Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuo lupiinit ketään haittaa? Kauniita ja niitåhän kasvaa lähinnä vain tienvarsilla piristyksenä

Vierailija
29.06.2025 |

Nuo vaaralliset jättiputket ihan eri asia

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavat kaiken ympäriltään.

Vierailija
82/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätkää samalla voikukat ja horsmatkin kun innostutte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottinen kokoontumisajot taas vauhdissa. "mutkun mun mielestä on nättii niin sit voi vaikka kaikki kuolla pois sen nätin tieltä". 

Vierailija
84/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalla saa kasvaa lupiinit ja muut luonnonkukat paitsi nokkosesta en tykkää vaikka onkin hyödyllinen.

Vierailija
85/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottinen kokoontumisajot taas vauhdissa. "mutkun mun mielestä on nättii niin sit voi vaikka kaikki kuolla pois sen nätin tieltä". 

Suomessa kyllä riittää tilaa kaikelle ei myrkyllisille kasvulle. 

Vierailija
86/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä kun myrkyllinen lupiini tuhoaa tieltään kaiken muun. Tätä ei idioottimammat tajua ihaillessaan "niin kovin nättejä" lupiineja. 

Vierailija
87/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku hysteria pitää keksiä. Eiks täällä saada ihmisiä muuten liikkeelle.

Vierailija
88/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaapa noin viikon päästä kertomaan onko nättejä. Lupiini kukkii noin pari viikkoa koreasti, sen jälkeen muuttuu ihan paskan näköiseksi. Mutta varsisto vie tilan kaikelta muulta kauniilta sen jälkeenkin. Kuka ottaa vapaaehtoisesti siemennysvaiheen lupiineja tontilleen??

Vierailija
89/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinunkin mielestäsi lupiini kuuluu hävittää. Nehän ova myrkyllisiä, jos et vielä tiennyt. 

Vierailija
90/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mikä on sellainen putkikasvi, joka on jopa 2m korkea ja ison lautasen kokoiset lehdet. Lienee rikkakasvi...

-Kylmis

Vierailija
91/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaapa noin viikon päästä kertomaan onko nättejä. Lupiini kukkii noin pari viikkoa koreasti, sen jälkeen muuttuu ihan paskan näköiseksi. Mutta varsisto vie tilan kaikelta muulta kauniilta sen jälkeenkin. Kuka ottaa vapaaehtoisesti siemennysvaiheen lupiineja tontilleen??

Mä voin ottaa. Erityisesti tuohon vttumaisen naapurin tontin rajalle. 

Vierailija
92/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä kun myrkyllinen lupiini tuhoaa tieltään kaiken muun. Tätä ei idioottimammat tajua ihaillessaan "niin kovin nättejä" lupiineja. 

Älä kerro satuja.

Vierailija
93/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro satuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa. Satujen kerronta vaihe meni meillä ohi jo tuossa 15v sitten. 

Vierailija
94/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinunkin mielestäsi lupiini kuuluu hävittää. Nehän ova myrkyllisiä, jos et vielä tiennyt. 

Sori lupiini ei kuulu ruokalistalleni.

Vierailija
95/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mikä on sellainen putkikasvi, joka on jopa 2m korkea ja ison lautasen kokoiset lehdet. Lienee rikkakasvi...

-Kylmis

Oiskohan jättiukonputki. Hyvin myrkyllinen haittakasvi. 

Vierailija
96/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko se kun esittää tyhmempää kuin onkaan vai tuleeko tuo sinulta ihan luonnostaan?

Vierailija
97/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän näköistä kun maantienreuna on lupiinia täynnä. Sen verran voisi kaikki tehdä että edes oman tontin kohdalta ne poistaisi. Luonto kiittää.

Vierailija
98/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liipa laapa

Vierailija
99/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, kukaan ei puhunut mitään sinun ruokalistastasi. Opettele lukemaan penikkapieni. 

Vierailija
100/137 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko se kun esittää tyhmempää kuin onkaan vai tuleeko tuo sinulta ihan luonnostaan?

Älä hyöki täällä ihmisten kimppuun, olet pelottava. -Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi