Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kanssa pitää asua yhdessä??

Vierailija
28.06.2025 |

Itse ainakin haluan tehdä omaa uraa ja mies voi asua omassa asunnossaan. Minä tarvitsen oman rauhan. Ja sen takia n pariskunnatkin eroaa kun jatkuvasti nyhjöttävät kotona kahdestaan

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapsenne asuvat? Vai vaihtavatko kotia viikon välein, vaikka ette olekaan eronneet?

Parisuhde ei tarkoita sitä että on lapsia.

Vierailija
42/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa täydet palvelut. Minä en halua olla niiden ilmaiseksi tuottaja. 

Paskat. Nimenomaan haluan itse hoitaa kaiken ja on tullut todettua, että koti pysyy siistimpänä näin. En enää halua passattavaa naista nurkkin pyörimään. M45

Otitko jonkun asunnottoman vai miksi tuo yllätti?

Yleensä tutustumisvaiheessa näkee toisen kodin. 

Sä otit varmaan jonkun katunarkin ja kuvittelit, että hoikkuus riittää ja suuret silmät. Ja isot  tissithän saa plastiikkakirurgilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katkeroituu huonoon suhteeseen ja sen jälkeen haluaa asua yksin. Näin päin menee syy-seuraus."

Onhan noita olemassa jotka eivät ole koskaan olleet siinä ensimmäisessäkään suhteessa mutta ovat silti katkeroituneita.

Vierailija
44/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Me olemme asuneet kohta 20 vuotta erillään ja suhteemme toimii erinomaisesti. Kumpikin hoitaa oman taloutensa ja arkensa. Vapaa-aikana sitten nautimme toistemme seurasta. Suosittelen.

Vierailija
45/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ajatella liian monimutkaisesti. Mies haluaa, koska se on hänelle kätevämpää, helpompaa ja hyödyllisempää. 

Vierailija
46/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni on kestänyt 21 v. Lomailemme yhdessä. Käymme kylässä toisiĺlamme. Joskus riitelemme. Emme ole naimisissa mutta on kivaa yhdessä. On omat kodit. Välimatka 7 km. Emme muuta yhteen. On kivaa joskus olla yksin. Se sopii meille

Vierailija
47/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on halunnut jakaa elämänsä kanssani. Onneksi, päätös on tuonut parin vuosikymmenen aikana paljon iloa molemmille ja ollut myös taloudellisesti helpottava ratkaisu. Me kyllä kasvettiin yhteen ja tehdään nykyään vanhanaikaisesti lähes kaikki yhdessä, täällä tien päällä niin kesäisin.

Nykyteknologian avulla elämän voi jakaa myös vaikka ei asu yhdessä

Juu. Näin old school tykätään ei-teknologiavälitteisestä yhdessäolosta.

Vierailija
48/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hassu juttu, kun miehet nimenomaan haluavat muuttaa yhteen... Jännä. Ei enää ikinä! 

Näin kävi mullekin. Mies halusi yhteen, minä en. Muutti luokseni puoliväkisin saatuaan häädön. Minä häädin hänet neljän kuukauden jälkeen kun hän jätti 3 kk vuokransa maksamatta ja joi rahat. 12 tölkkiä kaljaa ja aski röökiä päivässä ja ruuat punalaputettua paskaa oli tän tyypin elämäntyyli.

Parisuhde on naiselle paska diili.

Loishäädön  jälkeen mulla onkin ollut varaa huollattaa auto, vaihtaa patjat (1000€), vaihtaa silmälasit (1200€), vaihtaa läppäri, sohvan irtopäällinen, uusi nojatuoli ja kirjahyllyjä jne.

Ja jää vielä säästöönkin.

Naiset on ihan liian kilttejä miehille, jotka eivät sitä ansaitse 

Miksi valitsit tuollaisen luuserin? Oma syy.

Vierailija
49/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pitää? Haloo, eletään vuotta 2025. Parisuhteita on monenlaisia, jos et sitä tiennyt. Harmi tietty, jos kohdallesi on osunut vain noin ajattelevia puolisoehdokkaita.

Vierailija
50/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa, koska haluavat pitää ilmaisen pillun lähellään 24/7 valmiina jyystöön. 

En halua. 

Vierailija
51/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miehellä ei ole varaa ostaa kahta asuntoa.

Vierailija
52/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta pakkomielle naisilla on ripustautua mieheen ja sitten 50 vuotiaana itketään kun miehet kamalia kun koko elämä meni miestä tyydyttäessä?

Ei ole pakkomielle.

Mä olin naimissa 26-36v. Sitten mies jätti meidät.

Olin 51v. kun tapasin sen oikean. Me molemmat haluamme asua yhdessä.

ÄLÄ PUHU MUISTA NAISISTA KUN ET TIEDÄ MITÄÄN.

Vierailija
53/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun molemmilla on kunnianhimoa ja oma suunta elämässä, yhdessä asuminen pikemminkin vahvistaa kumpaakin. Arjesta voi tehdä sellaisen, joka tukee molempien uraa, jakaa kuormaa ja antaa tilaa kehittyä. Voi inspiroida toisiaan, sparrata vaikeina hetkinä ja rakentaa sellaista aitoa power couple -meininkiä.

Vierailija
54/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa täydet palvelut. Minä en halua olla niiden ilmaiseksi tuottaja. 

Paskat. Nimenomaan haluan itse hoitaa kaiken ja on tullut todettua, että koti pysyy siistimpänä näin. En enää halua passattavaa naista nurkkin pyörimään. M45

Otitko jonkun asunnottoman vai miksi tuo yllätti?

Yleensä tutustumisvaiheessa näkee toisen kodin. 

Sä otit varmaan jonkun katunarkin ja kuvittelit, että hoikkuus riittää ja suuret silmät. Ja isot  tissithän saa plastiikkakirurgilta.

Jeesus mikä idiootti sä olet. Meinaatko ettei nainen osaa siipeillä ja teetättää kaiken miehellä? Elää kuin sika kun saa miehen tekemään kaiken. Niitä kuule riittää vaikka kuinka. -eri

Vierailija
55/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miehellä ei ole varaa ostaa kahta asuntoa.

Miks miehen pitäisi ostaa kaksi asuntoa? En keksi yhtään syytä tuollaiseen.

Vierailija
56/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska multa menee muuten mielenkiinto. Olen nyt ollut tämmöisessä suhteessa 2,5 vuotta ja vaikutukset alkaa olla negatiiviset. Ei tunnu siltä, että oltaisiin perhe. Ja jos ei olla perhe, niin suhde ei tunnu silloin kovin vakavalta. Se on semmosta rusinoiden poimimista pullasta, ei yhteisen elämän jakamista. 

Vierailija
57/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hassu juttu, kun miehet nimenomaan haluavat muuttaa yhteen... Jännä. Ei enää ikinä! 

Näin kävi mullekin. Mies halusi yhteen, minä en. Muutti luokseni puoliväkisin saatuaan häädön. Minä häädin hänet neljän kuukauden jälkeen kun hän jätti 3 kk vuokransa maksamatta ja joi rahat. 12 tölkkiä kaljaa ja aski röökiä päivässä ja ruuat punalaputettua paskaa oli tän tyypin elämäntyyli.

Loishäädön  jälkeen mulla onkin ollut varaa huollattaa auto, vaihtaa patjat (1000€), vaihtaa silmälasit (1200€), vaihtaa läppäri, sohvan irtopäällinen, uusi nojatuoli ja kirjahyllyjä jne.

Jos mies osti itse kaljansa ja röökinsä sekä vielä ruokaa teille niin mikset voinut maksaa vuokraa yksin? Itsellesi olisi ollut aivan normaali tilanne kun varakkaampi mies olisi ottanut sut asuntoonsa ja elättänyt sut kokonaan.

Vierailija
58/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtonahan olisi ollut joku kiltimpi mies joka käy työssä ja olisi maksanut omat kulunsa. Mutta kun kiltimpi mies on niin sieluton ja tylsä. Jotkut kaltaisesi naiset ovat maksaneet vielä jännittävän miehensä peli ja huumevelkojakin. Niin että on omakin tili tyhjä ja saaneet kiitokseksi mieheltä vielä silmät mustaksi. Surullisimmalla tapauksilla on luottotiedotkin menneet miehen velkojen maksamisen vuoksi.

Vierailija
59/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska multa menee muuten mielenkiinto. Olen nyt ollut tämmöisessä suhteessa 2,5 vuotta ja vaikutukset alkaa olla negatiiviset. Ei tunnu siltä, että oltaisiin perhe. Ja jos ei olla perhe, niin suhde ei tunnu silloin kovin vakavalta. Se on semmosta rusinoiden poimimista pullasta, ei yhteisen elämän jakamista. 

Tarkoitat siis, että miehesi saa rusinat pullasta? Asutte erillään miehen toiveesta?

Vierailija
60/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omapa oli valintasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän