Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kanssa pitää asua yhdessä??

Vierailija
28.06.2025 |

Itse ainakin haluan tehdä omaa uraa ja mies voi asua omassa asunnossaan. Minä tarvitsen oman rauhan. Ja sen takia n pariskunnatkin eroaa kun jatkuvasti nyhjöttävät kotona kahdestaan

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei miehen olemassaolosta ole kyllä mitään hyötyä, jos ei asuttaisi yhdessä. Ja olen tosissani.

Parisuhteen on perustuttava hyötyyn?

Vierailija
82/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska multa menee muuten mielenkiinto. Olen nyt ollut tämmöisessä suhteessa 2,5 vuotta ja vaikutukset alkaa olla negatiiviset. Ei tunnu siltä, että oltaisiin perhe. Ja jos ei olla perhe, niin suhde ei tunnu silloin kovin vakavalta. Se on semmosta rusinoiden poimimista pullasta, ei yhteisen elämän jakamista. 

Olen vähän samoilla linjoilla. Sopii lähinnä sellaisille ihmisille, jotka haluavat ja tarvitsevat vain seuraa satunnaisiin yksinäisiin hetkiin ja vakivärkin. Jälkimmäinen on toki fiksu valinta tässä tautisessa maailmassa.

Olen itsekin yksin viihtyvää sorttia, mutta silti haluaisin jakaa arkeni puolisoni kanssa. Yhteisessä kodissa olisi toki oltava kummallakin ja mahdollisuus vetäytyä puuhastelemaan omiaan.

Jaa a. Vakivärkki. Olin sinkkuna pari vuotta, ennen nykyistä etäsuhdetta. Hyvin pärjäsin ihan ilman värkkejä. Kaikilla, kun ei tuo seksi ei ole se ykkösaaia elämässä. Jotenkin nöihin etäsuhteisiin liitetään aina tuo fyysinen puoli päällimmäiseksi. Ja ei en tarvi seuraa satunnaisiin hetkiin, vaan ollaan rakennettu parisuhde, mikä on ihan NORMAALI parisuhde. Ei vain asuta yhdessä. Mikä sopii kenelkekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse asua yhdessä.

Me olemme olleet yhdessä 10 vuotta, josta viisi vuotta naimisissa. Asumme 700m päässä toisistamme. Molemmilla samankokoiset asunnot. Olemme viisikymppisiä.

Vierailija
84/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulujen jakaminen on aikamiso osa yhdessä asumista kun tonnin vuokran maksaa kaksi, jää 500 euroa vaikka sijoittamiseen kuussa ja voi eläkkeellä sitten tehdä, just mitä lystää, eikä laskea senttejä

Vierailija
85/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa yhteen alkoholisti miehen kanssa.....siinä sitä on !!!!!!!!!

Mies-Kännissä on mahtavaa elämää jota huudellaan pitkin pihoja 5 minuutin välein.

Rahaa on eikä mikään haittaa elämää.

Krapula : Mies roikkuu kiinni kuin lapamato,Kauppaan meno pelottaa,mikään asia ei suju,rahaa ei ole,ikkunat teipataan kiinni jotta kukaan ei näe sisään......

mutta ei siinä vielä kaikki tämä krapula on joka toinen päivä ........nyt ei siis puhuta mistään kerran kuukaudessa kännit miehestä vaan siitä että alkoholi vie sinua joka päivä.

Vierailija
86/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteelta toivotaan jotain parempaa. Miellyttäviä  keskusteluja, kuhertelua, "auringonlaskuja yhdessä".  Ei jokapäiväistä kotitöiden tekoa, rahasta riitelyä, kaikesta riitelyä, tympääntymistä.  Yhteinen asuminen on kaikkea tuota.  Yleensä miesosapuoli voittaa kotitöissä ja rahassa laskien. 

Vierailija
87/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin aikoinaan kaikille treffikumppaneille jo hyvissä ajoin että en muuta luoksesi, etkä sinä muuta minun luokseni. 100 % häipyi välittömästi. Mistä tämä kertoo? Siitä että naisilla on aina ykkösprioriteettinä hyötyä minusta jotenkin, esimerkiksi asumalla ilmaiseksi talossani.

Nykyään en enää deittaile.

M57

Olen nainen ja tein myös alusta asti selväksi, etten enää muuta yhteen. Aikansa miesystävä siitä vinkui ja kosikin varmaan viisi kertaa, mutta ei häipynyt. On itsekin nyt vuosien varrella huomannut asian olevan hyvä juttu. Ei kaikki naiset ole tuollaisia siis. Harmi, että sinulle on käynyt huono tuuri. 

Vierailija
88/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteelta toivotaan jotain parempaa. Miellyttäviä  keskusteluja, kuhertelua, "auringonlaskuja yhdessä".  Ei jokapäiväistä kotitöiden tekoa, rahasta riitelyä, kaikesta riitelyä, tympääntymistä.  Yhteinen asuminen on kaikkea tuota.  Yleensä miesosapuoli voittaa kotitöissä ja rahassa laskien. 

Ei se yhteisasuminen läheskään aina edellytä riitelyä.

Vierailija
89/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhde on kestänyt nyt 2,5 vuotta, emme asu edes samassa maassa. Tosin emme myöskään kovin kaukana toisistamme, että nähdään kuitenkin kuukausittain vähintään ja lomilla tietysti enemmän. Ei ole aikomustakaan muuttaa tätä järjestelyä. Ehkä sitten joskus eläkkeellä voisi harkita yhteen muuttamista, jos siltä tuntuu.

Sama. Ollaan eläkkeellä, eikä edelleenkään aiota muuttaa yhteen. Voidaan nähdä tietty pidempiä aikoja kerrallaan.

Vierailija
90/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa yhteen alkoholisti miehen kanssa.....siinä sitä on !!!!!!!!!

Mies-Kännissä on mahtavaa elämää jota huudellaan pitkin pihoja 5 minuutin välein.

Rahaa on eikä mikään haittaa elämää.

Krapula : Mies roikkuu kiinni kuin lapamato,Kauppaan meno pelottaa,mikään asia ei suju,rahaa ei ole,ikkunat teipataan kiinni jotta kukaan ei näe sisään......

mutta ei siinä vielä kaikki tämä krapula on joka toinen päivä ........nyt ei siis puhuta mistään kerran kuukaudessa kännit miehestä vaan siitä että alkoholi vie sinua joka päivä.

Siinä sitten on? Jos nyt jostain syystä on "ajautunut" tuohon niin kai sitä voi muuttaa poiskin vai jos muuttaa kerran yhteen  pakko jatkaa yhdessä asumista?

Vierailija
91/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei miehen olemassaolosta ole kyllä mitään hyötyä, jos ei asuttaisi yhdessä. Ja olen tosissani.

Tämä. Niillä, joiden mielestä parisuhde ei ole parisuhde ellei asuta yhdessä, on todella materialistinen kuva parisuhteesta. Heille parisuhde on lähinnä talouden kustannusten ja kotitöiden jakamista. Minä olen etäsuhteessa. Keskustelemme videopuheluin syvällisiä lähes joka ilta, lisäksi soittelemme kuulumisista ja meneillään olevista asioista lyhyemmin pitkin päivää. Viestittelemme paljon myös. Ja tapaamme ehkä neljän viikon välein pitkän viikonlopun, välillä toinen voi tulla toisen luo pidemmäksi aikaa etätöitä tehden, ja toki lomailemme yhdessä. 

Me siis keskustelemme varmasti enemmän kuin moni yhdessä asuva pariskunta, ja nimen omaan puhutaan syvällisempiä asioita kun meillä ei ole mitään yhteisiä kauppalistojen tekoja tai kotitöitä tms. Yhdessä viettämämme aika on todella laatuaikaa, jolloin kumpikin on tyhjentänyt kalenterinsa ja varannut nimenomaan aikaa yhdessä. Toki myös tapaamme perhettä ja ystäviä yhdessä, mutta todella paljon vietämme laatuaikaa myös kahdestaan. Moni yhdessä asuva pari ei juuri koskaan oikeasti vietä laatuaikaa keskenään, vaan tiedän tapauksia, joissa asuvat yhdessä, mutteivät juuri koskaan tee mitään yhdessä, eikä ole välttämättä seksiäkään. Meillä on aivan mahtavaa seksiä.

Vierailija
92/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat voivat  asua vaikka Afrikassa ja toinen Kuussa , eikö se etätyö ja etäsuhde ole melkein sama asia kumpikaan ei tee oikeastaan mitään.

Vierailija
93/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat voivat  asua vaikka Afrikassa ja toinen Kuussa , eikö se etätyö ja etäsuhde ole melkein sama asia kumpikaan ei tee oikeastaan mitään.

Mitä suhteessa sitten pitäisi tehdä sellaista joka vertautuu työhön?

Vierailija
94/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyöty lienee väärä sana, itse sanoisin että yhteisasumisen pitää tuoda selvästi ja paljon positiivista jotta siinä olisi järkeä.

Minulla ei näin ole, vaikka tunneyhteys olisi miten vahva.

Vierailija
95/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle palkansaajalle yhdessä asuminen on myös iso taloudellinen juttu ja nimenomaan positiivisessa mielessä. Tietysti jos rahaa on loputtomasti käytössä niin ei kai kenelläkään ole nokan koputtamista vaikka asuttaisiin kahdeksaa asuntoa ja millon milläkin kokoonpanolla ja kenen kanssa ollaan missäkin. 

Vierailija
96/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain lapsettomat. Kyllä minulla on lapsia ja miehellänikin on lapsia, muttemme aio muuttaa yhteen ainakaan niin pitkään kun lapset ovat alaikäisiä. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule, koska olemme jo yli nelikymppisiä ja molemmilla tosiaan on lapset jo tehtynä. Kyllä me silti olemme ihan oikeassa parisuhteessa, jossa jaamme ilot ja surut, rakastetaan ja tuetaan toisiamme jne.

Vierailija
97/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa nähdä, että on muitakin samoin ajattelevia. En minäkään haluaisi enää kenenkään kanssa saman katon alle pysyvästi. Monet sitä stereotyyppisesti odottaa. Ei tarvitse tosiaan keskustella kotitöistä ym asioista voi keskittyä vaikka yhteisiin harrastuksiin.

Vierailija
98/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapahtuu spontaani peppusex,

jos on muija kotoa veks!

Vierailija
99/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä uraa ei voisi luoda vaikka asuisi yhdessä?

Voi mutta pakkomielle naisilla on ripustautua mieheen ja sitten 50 vuotiaana itketään kun miehet kamalia kun koko elämä meni miestä tyydyttäessä?

Tunnetko sä kaikki naiset ja heidän pakkomielteensä? Mielenkiintoista.

Aika usein tai liian usein kuulee tuota vanhempien naisten suusta. Panostakaa omaan hyvinvointiinne ja itsenne rakastamiseen, ei se mies tuo kokonaan sitä onnea.

Niin kuulee palstalla etenkin. Kuinka eron jälkeen ei enää miestä halua, luullaan että kaikki miehet ovat passattavia kun oma mies oli.

Vierailija
100/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tapahtuu spontaani peppusex,

jos on muija kotoa veks!

Jos sä asut sen mukaan kanssa, niin se on aina kotona ja valmis tuohon? Jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi