Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kanssa pitää asua yhdessä??

Vierailija
28.06.2025 |

Itse ainakin haluan tehdä omaa uraa ja mies voi asua omassa asunnossaan. Minä tarvitsen oman rauhan. Ja sen takia n pariskunnatkin eroaa kun jatkuvasti nyhjöttävät kotona kahdestaan

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat voivat  asua vaikka Afrikassa ja toinen Kuussa , eikö se etätyö ja etäsuhde ole melkein sama asia kumpikaan ei tee oikeastaan mitään.

Mitä suhteessa sitten pitäisi tehdä sellaista joka vertautuu työhön?

Olisiko se työ jotain fyysistä edes läsnäoloa  paikanpäällä  ja  eikö se parisuhde  ole yleensäkin  biologiaa?

Vierailija
102/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä uraa ei voisi luoda vaikka asuisi yhdessä?

Voi mutta pakkomielle naisilla on ripustautua mieheen ja sitten 50 vuotiaana itketään kun miehet kamalia kun koko elämä meni miestä tyydyttäessä?

Nainen tarvitsee holhoojan, siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat voivat  asua vaikka Afrikassa ja toinen Kuussa , eikö se etätyö ja etäsuhde ole melkein sama asia kumpikaan ei tee oikeastaan mitään.

Mitä suhteessa sitten pitäisi tehdä sellaista joka vertautuu työhön?

Olisiko se työ jotain fyysistä edes läsnäoloa  paikanpäällä  ja  eikö se parisuhde  ole yleensäkin  biologiaa?

Ei se ainakaan mulle ole biologiaa. Enkä asuisi yhdessä.enkä erikseen puolison kanssa jolle se sitä on tai olisi.

Vierailija
104/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat pelkän panon?

Ihan parisuhteen, mutta ei se yhteistä kämppää vaadi :D

Mikä parisuhde se sellainen on että piilotellaan omallla kämpällä kun tulee menkat tai muuten vitu ttaa.

Vierailija
105/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pariskuntana asumme eri asunnoissa, emme ole avioliitossa. Erittäin pitkä suhde. Tuskin kestämme toisiamme yli 2 vkoa samassa asunnossa (kokeiltu on!) arkipäiväisten asioiden, harrastusten ja töiden takia. Tämä sopii meille mainiosti. Suosittelen.

Vierailija
106/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa nimenomaan ei kannata asua yhdessä!

Vierailija
107/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle parikin miestä on sanonut, että heidän mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä, että se ei ole parisuhde, jos ei asuta yhdessä.

Vierailija
108/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle parikin miestä on sanonut, että heidän mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä, että se ei ole parisuhde, jos ei asuta yhdessä.

Mikäs se sitten on? Ja onko sillä jotakin väliä nimittääkö sitä parisuhteeksi vai joksikin muuksi jos pari itse on tyytyväinen tuohon?

Vierailija
109/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miehet on aina sitä mieltä, että Ei oLe MiKäÄn PaRiSuHdE jOs Ei AsUtA yHdEsSä. Tai sitten jos ei nukuta yhdessä, kun mies vaikka kuorsaa kuin katujyrä eikä suostu lääkäriin asian tiimoilta, niin sitten parisuhde on siitä kiinni. Hohhoijaa. Kummallista on, kun yleensä väitetään että se on nainen, joka väkisin haluaa asua yhdessä jne. 

Vierailija
110/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun miehet on aina sitä mieltä, että Ei oLe MiKäÄn PaRiSuHdE jOs Ei AsUtA yHdEsSä. Tai sitten jos ei nukuta yhdessä, kun mies vaikka kuorsaa kuin katujyrä eikä suostu lääkäriin asian tiimoilta, niin sitten parisuhde on siitä kiinni. Hohhoijaa. Kummallista on, kun yleensä väitetään että se on nainen, joka väkisin haluaa asua yhdessä jne. 

Mitä väliä mitä muut sanoo? Jos taas se mies ei suostu tuohon niin ei auta kuin etsiä joka haluaa samanlaisen suhtee kuin sinä.

Vierailija
111/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei miehen olemassaolosta ole kyllä mitään hyötyä, jos ei asuttaisi yhdessä. Ja olen tosissani.

Parisuhteen on perustuttava hyötyyn?

No mitäs järkeä siinä muuten olisi, jos parisuhteessa oleminen olisi yhdentekevää?

Vierailija
112/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei miehen olemassaolosta ole kyllä mitään hyötyä, jos ei asuttaisi yhdessä. Ja olen tosissani.

Parisuhteen on perustuttava hyötyyn?

Tämä. Niillä, joiden mielestä parisuhde ei ole parisuhde ellei asuta yhdessä, on todella materialistinen kuva parisuhteesta. Heille parisuhde on lähinnä talouden kustannusten ja kotitöiden jakamista. Minä olen etäsuhteessa. Keskustelemme videopuheluin syvällisiä lähes joka ilta, lisäksi soittelemme kuulumisista ja meneillään olevista asioista lyhyemmin pitkin päivää. Viestittelemme paljon myös. Ja tapaamme ehkä neljän viikon välein pitkän viikonlopun, välillä toinen voi tulla toisen luo pidemmäksi aikaa etätöitä tehden, ja toki lomailemme yhdessä. 

Me siis keskustelemme varmasti enemmän kuin moni yhdessä asuva pariskunta, ja nimen omaan puhutaan

Ikävää että sulla on tuollainen kuva. Ei kuitenkaan ainakaan meidän kohdalla pidä lainkaan paikkaansa. Ollaan oltu yhdessä 32 vuotta ja asuttu ihan koko se aika yhdessä. Edelleen ollaan todella paljon yhdessä, siis kaikki mahdollinen vapaa-aika. Lomat otetaan samaan aikaan, jos otan ylimääräisiä vapaita niin otan ne päiville jolloin mieskin on vapaalla. Juuri on päättymässä 4 viikon loma, josta olemme kolmea kauppareissua lukuunottamatta olleet 24/7 yhdessä 😂

Ja tämä siksi että viihdytään yhdessä. Tehdään pihatyöt, remontit, reissut, koiralenkit yhdessä. Ja puhutaan, paljon. Ei kauppalappujen tekoon nyt sentään niin kauaa aikaa mene 😄 Ja kyllä, toisesta on myös paljon hyötyä monessa asiassa. Puolin ja toisin.

Niin ja kun ollaan töissä, niin viestitellään joka päivä, useita kertoja. Toivotetaan hyvät yöt, tai hyvät huomenet. Jos toinen on eri paikkakunnalla, vaihdellaan päivässä useita viestejä ja illalla myös soitellaan. Aina.

Mua joskus ihmetyttää kun erillään asuvat vetoavat juuri tähän, että "suhde pysyy hyvänä kun ei nähdä joka päivä". Mä taas sanoisin että jos tuo on ainoa tapa pitää suhde hyvänä, en jatkaisi koko suhdetta...

Vierailija
113/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua joskus ihmetyttää kun erillään asuvat vetoavat juuri tähän, että "suhde pysyy hyvänä kun ei nähdä joka päivä". Mä taas sanoisin että jos tuo on ainoa tapa pitää suhde hyvänä, en jatkaisi koko suhdetta..."

Tämä juuri. Mitä kertoo parisuhteesta tämä ketjussa oleva lause: "Tuskin kestämme toisiamme yli 2 vkoa samassa asunnossa (kokeiltu on!)"

Jep jep.

Vierailija
114/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

Vierailija
115/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
116/148 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä uraa ei voisi luoda vaikka asuisi yhdessä?

Voi mutta pakkomielle naisilla on ripustautua mieheen ja sitten 50 vuotiaana itketään kun miehet kamalia kun koko elämä meni miestä tyydyttäessä?

Tunnetko sä kaikki naiset ja heidän pakkomielteensä? Mielenkiintoista.

Aika usein tai liian usein kuulee tuota vanhempien naisten suusta. Panostakaa omaan hyvinvointiinne ja itsenne rakastamiseen, ei se mies tuo kokonaan sitä onnea.

Näin on!

Vierailija
117/148 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on heidän ongelma🤭

Vierailija
118/148 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua joskus ihmetyttää kun erillään asuvat vetoavat juuri tähän, että "suhde pysyy hyvänä kun ei nähdä joka päivä". Mä taas sanoisin että jos tuo on ainoa tapa pitää suhde hyvänä, en jatkaisi koko suhdetta..."

Tämä juuri. Mitä kertoo parisuhteesta tämä ketjussa oleva lause: "Tuskin kestämme toisiamme yli 2 vkoa samassa asunnossa (kokeiltu on!)"

Jep jep.

Kyllä nuo itselläkin vähän särähti korvaan, mutta jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee. 

Vierailija
119/148 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun molemmilla on kunnianhimoa ja oma suunta elämässä, yhdessä asuminen pikemminkin vahvistaa kumpaakin. Arjesta voi tehdä sellaisen, joka tukee molempien uraa, jakaa kuormaa ja antaa tilaa kehittyä. Voi inspiroida toisiaan, sparrata vaikeina hetkinä ja rakentaa sellaista aitoa power couple -meininkiä.

On todennäköisempää, että molemmat ovat kateellisia toisilleen menestyksestä työelämässä, ja vähättelevät toistensa suorituksia.

Vierailija
120/148 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun tarvii kokkia, siivojaa, vaatehuoltoa, kaikesta huolehtijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi