Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (657)
Arvon Konala!
Mies, joka esittelee avoimesti typeryyttään, on kävelevä red flag. Ainakin jos pystyisi kävelemään kun yleensähän ruuturiippuvaiset äijät on jäätäviä läskejä
Nuo ääliöt on siis hyvin helppo naisten välttää.
Älä viitsi esittää naista. Jäät aina kiinni typerästä miesnäkökulmastasi.
Voi voi. Menikö ap tunteisiin, kun kaikki miehet eivät pidä tatuoinneistasi?
Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä, rumentavat naista kuin naista.
Voitasko miehiltä kieltää kokonaan puolison valinta mahdollisuus? Naisista koostuva lautakunta sitten päättäisi kuka heistä tai muista naisistya olisi sopivin puoliso ko. miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Incelit pysykööt inceleinä.
Miten tämä liittyy aiheeseen? Olen minulla on tinderissä ja yhdessä toisessa deittiäpissä yhteensä yli 200 mätsiä. Niitä tulee kokoajan uusia. Oli taas tinderi kaksi päivää piilotettuna, tänään laitoin kortin näkyviin, on aamun aikana tullut jo monta mätsiä ja tykkäyksiä. Rumat ja tatuoimalla rumaksi itsensä hankkineet aina ruksiin. M41
Vierailija kirjoitti:
Onhan se törkeää että alkaa sellaisesta tehdä kriteerin
Miten niin tärkeää?
Etsin minäkin aikoinani miestä, jolla ei ole alkoholiongelmaa.
Löysin.
Kyllä mies tosiaan kehtaa sanoa mitä haluaa, varsinkin feministi naiselle, understandia.
Jos joku ei halua rumaa naista, niin mitä väärää siinä on?
Joittenkin mielestä ne tatuoinnit on rumia. Minkä sille mahtaa.
En minäkään haluaisi sellaista miestä, jolla on sotkuinen pitkä risuparta. Ja vielä rumempaa jos siihen on väkästetty semmoinen puhuessa väpättävä letti. Hyi.
Ikääntyneessä ihossa muuten ne tatuoinnit vasta rumia onkin. Ja ikääntymistä ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat henkilön harkintakyvyn puutteesta. Älytöntä rahan haaskausta ja terveysriskin ottamista.
Ajattelet tuota nyt liikaa sen perusteella, mitä sinä itse arvostat. Eihän tatuointi välttämättä kerro yhtään mitään ihmisen harkintakyvyn puutteesta tai rahatilanteesta. Se voi yksinkertaisesti kertoa siitä, että ihminen arvostaa eri asioita kuin sinä itse. Tatuointi voi olla hyvinkin harkittu päätös, ja tatuoinnin ottaneella voi olla taloudellinen tilanne niin hyvä, ettei sen ottaminen heilauta rahatilannetta käytännössä puoleen eikä toiseen.
T. Tatuoimaton
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä, rumentavat naista kuin naista.
Tatuoidut naiset eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä sinä tai kaltaisesi miehet ajattelevat heidän ”arvostaan”. Heitä kiinnostavat sellaiset miehet, jotka suhtautuvat tatuointeihin neutraalisti tai pitävät niistä itsekin ja arvostavat heitä sellaisina kuin he ovat, tatuointeineen kaikkineen. Se tatuointi heidän mahdollisuuksiaan löytää kumppania vaan päinvastoin se voi auttaa heitä löytämään juuri itselleen sopivia ihmisiä, joilla on samanlainen maku ja arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä rakas ja rakastava puoliso, mutta minua jäi nyt ihan teoriassa kiinnostamaan teidän ihofanaatikkojen mielipiteet.
Miehet ja naiset, valaiskaapa, tämä on kiintoisaa. Minulla on näkyvä ihosairaus, joka ei parhaasta hoidostakaan huolimatta asetu oireettomaksi millään.
Minulla ei ole tatuointeja enkä toisaalta ole tehnyt mitään saadakseni tämän taudin tai pahentaakseni sitä. Päinvastoin, olen Suomen parhaan asiantuntijan hoidossa ko. tautiin ja teen itsekin kaikkeni, mutta ihoni on näkyvästi sairas.
Kumpi vaihtoehto tällaisesta teoreettisesta tilanteesta teille siis kelpaa jos leikitään ettå kumpikin voisi olla luonteeltaan ns juuri oikea?
Vai onko juurikin ehjä iho teille niin suuri valintakriteeri, että passaatte kummankin?
Itselle kun iho on ihmisen elin eikä sinänsä kanna muita merkityksiä. Myönnän että jos jollakin on kasvotatuointeja, kyllä minä arastelen häntä ennen kuin tutustun.
Eihän tietenkään ole kyse ehjästä ihosta. Ihosairautesi ei estäisi millään tavalla tutustumista eikä pariutumista.
Tatuoidut sanovat, että heihin hakatut kuvat "ilmentävät heidän persoonallisuuttaan". No harvoin näen muita kuin vastenmielisiä ja rumia tatuointeja. Se persoonallisuus on sitten samanlainen ilmeisesti.
Ihan kuka tahansa saa etsiä just sellaista kumppania kuin haluaa, niin naiset kuin miehetkin.
Mutta kenenkään ei tarvitse näihin toiveisiin tai vaatimuksiin vastata ja mitä tiukemmat ja joustamattomammat kriteerit sen epätodennäköisempää että loytää juuri niihin sopivan partnerin joten kannattaa olla sujut sen kanssa että voi päätyä elämään yksin. Mutta haluta saa ihan mitä vaan.
Miten naiset kehtaa sanoa että etsii pitkiä miehiä kun mies ei saa sanoa etsivänsä hoikkaa naista ilman valtavaa paskamyrskyä ja demonisointia.
vai ihan oikein törkeäää. ja taas sinä. onko oman makunsa ilmaisu väärin. yks tykkää yhdestä koko laajalla skaalalla toinen toisesta. kai sullakin on oma makusi. voimme vaan kuvitella miltä näytät...
ai - sun - pitäis olla joka jätkän unelma- mee kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Onhan se törkeää että alkaa sellaisesta tehdä kriteerin
Mikä tajansa on se " kriteeri" kun puhe omasta mausta. Yks tykkää punapäästä, toinen älyköstä, toinen muusikosta, yks tukevista, toinen ballerinoista, nörtti, bodari- Mitä ihmeen törkeyttä tuossa on? Ai ap:lle käy jätkä ku jätkä- ai sellaaaaneen akka- kaikk käypi-ei mitään omia mieltymyksiä.
Onko ap noin heikko itsetunto sekä minäkuva, että haluat sun olevan kaikkien haluama. Oot syvä outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat henkilön harkintakyvyn puutteesta. Älytöntä rahan haaskausta ja terveysriskin ottamista.
Ajattelet tuota nyt liikaa sen perusteella, mitä sinä itse arvostat. Eihän tatuointi välttämättä kerro yhtään mitään ihmisen harkintakyvyn puutteesta tai rahatilanteesta. Se voi yksinkertaisesti kertoa siitä, että ihminen arvostaa eri asioita kuin sinä itse. Tatuointi voi olla hyvinkin harkittu päätös, ja tatuoinnin ottaneella voi olla taloudellinen tilanne niin hyvä, ettei sen ottaminen heilauta rahatilannetta käytännössä puoleen eikä toiseen.
T. Tatuoimaton
Kerropa sitten, miksi sinä saat laitta puolisoehdokkaalle vaatimuksia, jos miehille ei tätä oikeutta suoda? Ottaisitko väkivaltaisen rikollisen, koska vaatimusten asettaminenhan oli mielestäsi idioottimaista? Vai onko taas eri asia?
Kyllä jokaisella on oikeus haluta sellainen kumppani kuin itse haluaa. Se on sitten eri asia onko siihen mahdollisuuksia, mutta jos joku haluaa naisen puhtaalla iholla ei pitäisi ketään loukata koska se ei ole piirre johon ei voi/voinut itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja. Jos mies sanoisi, että hän etsii sellaista naista, jolla ei ole tatuointeja, vastaisin hänelle, että onnea matkaan. En halua miestä, joka on ajatusmaailmaltaan noin yksinkertainen.
Kukahan se on yksinkertainen nyt.
Juuri näin.