Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo jättää mut kun oon lihonnut!!!

Vierailija
28.06.2025 |

Tämä on ihan kauheeta kun en voi painolleni mitään. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja kolme lasta. Alettiin olla kun oltiin 17 ja 18.

Ymmärrän et mies on tyytymätön kun oon lihonu enkä pysty tekeen niitä asioita mitä aikaisemmin ja on muutakin sairautta esim jalat ja nivelrikko, selkä, diabetes ym. Oon sairas enkä jaksa liikkua niinkun nuorempana.

Mut mies on alkanu ihan oudoksi ja puhuu asioita mitä tollanen perus juntura suomalainen mues ei normaalisti ees tiedä. Niinkun mun elämänhsllinnasta ja mielenterveydestä. Oon ihan varma et joku syöttää hänelle näitä juttuja varmaan sen sisko joka on käyny sairaanhoitaja kouluja ja inhoo mua.

Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä?!?! Oon kuiteskin ihan sama ilonen ihminen kun tavattiin?!? 

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et voi painollesi mitään? Mikään noista sun sairauksista ei estä ruokavalion muuttamista. Suurin merkitys on ruokavaliolla ja liikunta tukee painonpudotusta. Liikuntaa on monenlaista ja huonokuntoinen aloittaa jostakin kevyemmästä. Niveliä säästävää on uinti, vesijuoksu ja vesijumppa. 

Jopa alaraajahalvaantuneet pudottaa painoon joten mikä sun tekosyy on?

Lisäksi mietin, että montako sairaanhoitajakoulua miehesi sisko on käynyt kun kirjoitit kouluja? No typerä ja lapsellinen trolli sä olet, mutta mun neuvot voi antaa jollekin oikeasti painon kanssa kamppailevalle motivaatiota oikeaan suuntaan. Ei ensimmäisenä turvauduta lääkkeisiin vaan muutetaan ruokavaliota.

Vierailija
122/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus yksi n-kirjain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi ositus. Muista!

Sulle kuuluu puolet kaikesta. Mitä sä tekisit idiootilla, joka ei edes rakasta sinua vaan on käyttänyt sinua runkkaamiseen?

Tuo aloituksesi kuulostaa kyllä vakiopenan tyttöilyulinalta. Pena ei pääse yli siitä että syntyi pissaletkun kanssa.

Huvittavaa, että vaaditaan ap:ta vaatimaan puolta omaisuudesta. No ensinnäkin ap on trolli ja toisekseen vaikka olisikin oikea tilanne niin joillaki on avioehto. 

Vierailija
124/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka rakentaa itselleen identiteetin nivelrikosta ja muista sairauksista tai hitto vie, parisuhteessa olemisesta. Surkastuttaa itsensä ruikuttajaksi läskimuurin sisään. Hukkaa yksilöllisyytensä ja kuvittelee, että arvo romahtaa kun eroaa.

Itsekin olen tanakoitunut ja on pysyväissairaus, mutta en minä vttu ole sama kuin se tauti. Minä olen ihminen ja pystyn tekemään paljon hyvinvointini hyväksi.

Olen mennyt naimisiin ja eronnut 2 kertaa, ollut useissa muissa suhteissa, mutta kyllä mun paras ja ihanin olotila on olla sinkkuna. Hallita itse velatonta omaisuuttani ja elää kuten haluan, eikä jatkuvissa kompromisseissa jonkun vajaapäisen runkkarin kanssa, joka näkee minussa vain kolme reikää. Sellaisia suurin osa miehistä on. En tiedä miksi ne eivät kasva aikuisiksi vaan jumittuvat teini-ikään. Jos joku tietää ja keksii siihen hoidon, se on Nobel ja heti.

Vierailija
125/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadi ositus. Muista!

Sulle kuuluu puolet kaikesta. Mitä sä tekisit idiootilla, joka ei edes rakasta sinua vaan on käyttänyt sinua runkkaamiseen?

Tuo aloituksesi kuulostaa kyllä vakiopenan tyttöilyulinalta. Pena ei pääse yli siitä että syntyi pissaletkun kanssa.

Huvittavaa, että vaaditaan ap:ta vaatimaan puolta omaisuudesta. No ensinnäkin ap on trolli ja toisekseen vaikka olisikin oikea tilanne niin joillaki on avioehto. 

Ap:llä ei ole avioehtoa, eikä useimmat tiedä, että kaikki pannaan silloin erossa puoliksi. Ositus on tähän saakka ollut vanhentumaton oikeustoimi, eli esim. 40 vuotta eron jälkeen voi vaatia ositusta entiseltä puolisolta. Aika hauskaa, jos puoliso on sillä välin tehnyt miljoonia pörssiyhtiöllä :D

Mitä tulee avioehtoon, sitäkin voidaan kohtuullistaa. 

Valmisteilla on ositusvattimuksen vanhentumista koskeva lainmuutos.

Vierailija
126/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist: jätät sen narsistisikaäijän ja hups vaan 40 kg tippui paino ja mielikin kirkastui.

Vierailija
127/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v ja nivelrikko? Jopas on paksua. Tosin joskus nivelrikko voi olla vauvalla jo syntyessä.

Ap vaikuttaa Pasilta, jonka tyttöily-yritykset on kroonisia ja kliinisiä ja johtuvat hänen naisia kohtaan kokemastaan suunnattomasta alemmuudesta ja pelosta.

Mutta ei mikään estä ammentamasta pikkasen avioerossa tehtävää ositusta koskevaa tietoa Pasillekaan. Avioliitto on yhteisyritys, jossa on tietty talous- ja vanhemmuusautomatiikka. Ei kantsi mennä avioon jos ei tunne avioliittolain velvoitteita ja oikeusvaikutuksia.

Vierailija
128/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plot twist: jätät sen narsistisikaäijän ja hups vaan 40 kg tippui paino ja mielikin kirkastui.

Jos miehen jättää, niin putoaa jo helposti 100 kg.

Vierailija
129/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadi ositus. Muista!

Ap:llä ei ole avioehtoa, eikä useimmat tiedä, että kaikki pannaan silloin erossa puoliksi. Ositus on tähän saakka ollut vanhentumaton oikeustoimi, eli esim. 40 vuotta eron jälkeen voi vaatia ositusta entiseltä puolisolta. Aika hauskaa, jos puoliso on sillä välin tehnyt miljoonia pörssiyhtiöllä :D

Mitä tulee avioehtoon, sitäkin voidaan kohtuullistaa.&nbs

Onko ap kertonut tässä ketjussa, että heillä ei ole avioehtoa? En jaksa selata koko trollin ketjua läpi. 

Vierailija
130/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin mieheni pellolle kun se läskistyi ja alkoi ontua oikeaa jalkaansa. MIelelläni olisin ampunut sen kuin ramman hevosen, mutta ei ole asetta eikä eläinlääkärikään suostunut piikittämään.

Vierailija
131/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 v ja nivelrikko? Jopas on paksua. Tosin joskus nivelrikko voi olla vauvalla jo syntyessä.

Ap vaikuttaa Pasilta, jonka tyttöily-yritykset on kroonisia ja kliinisiä ja johtuvat hänen naisia kohtaan kokemastaan suunnattomasta alemmuudesta ja pelosta.

Mutta ei mikään estä ammentamasta pikkasen avioerossa tehtävää ositusta koskevaa tietoa Pasillekaan. Avioliitto on yhteisyritys, jossa on tietty talous- ja vanhemmuusautomatiikka. Ei kantsi mennä avioon jos ei tunne avioliittolain velvoitteita ja oikeusvaikutuksia.

Mä olen 46v ja ollut koko aikuisikäni ylipainoinen. Ei ole nivelrikkoa. Ei ole myöskään diabetesta. Syöpähoitojen aiheuttamia ongelmia kylläkin on kuten kilpirauhasen vajaatoiminta ja suurentunut rintasyöpäriski. Nyt toki suunta normaalipainoon. 

Vierailija
132/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet aterioista kasviksia, lautasmalli. Aamiainen, lounas välipala, päivällinen ja iltapala. Kannattaa kokeilla. Kaloreita n. 1600-1800.

Laihduttaja ei tasan tarvitse viittä ateriaa päivässä. Ei tarvitse myöskään normaalipainoinen perusjamppa. 

Miksei? Ihan normaalia on syödä nämä luetellut ateriat, jolloin energiataso pysyy tasaisena pitkin päivää ja liiallista nälkää ei pääse syntymään. 

Kun noudattaa VHH:ta niin energiatasot pysyy tasaisena eikä nälkäpiikkejä synny. Edesmennyt anoppi otti aina pullansiivun kun energiat laski, oli kyllä melkoista vuoristorataa ja pullaa kului. Kolme ateriaa riittää aikuiselle hyvin kun ne koosta oikein ja välttää sokeripiikkejä.

On nämä VHH-uskovaiset aikamoisia, pulla on ainoa mahdollinen ruoka syödä niiden kolmen pääaterian välissä? No ei ihme, että teillä on ollut paino-ongelmia ja syöminen pitää rajoittaa kolmeen kertaan päivässä, kun muuten menee pullan mussutukseksi.

Vierailija
133/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v ja ollut koko aikuisikäni ylipainoinen. Ei ole nivelrikkoa. Ei ole myöskään diabetesta. Syöpähoitojen aiheuttamia ongelmia kylläkin on kuten kilpirauhasen vajaatoiminta ja suurentunut rintasyöpäriski. Nyt toki suunta normaalipainoon. 

Kiitos kun kerroit. Mua kiinnostaa ihan helvetisti ihmisten paino ja sairaudet. 

Oletko ikinä miettinyt, mitä muuta sinä olet kuin diagnoosisi ja vaa'an lukema? Et?

Vierailija
134/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Provo.. olet alle 30v, eli nuori. 

Jos nyt jo tuossa jamassa oikeasti, niin heippatirallaa... 

Valitettavasti näitä on, itse tiedän muutaman. Kyllä se ylipaino kuormittaa nuortakin ihmistä, eikä suojaa miltään sairauksilta. Ja voit kokeilla ensin tehdä kolme lasta ja sanoa sit ettei tunnu kropassa missään.

Vierailija
135/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit. Mua kiinnosta

Mikä sulla on hätänä? Miksi sä et ymmärrä keskusteluita ja että ihmiset vastaa omista lähtökohdistaan? Ihan älytöntä perseilyä taas joltakin inisijältä joka haluaa määrätä mitä muut saa kirjoittaa. Mene kasvamaan aikuiseksi. 

Perseilijälle myös tiedoksi, että älä oleta musta yhtään mitään. Missään en kirjoittanut, että ajattelen olevani vain ylipainoni ja sairaudet. Ääliö perseilijä nyt opettelee tajuamaan oikeaa elämää. Nyt sitten voitkin painua hel vettiin tästä keskustelusta. 

Vierailija
136/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 90 kg, mieheni 60. Hän 10 cm lyhempi kuin minä. Ollaan tosi onnellisia yhdessä. Hän ei koskaan loukkaa minua koostani, enkä minä häntä. Kompensoimme toisiamme täydellisesti, eikä tämä ole mikään trolli.

Vierailija
137/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei miestä kannata ottaa. Nainen raatanut ja rakentanut ja antanut js synnyttänyt ja nyt heitetään roskiin.

Ihan tulee veren maku suuhun.

60kg ylipainoa on jo vakavaa. Ja hän itse luetteli mitä sairauksia ylipaino on aiheuttanut. Ei varmaan ollut ensimmäinen kerta kun mies on painosta huomauttanut. Ei kukaan halua katsoa vierestä kun toinen syö itsensä hautaan. 

Vierailija
138/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se paska. Ei ole sun arvoinen.

Niinhän se mies on juuri tekemässäkin.

Vierailija
139/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alle 30 ja on jo nivelrikkoa jne.? Nyt laihikselle!!

Vierailija
140/171 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisella miehellä kukaan tekee?

Ota rahat ja puoli valtakuntaa ja juokse. Ansaitset parempaa. Sun elämä alkaa nyt, kun lapset lentää pesästä ja tuhkamuna syrjäytyy loppuiäkseen. Etsiköön muiden luuserien kanssa Tinderistä instamissiä :D

Tässä on vaan yksi ongelma. Ap ei jaksa juosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän