Pesin pyykkiä tuossa ja käänsin t-paidat nurinpäin
Kun otin koneesta ne pyykit pois, t-paidat olivat oikeinpäin. Eli jos laittaisin ne oikeinpäin koneeseen, tulisivatko ne väärinpäin koneesta ulos?
Tv. Hämmentynyt M41
Kommentit (14)
Miksi ne eivät tule sitten koskaan väärinpäin? Olen hämmennys.
AP
Sama tapahtuu usein muillekin käännetyille paidoille, tyynyliinoille ja pussilakanoille.
- eri
Et ole koskaan ennen pessyt pyykkiä?
Joskus vaatteet voivat kääntyä nurinpäin tai oikeinpäin, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Alushousut laitan oikeinpäin koneeseen ja ne tulevat yleensä nurinpäin ulos.
Kyllä olen pessyt pyykkiä monestikin. Sillä pystynkin tätä ihmettelemään. T-paidat kääntyvät aina oikein päin.
AP
Ehkä se on jokin sielu tuolla pesukoneellakin, jota emme ymmärrä. Hänellä tai sillä on jokin fiksaatio nimenomaan t-paitoihin.
AP
Saumat vaikuttavat jotenkin niin, että pesukierrosten ja linkouksen voimat aiheuttavat kääntymisen. En keksi nyt mitään fysiikan lakia selitykseksi, mutta luultavasti tähän ilmiö liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jokin sielu tuolla pesukoneellakin, jota emme ymmärrä. Hänellä tai sillä on jokin fiksaatio nimenomaan t-paitoihin.
AP
Pesukonehaltija halunnut hieman auttaa pyyykkihuollossa🧙 Katoaako silloin tällöin satunnaisia sukkia? Jos vastaat kyllä, sama kaveri asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pesukonehaltija halunnut hieman auttaa pyyykkihuollossa🧙 Katoaako silloin tällöin satunnaisia sukkia? Jos vastaat kyllä, sama kaveri asialla.
Ihan paskaa apua. Mihin voin valittaa?
Kyllä, myös sukkia on kadonnut.
AP
Liekkö sitten se. Entä jos laittais oikein päin ne paidat, niin menevätkö ne väärinpäin ulos ottaessa?
Vierailija kirjoitti:
Saumat vaikuttavat jotenkin niin, että pesukierrosten ja linkouksen voimat aiheuttavat kääntymisen. En keksi nyt mitään fysiikan lakia selitykseksi, mutta luultavasti tähän ilmiö liittyy.
Tarkoitin tähän vastata siis.
Tämä vastaa/lainaa-systeemi täällä on vammaista. Korjatkaa plox.
Mä laitan ne oikein päin koneeseen ja yleensä ne tuleekin pesun jälkeen oikein päin.