Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Elämässä kaikki ei vain tapahdu juuri sen mukaan mikä miellyttää sinua. Jos isi kohteli sinua kuin pikku prinsessaa ja varjeli mieltäsi pahoittumasta niin nyt on korkea aika kovettaa itsensä sillä maailma repii sinut muutoin raadollisuudessaan riekaleiksi.
Mitäs noista sanomaan, enhän mene musliminaisellekaan sanomaan että "sori hani, meist ei tuu pari, koska kaapu". Tatuointi, samoin (kuten kaapukin) on merkki siitä ettei kristillisten arvojen pohjalta elätä, tai ainakaan ei olla ymmärretty mitä on Raamatusta luettu, jos on luettu. Yhtäkaikki, yhteinen hyvä tulevaisuus ei liene listalla.
Onhan se toki... siinä mielessä, että ihminen muuttuu elämän varrella. Niin onko jokin 18-vuotiaana otettu tatuointi sitten kynnyskysymys suhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jo niin Suomalaista mistä tunnistetaan jo maailmalla.
Keskellä lausetta kun kirjoitat isolla, on se sukunimi, Suomalainen!
No jos haluaa ettei puolisolla ole tatuointeja, on se ihan hyvä tuoda ilmi heti alkuunsa. Puolisonsa kun saa onneksi valita ihan tasan millaisilla kriteereillä itse haluaa.
Ne ovat muut tilanteet, missä pitää käyttäytyä aikuismaisesti, vaikka kuinka jonkun tatuoinnit kiukuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noista sanomaan, enhän mene musliminaisellekaan sanomaan että "sori hani, meist ei tuu pari, koska kaapu". Tatuointi, samoin (kuten kaapukin) on merkki siitä ettei kristillisten arvojen pohjalta elätä, tai ainakaan ei olla ymmärretty mitä on Raamatusta luettu, jos on luettu. Yhtäkaikki, yhteinen hyvä tulevaisuus ei liene listalla.
Mä olen kristitty ja tatuointeja on neljä.
Terveisin Jeesukseen uskova nuori nainen
Minulla ei ole tatuointeja ja tuskin sellaista koskaan haluankaan. Mutta en ottaisi miestä jolle tuo olisi joku kynnyskysymys. Meidän arvomaailmamme eivät takuulla kohtaisi riittävästi.
Olen nainen ja en ole ikinä etsinyt kumppania tarkoituksellisesti enkä minkään vaatimuslistan kanssa. Liitossa olen nyt miehen kanssa, joka ei ulkoisesti vastaa ollenkaan käsitystäni unelmien miehestä. Voisin kuvitella tatuointikiellon olevan jotain seuraavaa: itse en usko, että minulla olisi juurikaan yhteistä henkilön kanssa, jolla on todella paljon tatuointeja, vaikka tatuointeja vastaan minulla ei ole mitään. Ihan yhtälailla voisin sanoa, etten usko romanttisesti kiinnostuvani miehestä, jolla olisi vaikka kolme koiraa, vaikka koiraihminen olen ja olen aina halunnut koiran. Joku syy on varmasti taustalla siihen, ettei halua tiettyä piirrettä omaan kumppaniin (jos niin voi valita). Jos yksi tai kaksi tatuointia siellä täällä on liikaa ja estää suhteen muodostumisen, se olisi mielestäni jo aika tiukkapipoista ajattelua ja keskenkasvuisuutta olla niin vaativa. Ihmiset kun ovat valtavan suuria ja erilaisia persoonia ulkokuoren sisällä, ja vain tämä pieni ulkokuori erottuu kun ihmiseen ryhdymme tutustumaan Toivon, että kaikki löytävät itselleen mieluisat kumppanit eikä käy niin, että joutuu ottamaan vain jonkun, josta ei oikeasti pidä.
Tsekkaa Kat Von D artisti. Elämä voi olla ylä-ja alamäkeä myös tatuointien tarinan osalta. Kat lanasi hihansa koko mustiksi. Siis kuin maalilla maalatut kropan osat.
Minua häiritsee naisten tatskoissa se eniten että jos/kun siellä on kuitenkin kryptisesti eksien ja menneisyyksien messagea joka ikinen kerta muistuttamassa myös uutta miestä mitä on tullut tehtyä ja oltua.
Anonyymit taidekuvat ei häiritse. Eiffel-torni tai yksisarvinen. Ok on.
Tottakai jokainen saa etsiä sellaista mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
En kaikkea lukenut, mutta tämähän meni vallan hulluksi ; tappeluksi siitä, saako ihmisillä olla tatuointeja vai ei.
