Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kanssa pitää asua yhdessä??

Vierailija
28.06.2025 |

Itse ainakin haluan tehdä omaa uraa ja mies voi asua omassa asunnossaan. Minä tarvitsen oman rauhan. Ja sen takia n pariskunnatkin eroaa kun jatkuvasti nyhjöttävät kotona kahdestaan

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse en alkaisi kotiäidiksi miehelle. Saa itse siivota ja laittaa ruokansa.

Yhdessä asuminen ei vaadi sitä että olisi kotiäiti kenellekään.

Yleensä se alkaa mennä tuohon suuuntaan ja sitten naiset ovat kiukkuisia vanhempana. Onneksi me nuoret jo tajutaan ajoissa tämä "juoni"

Miten se siihen suuntaan menee? Itse olen jo pitkään asunut miehen kanssa eikä tämä suhde mihinkään ole ajautunut itsestään.

Vierailija
22/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se alkaa mennä tuohon suuuntaan ja sitten naiset ovat kiukkuisia vanhempana. Onneksi me nuoret jo tajutaan ajoissa tämä "juoni"

Miten se siihen suuntaan menee? Itse olen jo pitkään asunut miehen kanssa eikä tämä suhde mihinkään ole ajautunut itsestään.

No ei ehkä aina mutta jostain syystä naisilta menee voimat ja energiat suhteissa ja sitten vanhempana katkeroidutaan ja miehet paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa täydet palvelut. Minä en halua olla niiden ilmaiseksi tuottaja. 

Paskat. Nimenomaan haluan itse hoitaa kaiken ja on tullut todettua, että koti pysyy siistimpänä näin. En enää halua passattavaa naista nurkkin pyörimään. M45

Vierailija
24/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa täydet palvelut. Minä en halua olla niiden ilmaiseksi tuottaja. 

Mäkin haluaisin, mutta harvoin tuo onnistuu jos toinen ei halua niitä palveluja tuottaa.

Vierailija
25/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassu juttu, kun miehet nimenomaan haluavat muuttaa yhteen... Jännä. Ei enää ikinä! 

Vierailija
26/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä aina mutta jostain syystä naisilta menee voimat ja energiat suhteissa ja sitten vanhempana katkeroidutaan ja miehet paskaa

Yhdessä asumisen syytä että nainen katkeroituu? Tunne paljon yksinäisiä niin naisia kuin miehiä jotka ovat katkeroituneet.

Vierailija
27/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on halunnut jakaa elämänsä kanssani. Onneksi, päätös on tuonut parin vuosikymmenen aikana paljon iloa molemmille ja ollut myös taloudellisesti helpottava ratkaisu. Me kyllä kasvettiin yhteen ja tehdään nykyään vanhanaikaisesti lähes kaikki yhdessä, täällä tien päällä niin kesäisin.

Vierailija
28/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään pakko asua. Kuka niin sanoo. Että olis joku pakko. Jokainen elää miten itse parhaaksi kokee. Molemmilla omat rahat. Ja menot. Tietty voi nähdä kun niin haluaa. 

Vierailija
29/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuilla asuvat maksimoivat asumistuen.

Vierailija
30/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä uraa ei voisi luoda vaikka asuisi yhdessä?

Koska mies on häiriötekijä. Vaatii piikomista, paapomista, runkkualustaa, typerien tosi-tv-ohjelmien katsomista (rekkaäijät, hampaattomat kullanjaivajat, vainoharhaiset maga-survivalistit pusikossa, laittomien kojujen metsiin nysvääjät jne)

Ainahan sitä voi vaatia, mutta mitenkäs pakotat?

Vierailija
31/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on halunnut jakaa elämänsä kanssani. Onneksi, päätös on tuonut parin vuosikymmenen aikana paljon iloa molemmille ja ollut myös taloudellisesti helpottava ratkaisu. Me kyllä kasvettiin yhteen ja tehdään nykyään vanhanaikaisesti lähes kaikki yhdessä, täällä tien päällä niin kesäisin.

Nykyteknologian avulla elämän voi jakaa myös vaikka ei asu yhdessä

Vierailija
32/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on häiriötekijä. Vaatii piikomista, paapomista, runkkualustaa, typerien tosi-tv-ohjelmien katsomista (rekkaäijät, hampaattomat kullanjaivajat, vainoharhaiset maga-survivalistit pusikossa, laittomien kojujen metsiin nysvääjät jne)

Oletpa valinnut huonosti. Todennäköisesti etsit alitajuisesti kaltaistasi.

Vierailija
33/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä malliesimerkki katkeroituneesta ja aina kiukkuisesta kantturasta, joka syyttää kaikesta muita. Kaikilla elämän osa-alueilla. Itsessä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
34/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman luona lapsenne asuvat? Vai vaihtavatko kotia viikon välein, vaikka ette olekaan eronneet?

Vierailija
35/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hassu juttu, kun miehet nimenomaan haluavat muuttaa yhteen... Jännä. Ei enää ikinä! 

Näin kävi mullekin. Mies halusi yhteen, minä en. Muutti luokseni puoliväkisin saatuaan häädön. Minä häädin hänet neljän kuukauden jälkeen kun hän jätti 3 kk vuokransa maksamatta ja joi rahat. 12 tölkkiä kaljaa ja aski röökiä päivässä ja ruuat punalaputettua paskaa oli tän tyypin elämäntyyli.

Parisuhde on naiselle paska diili.

Loishäädön  jälkeen mulla onkin ollut varaa huollattaa auto, vaihtaa patjat (1000€), vaihtaa silmälasit (1200€), vaihtaa läppäri, sohvan irtopäällinen, uusi nojatuoli ja kirjahyllyjä jne.

Ja jää vielä säästöönkin.

Naiset on ihan liian kilttejä miehille, jotka eivät sitä ansaitse 

Vierailija
36/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asumisen syytä että nainen katkeroituu? Tunn

Katkeroituu huonoon suhteeseen ja sen jälkeen haluaa asua yksin. Näin päin menee syy-seuraus.

Vierailija
37/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapsenne asuvat? Vai vaihtavatko kotia viikon välein, vaikka ette olekaan eronneet?

Eipä nykypäivänä nuoret enää tee lapsia

Vierailija
38/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos miettii niin ennen vanhaan ei erottu mut päivät oltiin erossa toisistaan ku miehet oli jossain ulkona töissä koko päivän ja naiset vastaavasti kotitöissä. En sano missään nimessä että siihen pitäisi palata vaan että molemmilla pitää olla myös oma elämä :)

Vierailija
39/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa, koska haluavat pitää ilmaisen pillun lähellään 24/7 valmiina jyystöön. 

Vierailija
40/148 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tuilla asuvat maksimoivat asumistuen.

Nykypäivänä ei asumistuesta kyllä hyödy edes yksin asuva. Se kattaa yleensä vain osan vuokrasta. Kannattavampaa asua yhdessä kahden köyhän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi