Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo uskoa, että sosiaalisilla ja kulttuurialoilla itsensä tatskaaminen lienee kertaluokkia yleisempää. Akateemisiakin on moneen lähtöön, eivätkä he välttämättä kohtaa elävässä elämässä juuri koskaan.
Se, että et arvosta vapautta, kulttuuria ja taidetta, kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen. Kaltaistesi sivistymättömien moukkien mielipiteet voi siis jättää ihan omaan arvoonsa. Sisäänpäinkääntyneet autoritääriset yhteiskunnat, joissa ei arvosteta taidetta ja tiedettä, ovat kautta historian olleet niitä, jotka näivettyvät nopeimmin. Pohjoiskorea olisi sinulle varmasti sopiva asuinpaikka, mikset muuta vaikka sinne? Siellähän on ihmisillä sellainen yhdenmukainen tyyli, jota kaltaisesi henkilö varmasti osaisi arvostaa! Venäjäkin voisi sulle hyvin sopia.
Se, että hengaile tuon
En usko, että olet koskaan elämässäsi astunut jalallasi yhteenkään kuttuuritapahtumaan tai yhteenkään taidenäyttelyyn, et ole kertaakaan käynyt oopperassa, baletissa, nykytanssissa, etkä teatterissa tai edes lukenut kirjaa kannesta kanteen. Et osta designia etkä sen enempää osta kuin tee mitään käsitöitä. Keskittymiskykysi ei ikinä riittäisi. Temusta löydät sen mitä kaipaat ja harrastat lähinnä napasi kaivelua ja tumputtamista. Et arvosta arkkitehtuuria, saati perinnerakentamista. Ainoa asia, mistä yhtään mitään ymmärrät, on vieraiden ihmisten panettelu ulkoisen olemuksen ja täysin pinnallisten seikkojen perusteella. Siksi oletkin niin yksin. Jos kasvaisit aikuiseksi ja lopettaisit tuon miesvauvailun, niin elämässäsi saattaisi aueta ihan uusia näköaloja, mutta pyöriskelet mieluummin omassa kurjuudessasi ja harhoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden ruman käsivarsitatuoidun naisen. Miehiä vaikka muille jakaa, nuorempia, vanhempia. Melkein joka viikko uusi mies kainalossa. Niin, että ei taida oikein pitää paikkansa se, ettei miehet pitäisi tatuoidusta naisista. T. Tatuoimaton
Useammalla täällä kommentoineella selvästi enemmänkin se pointti että eivät näe vaimomatskuna. Yhden yön jutussa arvostelukyvyn puute ei ole se ongelma, kenties jopa päin vastoin.
Tatuoinnithan on tahroja, likaa. Itse en ainakaan naisena haluaisi liata virheetöntä ihoani pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa red flagiä ei ole olemassakaan kuin naama tatuoinnin sukupuolesta riippumatta
Samaa mieltä. Minulla on tatuointeja kaulasta ranteisiin ja polviin, mutta naamaan tai kämmeniin ei tule ikinä. Ne on niille, jotka haluaa välttyä töiden tekemiseltä, toki yrittäjänä voivat olla. Jossain se raja pitää olla.
M56
Mäkään en pidä tatuoinneista, mutta puolisollani sellainen on. Ei se kuitenkaan estä minua rakastamasta häntä.
En minäkään naisena halua miestä, jolla on tatuointi tai jopa tatuointeja.
Saahan ne tatuoinnit pois jos haluaa, ei ilmatteeksi,eikä heti,mutta ne saa pois.
On hölmö kriteeri kyllä. Ei se ihmistä muuta mihinkään suuntaan, jos hänellä on tatuointi. Monet ovat nuoruudessaan menneet trendien perässä ja ottaneet kuvan, eikä siitä sitten niin vaan pääse eroon. Ja kukapa meistä ei olisi tehnyt tyhmiäkin juttuja nuoruudessaan - ennemmin kaihtaisin ihmistä, joka ei ole.
On aivan eri asia, onko koko nahka tatuoitu vai onko yksittäinen kuva suht huomaamattomassa paikassa. Ihan hullua tuomita koko ihminen kelpaamattomaksi perusteella, jos hänen ihossaan sattuu olemaan kuva.
Kuvilla voi olla myös henkilökohtaisia tarinoita. Itse jouduin aikoinaan tekemään abortin terveydellisistä syistä ja se oli minulle tosi kova paikka. Suunnittelin pitkään pientä enkelitatuointia, mutta se jäi sitten ottamatta. Jos joku mies torjuisi minut tuollaisen takia, olisin kyllä syvästi loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Niinhän ne vanhat "jakorasiat" yrittää peitellä jälkiään. Tsemppiä sulle, etkö ole huomannut niitä virnuilevia äijiä jotka tulee vastaan kun liikutte vaimo olettaman kanssa raitilla.
ps. siinä luki 100e/ laaki kun oli posliini
t. yksi monista kairaajista
jokaisella on oma makunsa. esim jolla ei punaista tukkaa, ei yli 180,jne, toihan on vaan yksi kriteeri. vain yksi. mikä sua vaivaa..oot outo,
Vierailija kirjoitti:
Onhan se törkeää että alkaa sellaisesta tehdä kriteerin
joku pitkätukasta joku lyhythiuksista,joku rakastaa ruskeita silmiä,toinen ,että siniset ne on niin mun makuun. toihan on vaan yks kriteeri...
Tatuoinnit ovat RUMIA KAUHEITA ei mitään muuta.