Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo jättää mut kun oon lihonnut!!!

Vierailija
28.06.2025 |

Tämä on ihan kauheeta kun en voi painolleni mitään. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja kolme lasta. Alettiin olla kun oltiin 17 ja 18.

Ymmärrän et mies on tyytymätön kun oon lihonu enkä pysty tekeen niitä asioita mitä aikaisemmin ja on muutakin sairautta esim jalat ja nivelrikko, selkä, diabetes ym. Oon sairas enkä jaksa liikkua niinkun nuorempana.

Mut mies on alkanu ihan oudoksi ja puhuu asioita mitä tollanen perus juntura suomalainen mues ei normaalisti ees tiedä. Niinkun mun elämänhsllinnasta ja mielenterveydestä. Oon ihan varma et joku syöttää hänelle näitä juttuja varmaan sen sisko joka on käyny sairaanhoitaja kouluja ja inhoo mua.

Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä?!?! Oon kuiteskin ihan sama ilonen ihminen kun tavattiin?!? 

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kelpaa niin se on heippa. Miksi haluat olla ihmisen kanssa joka on noin mulkero? Jos minä en ole sellainen kun mieheni haluaa niin hän tietää missä on ovi ja siitä pääsee ulos ja pois.

Entäs jos on yhteinen asunto?

Silloin se on molemmat pois ja kämppä realisointiin.

Voi sen toinen ostaakin markkinahinnalla. Yhteisomistuksen purkua haetaan käräjäoikeudesta. Pätee niin riitaisan avioeron ositukseen kuin esim. jakamattomaan kuolinpesään, josta joku haluaa eroon. Kulut peritään siltä, joka yrittää estää myynnin.

Vierailija
162/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä teinix-kirjoitus kolmekymppiseltä naiselta. "Alettiin olee" ja "en voi tälle mitään". No kukas sitten voi? Tuon ikäisenä jo nivelrikko ja diabetes, eli ylipainoa on siis ja Paljon. Syö vähemmän, se on just niin yksinkertaista. En minäkään jaksaisi katsella laiskaa ja paisuvaa puolisoa.

Todennäköisemmin kirjoittaja on teinix ja miespuolinen. Miehet on melko lapsellisia kirjoituksissaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet aterioista kasviksia, lautasmalli. Aamiainen, lounas välipala, päivällinen ja iltapala. Kannattaa kokeilla. Kaloreita n. 1600-1800.

Laihduttaja ei tasan tarvitse viittä ateriaa päivässä. Ei tarvitse myöskään normaalipainoinen perusjamppa. 

Pointti on tämä: viisi pientä ateriaa niin tiuhaan, ettei näläntunnetta tule eikä elimistö luule, että maailmasta loppuu ruoka. Jos syö kerran päivässä, ei laihdu, koska aineenvaihdunta menee säästöliekille ja hätämoodiin.

Ei tartte nähdä sen enempää vaivaa kunhan jakaa nuo päivän syömiset viiteen rasiaan ja syö määrävälein. Puhelin hälyttämään kun on ruoka-aika.

Vierailija
164/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten lihavia on Pohjanmaalla, miehillä. Johtuu siitä, ettei ne osaa kävellä vaan menee kaikkialle autolla tai ennen ajokortti-ikää viedään autolla. Tämä tiedoksi ap-trollille.

Jos mies haluaa lapsia ja hoikan vaimon, hän huolehtii siitä, että vaimo saa rauhassa nukkua riittävästi. Yöheräily lisää stressihormoni kortisolin eritystä ja se taas kasvattaa nälkää.

Vierailija
165/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet aterioista kasviksia, lautasmalli. Aamiainen, lounas välipala, päivällinen ja iltapala. Kannattaa kokeilla. Kaloreita n. 1600-1800.

Laihduttaja ei tasan tarvitse viittä ateriaa päivässä. Ei tarvitse myöskään normaalipainoinen perusjamppa. 

Pointti on tämä: viisi pientä ateriaa niin tiuhaan, ettei näläntunnetta tule eikä elimistö luule, että maailmasta loppuu ruoka. Jos syö kerran päivässä, ei laihdu, koska aineenvaihdunta menee säästöliekille ja hätämoodiin.

Ei tartte nähdä sen enempää vaivaa kunhan jakaa nuo päivän syömiset viiteen rasiaan ja syö määrävälein. Puhelin hälyttämään kun on ruoka-aika.

Voi yhden kerran!

Vierailija
166/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se paska. Ei ole sun arvoinen.

Sanoo voimaantunut ylipainoinen siskoni

Ap

Vierailija
167/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten lihavia on Pohjanmaalla, miehillä. Johtuu siitä, ettei ne osaa kävellä vaan menee kaikkialle autolla tai ennen ajokortti-ikää viedään autolla. Tämä tiedoksi ap-trollille.

Jos mies haluaa lapsia ja hoikan vaimon, hän huolehtii siitä, että vaimo saa rauhassa nukkua riittävästi. Yöheräily lisää stressihormoni kortisolin eritystä ja se taas kasvattaa nälkää.

Niinhän se saikin nahkapatukkaa joka reikään mutta nyt takaa yllä eikä päältä pysty ja alle ei hirveä mennä

M35

Vierailija
168/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä ihan tosissas tätä kirjoittanu?

Vierailija
169/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pointti on tämä: viisi pientä ateriaa niin tiuhaan, ettei näläntunnetta tule eikä elimistö luule, että maailmasta loppuu ruoka. Jos syö kerran päivässä, ei laihdu, koska aineenvaihdunta menee säästöliekille ja hätämoodiin".

Tuo teksti on juurikin totta. Annokset tosiaan pieniä/pienehköjä. Lukekaa ja ihmetelkää te, jotka ette tätä usko. 

Vierailija
170/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pointti on tämä: viisi pientä ateriaa niin tiuhaan, ettei näläntunnetta tule eikä elimistö luule, että maailmasta loppuu ruoka. Jos syö kerran päivässä, ei laihdu, koska aineenvaihdunta menee säästöliekille ja hätämoodiin".

Tuo teksti on juurikin totta. Annokset tosiaan pieniä/pienehköjä. Lukekaa ja ihmetelkää te, jotka ette tätä usko. 

No joo joo

Vierailija
171/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti voit painollesi jotain, ei se itsestään ole kertynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi