Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (679)
Nirsoileeko ihmiset näinkin pienistä asioista? Jos naiseen rakastuu niin siihen rakastuu. En minä ainakaan rupea sitä yhden tai kahden tatuoinnin takia lyttäämään.
Vierailija kirjoitti:
Nirsoileeko ihmiset näinkin pienistä asioista? Jos naiseen rakastuu niin siihen rakastuu. En minä ainakaan rupea sitä yhden tai kahden tatuoinnin takia lyttäämään.
Eläpä mitään. Itse olin nuorempana rasisti. Opin että ei kannata olla kun ihastuin ulkomaalaiseen. Oli erittäin kiva olla kavereiden keskellä jotka haukkui tyttöä johon olin ihastunut. Heidän sanat sattui minuakin joka kerta kun näin tämän tytön kasvoilla surua ja pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pidä asiakaspalvelijoista, joilla on tatuointi. Jos saan valita, en mene. HYI
Mä mieluummin menisin sellaselle asiakaspalvelijalle jolla on tatuointi. Eräällä sairaanhoitajallakin oli sairaalassa hienot käsivarsitatuoinnit, että ei se ammattia katso enää kellä niitä tatskoja on.
Minä tatuoimattomana miehenä en koe sitä törkeäksi että odotan naiselta samanlaista itsekuria tatuointien suhteen.
M48
Nainen tramp-stampillä ei viehätä kaikkia miehiä kuin ehkä one-night-standinä?
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Vaimosi on ollut villimpi tapaus nuorena :-)
Kenenkään ei ole pakko tykätä tai hyväksyä tatuointeja. Ihme juttu, että tästä pitää edes keskustella.
Jokainen tatuoitu tietää oletettavasti itsekin, että kaikki ei niitä arvosta ja he merkkaavat itsensä ulos tietystä osasta ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Nenärengas, tatuointi, punaiset hiukset
Ei kiinnosta!
Ja mulle toi on unelma nainen
Ei fiksu mies halua naista jolla tatuointi.
Mitä tuossa on ihmeellistä? En minäkään huolisi miestä jolla on tatuointeja, en ikimaailmassa!
Eiköhän jokainen saa etsiä ihan sellaista kumppania kuin itse haluaa.
Käyttäjä7079 kirjoitti:
En olisi itsekään ottanut miestä, jolla olisi tatuointeja tai joka polttaisi tupakkaa. Ihan esimerkkinä vaan, muitakin kriteerejä mulla toki oli.
Samat kriteerit minulla. Paisi että aikoinaan selvisi, että tapaamani mies poltti tupakkaa. Lopetti sen sitten eikä ole sen jälkeen (yli 25 vuoteen) polttanut. Onneksi en rajannut ihan ehdottomasti pois. Tatuoinnit ja lävistykset ovat ehdoton turn off. Mutta toisaalta, joku on voinut mennä nuoruuden hölmöyksissään ottamaan jonkin tatuoinnin ja katua sitä.
Eikäh. "Naisena" trollaaja on tehnyt näitä aloituksia jo pitkään. Älkää vastatko. Se on misogynisti mies.
Tämä tatuointijankutus vaikuttaa tosi lapselliselta. Tatuointeja on vähemmistöllä kaikissa ikäluokissa, ja muutenkin kuulostaa lapselliselta etsiä kumppania vain tällainen yksi asia edellä. On täysin ok olla tykkäämättä tatuoinneista, mutta joillain se on saanut nyt aivan suhteettomat mittasuhteet. En itsekään pidä tatuoinneista, mutta en oikeastaan ajattele niitä ollenkaan, enkä esim. kumppania etsiessä mieti toivekumppania tauointien kautta. Tapaamistani satunnaisista ihmisistä valtaosalla ei ole ollut tatuointeja, joten melkein tuntuu että olisi vaikeampaa löytää tatuoitu nainen (tai mies) kuin tatuoimaton.
Haluan naisen ilman töhryjä.
Uros
Jos ei miellytä silmää, niin ei miellytä silmää. Ihan sama juttu, että mies ei kiinnostu vaikka reilusti ylipainoisesta naisesta. Tai naisesta jolla on lyhyeksi kynityt hiukset. Kai parisuhteen valintaa saa edelleenkin tehdä myös sen perusteella, että toisesta löytyy fyysistä vetovoimaa?!
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat henkilön harkintakyvyn puutteesta. Älytöntä rahan haaskausta ja terveysriskin ottamista.
Eikait niistä maksa kukaan mitään. Mutta järkyttävän rumia ovat nämä toinen käsivarsi täyteen tatuoidut
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut naiset on ottaneet monta miestä sisäänsä ei kiitos. Ei vaimomateriaalia
Ai luoja😂 Oon ehkä vähän kateellinen noin selkeästä maailmankuvasta. Aika harhaista ja todellisuudesta vieraantunutta, mutta varmasti helpottaa elämää tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on törkeää mielestäsi? Olisi kiva tietää perusteluja mielipiteen lisäksi. Kukaanhan ei synny tatuoituna joten tatuoinnit ovat oma valinta. Oma valinta myös etsiä tatuoimaton nainen.
Itseäni ei myöskään sytytä tatuoitu mies ja haluaisin miehen, jolla on puhdas ja terve iho.
Olet todennäköisesti ainoa, jonka mielestä se on törkeää.