Tottakai saa olla!
Mutta kaikkien ei tarvitse niistä pitää. Ei ole mikään pakko haluta kumppania, jolla on tatuointi. Jos ei halua, niin ei sitten halua. Se on se asia, mikä pitää kaikkien hyväksyä.
Juu, mutta törkeää alatyylistä kommentointia ja erittäin epäasiallisten johtopäätösten tekemistä tatuointien tai muun ulkonäköseikan vuoksi ei todellakaan tarvitse kenenkään varsinkaan enää nykypäivänä hyväksyä. Täällä ketjussa on nyt hyvin paljon täysin epäasiallista, alatyylistä kommentointia. Joillakin ihmisillä on elämässään ihan oikeitakin ongelmia ja jotkut sitten kuluttaa aikaansa huoritellen ja haukkuen tatuoituja naisia. Sietäisivät hävetä!
Taiteelliset ja kauniit tatskat voin naisella hyväksyä, jos ne ovat pieniä ja niitä on enintään 3 tai 4. Ei yli viittä tatskaa kuitenkaan, eikä kasvoissa tai kaulalla.
Kaikennäköisiä profiileja ja toiveita on tullut luettua deittihistorian aikana. En ole niistä osannut stressiä ottaa, vaan pulkannaruna ohittanut suosiolla, jos joku ei sellaisen kanssa treffeille toivo.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa Kat Von D artisti. Elämä voi olla ylä-ja alamäkeä myös tatuointien tarinan osalta. Kat lanasi hihansa koko mustiksi. Siis kuin maalilla maalatut kropan osat.
Minua häiritsee naisten tatskoissa se eniten että jos/kun siellä on kuitenkin kryptisesti eksien ja menneisyyksien messagea joka ikinen kerta muistuttamassa myös uutta miestä mitä on tullut tehtyä ja oltua.
Anonyymit taidekuvat ei häiritse. Eiffel-torni tai yksisarvinen. Ok on.
No minua taas naisena ei häiritse, vaikka miehelläni on exään liittyvä tatuointi. Se on osa hänen elämäänsä. Yhdessä olemme olleet paljon kauemmin kuin hän ja exänsä, mutta uusia tatuointeja ei ole sen jälkeen tullut. Se on vain kuva, minkä hän on silloin halunnut ja mitä ilmeisimmin pitää siitä edelleen. En minä ajattele sen tai minkään muunkaan asian muistuttelevan hänen entisestä elämästään niin, että nykyinen jäisi varjoon. Jokaisella meillä on menneisyys. (Kyseessä ei kuitenkaan ole suoraan exän nimi, sydämin kuorrutetut nimikirjaimet tms. Sinänsä siis vieraille ihmisille ihan tavallinen kuva.)
Aa taas niitä lumihiutaleita joiden mielestä vain naisilla saa olla kriteereitä parinvalinnan suhteen ja sen komeimman miehen on pakko valita se kedoin rumin-, läskein-, tatuoiduin ja lävistetyin kukka jotta kenellekään ei varnasti tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Taiteelliset ja kauniit tatskat voin naisella hyväksyä, jos ne ovat pieniä ja niitä on enintään 3 tai 4. Ei yli viittä tatskaa kuitenkaan, eikä kasvoissa tai kaulalla.
Ja kaikki maailman tatuoidut naisethan kaipaavat juuri sinun hyväksyntääsi, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Aa taas niitä lumihiutaleita joiden mielestä vain naisilla saa olla kriteereitä parinvalinnan suhteen ja sen komeimman miehen on pakko valita se kedoin rumin-, läskein-, tatuoiduin ja lävistetyin kukka jotta kenellekään ei varnasti tule paha mieli.
Mulle on yksi todella tärkeä kriteeri, että mies ei ole itsekeskeinen narsisti kusipää, joka haukkuu muita ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se komein mies tuntuu valitsevan kauniin, tatuoidun ja lävistetyn naisen. Ja toki hän saa niin tehdä.
Ennen ajattelin etten huoli tatuoitua naista.
Nykyisin ajattelen, että muutama kaunis tatuointi voi olla. Tyttöystävälläni on pieni, herkkä tatuointi eikä haittaa jos hän ottaa toisenkin.
Kieltämättä helpompaa on tunnistaa muiden joukosta nainen, jolla ON tatuointeja, etenkin jos on tiedossa mitä ne esittävät tai vaikka valokuva näyttää. Silloin voi kysyä apua muiltakin.