Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kanssa pitää asua yhdessä??

Vierailija
28.06.2025 |

Itse ainakin haluan tehdä omaa uraa ja mies voi asua omassa asunnossaan. Minä tarvitsen oman rauhan. Ja sen takia n pariskunnatkin eroaa kun jatkuvasti nyhjöttävät kotona kahdestaan

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Me olemme asuneet kohta 20 vuotta erillään ja suhteemme toimii erinomaisesti. Kumpikin hoitaa oman taloutensa ja arkensa. Vapaa-aikana sitten nautimme toistemme seurasta. Suosittelen.

Rusinat pullasta-suhde. 

Vierailija
62/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Me olemme asuneet kohta 20 vuotta erillään ja suhteemme toimii erinomaisesti. Kumpikin hoitaa oman taloutensa ja arkensa. Vapaa-aikana sitten nautimme toistemme seurasta. Suosittelen.

Rusinat pullasta-suhde. 

Niin? Entä sitten? Minustakin tuo kuulostaa hyvälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska multa menee muuten mielenkiinto. Olen nyt ollut tämmöisessä suhteessa 2,5 vuotta ja vaikutukset alkaa olla negatiiviset. Ei tunnu siltä, että oltaisiin perhe. Ja jos ei olla perhe, niin suhde ei tunnu silloin kovin vakavalta. Se on semmosta rusinoiden poimimista pullasta, ei yhteisen elämän jakamista. 

Olen vähän samoilla linjoilla. Sopii lähinnä sellaisille ihmisille, jotka haluavat ja tarvitsevat vain seuraa satunnaisiin yksinäisiin hetkiin ja vakivärkin. Jälkimmäinen on toki fiksu valinta tässä tautisessa maailmassa.

Olen itsekin yksin viihtyvää sorttia, mutta silti haluaisin jakaa arkeni puolisoni kanssa. Yhteisessä kodissa olisi toki oltava kummallakin ja mahdollisuus vetäytyä puuhastelemaan omiaan.

Vierailija
64/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin aikoinaan kaikille treffikumppaneille jo hyvissä ajoin että en muuta luoksesi, etkä sinä muuta minun luokseni. 100 % häipyi välittömästi. Mistä tämä kertoo? Siitä että naisilla on aina ykkösprioriteettinä hyötyä minusta jotenkin, esimerkiksi asumalla ilmaiseksi talossani.

Nykyään en enää deittaile.

M57

Vierailija
65/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin aikoinaan kaikille treffikumppaneille jo hyvissä ajoin että en muuta luoksesi, etkä sinä muuta minun luokseni. 100 % häipyi välittömästi. Mistä tämä kertoo? Siitä että naisilla on aina ykkösprioriteettinä hyötyä minusta jotenkin, esimerkiksi asumalla ilmaiseksi talossani.

M57

Enemmän tuo kertoo sinun prioriteetistäsi parisuhteessa. Kuka tuollaista laskelmointia jaksaisi parisuhteessa.

Vierailija
66/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusinat pullasta-suhde. 

Mitä muuta suhteesta pitäisi saada kuin rusinoita?

Vierailija
67/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M57

Enemmän tuo kertoo sinun prioriteetistäsi parisuhteessa. Kuka tuollaista laskelmointia jaksaisi parisuhteessa.

Avaatko tuota laskelmointia vähän?

Vierailija
68/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M57

Mitä hiton laskelmointia? Minusta tuo on todella reilusti tehty että sanoo heti alkuun mitä ei halua. Laskelmointia olisi pimittää asiaa. -eri

Vierailija
69/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katkeroituu huonoon suhteeseen ja sen jälkeen haluaa asua yksin. Näin päin menee syy-seuraus."

Onhan noita olemassa jotka eivät ole koskaan olleet siinä ensimmäisessäkään suhteessa mutta ovat silti katkeroituneita.

Tarviiko olla katkera? Voiko ihan järjellä ajatella että joku elämänmuoto ei omien kokemusten perusteella sovi itselle?

Minusta yhteisten lasten kasvattaminen sen ~20v olisi syy asua yhdessä. Mitään muuta syytä en keksi mikä kompensoisi samassa asunnossa asuvan naisen haitat.

Vierailija
70/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotta lapsia syntyisi ja niitä kaitsemassa olisi kaksi aikuista. Muutoin molemmat omillaan on toimivampi ratkaisu.

Vierailija
71/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat pelkän panon?

No ei muulle jää aikaa jos vain silloin tällöin näkee...turha vaan sitten valittaa ettei ole mitään muuta mielessä.

Vierailija
72/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti omavaraisella naisella ei ole tarvetta miehelle, varsinkin jos elintaso on ilman miehen tuloja riittävä.

Monella asia ei ole näin ja sitten on vielä se ryhmä, joka haluaa niitä lapsia tai haaveilee jostain 1800 luvun elämästä, eli perheestä.

Vierailija
73/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa täydet palvelut. Minä en halua olla niiden ilmaiseksi tuottaja. 

Paskat. Nimenomaan haluan itse hoitaa kaiken ja on tullut todettua, että koti pysyy siistimpänä näin. En enää halua passattavaa naista nurkkin pyörimään. M45

Sama. Nainen kun oli viikon matkoilla niin kämppä pysyy siistinä ja asiat rullaavat. Samana päivänä kun tuli takaisin niin alkoi sotkua kertyä: vaatekasoja, kenkiä siellä minne sattui riisumaan, irtoroinaa tasoilla, käytettyjä astioita muualla kuin tiskikoneessa, käytettyjä nenäliinoja siinä missä sattui niistämään, kylppärissä kosmetiikkatuotteiden vyöry kaikilla tasoilla, laukkuja siinä minne sattui kädestä putoamaan jne.jne.

Ja helposti hyvilla makroilla rullaavat ruokailut muuttuivat miksi milloinkin sähläämiseksi - kaikki valmistusastiat toki pitkin poikin korjaamatta, mausteet ja muut tarvikkeet siinä mistä sattuivat kädestä putoamaan päiviä, jos en niitä hänen perässään siivoa.

Ihan perseestä kun aikuisen ihmisen siisteyskäsitys on kuin teinillä omassa huoneessaan.

Vierailija
74/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusinat pullasta-suhde. 

Niin? Entä sitten? Minustakin tuo kuulostaa hyvälle. 

Juuri miesystäväni lähti. Oltiin yhdessä 24/7 muutama viikko. Myönnän, että onpa kiva olla nyt hetki itsekseen. Ja tosiaan meillä on kivaa yhdessä, mutta osataan myös nauttia elämästä erossakin. Eri

Vierailija
75/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en alkaisi kotiäidiksi miehelle. Saa itse siivota ja laittaa ruokansa.

Siis JOUTUU laittamaan itse ruokansa ja siivoamaan.

Vierailija
76/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat pelkän panon?

Ihan parisuhteen, mutta ei se yhteistä kämppää vaadi :D

Parisuhteessa eletään yhdessä, panosuhteessa erillään.

Vierailija
77/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehen olemassaolosta ole kyllä mitään hyötyä, jos ei asuttaisi yhdessä. Ja olen tosissani.

Vierailija
78/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde on kestänyt nyt 2,5 vuotta, emme asu edes samassa maassa. Tosin emme myöskään kovin kaukana toisistamme, että nähdään kuitenkin kuukausittain vähintään ja lomilla tietysti enemmän. Ei ole aikomustakaan muuttaa tätä järjestelyä. Ehkä sitten joskus eläkkeellä voisi harkita yhteen muuttamista, jos siltä tuntuu.

Vierailija
79/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en alkaisi kotiäidiksi miehelle. Saa itse siivota ja laittaa ruokansa.

Minä olen koti"äitinä" ja täällä käy joka päivä siivooja ja ruoat tilataan joten itse lähinnä shoppailen, autoilen, veneilen ja muuta mukavaa.

T Ihan paras "työ" mitä voi olla

Vierailija
80/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. Esim. ystäväni ja miehensä asuvat samassa rakennuksessa mutta eri asunnoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi