Mies pilasi eilisiltaisen kaveri-illanviettomme täysin haukkumalla vieraille autolla-ajotaitoni surkeaksi.
Hän sanoi uudehkolle tuttavapariskunnallemme minun olevan niin idiootti autoilija, että en löytäisi perille edes navigaattorin avulla, vaikka kohteeseen olisi matkaa vain 100 metriä ja vaikka sinne olisi suora näkyvyys. Ja sitten hirvittävä naurunremakka päälle. En voi käsittää tällaista nolaamista! Sellainen on nöyryyttävää ja murskaavaa! Hänestä on alkanut löytyä aivan uusia piirteitä, ei hän ole ennen ollut tuollainen. Tiedän, että en ole maailman parhaimpia autonajajia, mutta olen kuitenkin saanut ajokortin ja pidän itseäni ihan kelvollisena autonkuljettajana.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit jatkanut vitsailua hyvässä hengessä ja kertonut, että mies puolestaan ei löydä klittaa vaikka sen vieressä olisi opaskyltti.
Se olisi ollut helppo kumota vetämällä naiselta housut nilkkoihin ja näyttämällä että katsokaa kaikki, tuossa se on.
Tuo on jo rikos, mutta sinä tekisit ilmeisesti mitä vain, jos toinen antaakin samalla mitalla takaisin, kunhan vaan saisit toisen nolattua ja alennettua aina pahemmin, vaikka joutuisit siitä oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pilasit itse oman illan kun et ymmärrä huumoria? Ja syytät siitä toista? Etköhän sä näyttänyt hänelle ihan oman piirteesi.
Huumori ei ole huumoria eikä hauskaa jos kohde kokee sen loukkaavana.
Silloin se vasta hauskaa onkin 😂
Sinusta siis toisten pilkkaaminen, alentaminen ja mielen pahoittaminen on siis hauskaa. Sehän kertoo vain ikävästä ja ilkeästä luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Jopas vitsin murjasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit jatkanut vitsailua hyvässä hengessä ja kertonut, että mies puolestaan ei löydä klittaa vaikka sen vieressä olisi opaskyltti.
Se olisi ollut helppo kumota vetämällä naiselta housut nilkkoihin ja näyttämällä että katsokaa kaikki, tuossa se on.
Katkarapumiehen elämää, osa 1: Näin jäin jälleen kerran vapaaehtoiseksi sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano pöydässä sinäkin hykerryttävä vitsi miehestäsi. Miehelläni on ihan sa.....nan lyhyt ja ohut mulkku hahahaa haahaa On nämä hauskoja .
Miten se vitsi sitten jatkuu kun mies kaivaa sen vauvajalan housuistaan ja kaikki muutkin naiset kertyvät sitä ihailevana katsomaan?
No sehän juuri on se vitsi, että se mies kuvittelee kaikkien naisten ihailevan hänen pientä katkarapuaan, vaikka naiset tirskuvat todellisuudessa sille, miten nolosti mies käyttäytyy. Et ilmeisesti ole ollut paljoakaan naisten kanssa tekemisissä, kun et tuollaisesta perusjutusta mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset heikkoja.
Äitisikin, joka sinut synnytti?
Jos olet yhtä surkea kuin isosiskoni, ei sekään osaa ajaa mihinkään vaikka on ajanut enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yhtä surkea kuin isosiskoni, ei sekään osaa ajaa mihinkään vaikka on ajanut enemmän kuin minä.
Varmasti osaa. Hän vain esittää sinulle ettei muka osaa, jotta välttyisi pitämästä sinulle seuraa. Sinänsä ihan fiksu veto häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät muita omasta pahasta olosta?
Ahaa, että kun loukataan niin ongelma on vain sillä, joka ei osaa olla loukkaantumatta? Aika jännää asioiden toisinpäin kääntämistä, pitäisitkö itse siitä, että sinua kohtaan toimittaisiin noin? Melkoinen red flag tuollainen asenne. (Eri)
Loukata? Kysehän oli huumorista.
Jos tuollaista pitää huumorina, on päästään pipi. Hyvän parisuhteen tunnusmerkkeihin kuuluu se, että toista ei haukuta, eikä nolata julkisesti toisten läsnäollessa, eikä heitetä mitään alatyylisiä mukahauskoja kommentteja mm. toisen ulkonäöstä. Junttimiehet tunnistaa juuri päinvastaisista asioista, röhönaurusta ja siitä, että sitten esitetään hämmästynyttä, kun puoliso loukkaantuu. Siitä päästäänkin etenemään pilkkaamiseen, kuinka toinen ei ymmärrä huumoria. Nämä juntit eivät todellakaan pidä huumorina, jos heitä pilkataan samalla mitalla.
On tullut parikin tällaista punaniskaa juntattua maanrakoon puheittensa takia. Ovat nykyisin aika varovaisia puheissaan, jos olen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lähde seuraavan kerran muualle kun tuo pariskunta tulee käymään ja ole poissa vähintään vuorokausi, jotta he varmasti ehtivät myös poistua. Anna miehesi pitää niistä vieraista huolta ihan itse (kai hän osaa käyttää kahvinkeitintä?). Fakta nimittäin on, ettei kukaan sinua oikeasti rakastava ihminen haukkuisi sinua idiootiksi: ei julkisesti eikä kahden kesken. Muista se. Ei kukaan!
Se olisi kyllä ihan unelmanainen joka ymmärtäisi lähteä hevonvittuun aina nurkista pyörimästä kun tulee kavereita kylään. Ei tarvitse sitten natkuttaa baariin menemisestä ja yökerhossa vähän muijien pokaamisesta.
Ihan ku sä vielä yökerhoihin pääsisit.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti hän on 19-vuotiaana ajanut enemmän kuin sinä, senkin syksyllä kasille menevä yläkoululainen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Miehesi on sovinisti.
Ei vain sovinisti vaan hirveä törppö.
Vierailija kirjoitti:
kai pilasit kaikkien illan alkamalla tästä räyhään :D
Kysymys sinulle, koska selvästi osasit, ymmärsit ja sisäistit ap :n viestin "tosi hyvin": kuka se idiootiksi haukkui ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen mies. Kannattaa pitää kiinni.
Rehellisyys maan perii.
Jos ei osaa ajaa autoa niin ei osaa ajaa autoa. Keep it stupid simply.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
Tapailin kerran erästä pitkää, kaljua pelastustyössä työskentelevää arvostettua lähes 50- vuotiasta miestä. Ravintolaseurueessa huuteli p..lua, tis*iä, nus*imista, pokerihu*raa jne jne. Olin järkyttynyt seksistisestä, rasvaisesta ja sovinistisesta sikamaisesta käytöksestä. Olin kuulemma kuiva, tylsä ja huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia huumorintaju tai erota ja mennä yhteen toisen tosikon kanssa.
Tapailin kerran erästä pitkää, kaljua pelastustyössä työskentelevää arvostettua lähes 50- vuotiasta miestä. Ravintolaseurueessa huuteli p..lua, tis*iä, nus*imista, pokerihu*raa jne jne. Olin järkyttynyt seksistisestä, rasvaisesta ja sovinistisesta sikamaisesta käytöksestä. Olin kuulemma kuiva, tylsä ja huumorintajuton.
Kuulostaa huumorimieheltä🤣
Kyllä kuule mies tällaisissa tilanteissa loukkaantuu enemmän, kun nainen nolaa tämän kavereiden edessä noin väheksymällä. Miehelle kovempi kolaus kuin naiselle, etenkin, jos on olevinaan joku kovakin jätkä ja tämä on fakta.