Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Entinen NHL-vaimo Helena Koivu ulosotossa - "Ei tarvitse hävetä mitään"

Vierailija
28.06.2025 |

Helena Koivun ulosottorekisteristä paljastui viisi merkintää kahden viime vuoden ajalta. Suurin osa niistä on päättynyt varattomuusesteeseen eli hänellä ei ole ollut ulosmitattavaa omaisuutta. Yksi merkintä on maksettu, ja loput sulkeutuneet maksukyvyttömyyden vuoksi. Velat liittyivät muun muassa kiinteistöveroihin ja oikeudenkäyntimaksuihin. Helena ei halunnut kertoa tuloistaan, mutta korosti, ettei kyse ole talouskriisistä. Hän kertoo velkojen johtuneen osoitteenmuutoksista, avioerosta ja elämänmuutoksista. Samalla hän on ollut oikeudessa riitelemässä exänsä Mikko Koivun kanssa lasten huoltajuudesta ja kiinteistöasioista. Nyt Helena vakuuttaa, että kaikki on hoidettu, luottotiedot ovat kunnossa ja elämä "järjestymässä".

Miten tässä nyt näin kävi? Ennen oltiin jääkiekkoilijan vaimo ja elettiin jetset-elämää Minnesotassa, nyt pyöritään ulosotossa ja selitellään osoitteenmuutoksia Seiskalle. Kun menee hyvin, ollaan hiljaa mutta kun menee huonosti, vedotaan "monikerroksiseen elämäntilanteeseen". Onko tämä taas sitä "vahvan naisen selviytymistarinaa", jolle pitäisi taputtaa? Vai voiko ihan rehellisesti sanoa, että jos velat menee ulosottoon viisi kertaa kahdessa vuodessa, niin ei ne ole vain "inhimillisiä tilanteita"? Kertokaa rehellisesti: pitäisikö jonkun kantaa vastuu vai riittääkö nykypäivänä se, että sanoo "tein kaikkeni"?

Kommentit (360)

Vierailija
341/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa, että toinen leveilee miljoonillaan, vaatii oikeuskuluja maksettavaksi, ja toinen elää köyhyysrajalla. Kummankohan puolella sympatiat on. 

Köyhyysrajalla elävä ihminen ei käy kahviloissa aamiaisella eikä ravintoloissa iltaisin juhlimassa. Kotiin on ostettu huonekaluja ja kukkia näköjään enemmälti. Helena ei elä köyhyysrajalla.

Vierailija
342/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, vieläkö joku hullu ylläpitää tällaista ketjua. 

Mene nyt sinne y  l  ik.  Selle välillä. Et ole vielä tänään sinne kirjoittanutkaan kovin montaa 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Hommaa vaikkapa neljäs luuri... 🤤😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ymmärrätkö mitä tarkoittaa persona non grata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että ei  muka tiedetä Helena Koivun  tekemisistä. Aika julkisesti hän on niitä esitellyt itse vuosien mittaan  ja julkisista asiakirjoistakin selviää paljon. Minusta tämä on todella törkeää exän kiusaamista ja piinaamista sekä laittomuuksia:

- exän ja tämän puolison häiriköinti ja laiton kuvaaminen ja salakuvaaminen ikkunoista ja pusikosta näiden kotirauhan piirissä 

-  rikollisesti kuvattujen videoiden julkaiseminen herjojen kera

- hätäkeskukseen soittaminen 12 kertaa ja poliisin vaatiminen paikalle, kun ex pelasi lastensa kanssa jalkapalloa omalla huvilallaan Kakskerrassa

- julkinen valehtelu erityisesti oikeuden päätöksistä, jotta voi valheiden avulla maalittaa  ja syyttää exää vuositolkulla

- exän julkinen mustamaalaaminen kymmenissä ja kymmenissä Seiskan haastatteluissa

- exän ja tämän puolison julkinen haukkuminen tuhansissa Instavideoissa ja  muissa postauksissa vääristellyn tai valheellisen informaation avulla

- isän ja lasten yhdessäolon räikeä vaikeuttaminen ja yrityksen vieroittaa lapset isästä Edinassa 

- lasten asioiden kaikenlaisen hoidon vaikeuttaminen mm poikaystävänsä kanssa, oikeus ja poliisi joutuivat puuttumaan asiaan

- huoltajuussopimuksen rikkominen  ja äitipäivien laiminlyönti lähes vuoden ajan

Tätäkin jotkut alapeukuttaa, vaikka kaikki on faktaa. Nähty Helena Koivun itse kuvaamilla videoilla tai mustana valkoisella. 

Vierailija
344/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että ei  muka tiedetä Helena Koivun  tekemisistä. Aika julkisesti hän on niitä esitellyt itse vuosien mittaan  ja julkisista asiakirjoistakin selviää paljon. Minusta tämä on todella törkeää exän kiusaamista ja piinaamista sekä laittomuuksia:

- exän ja tämän puolison häiriköinti ja laiton kuvaaminen ja salakuvaaminen ikkunoista ja pusikosta näiden kotirauhan piirissä 

-  rikollisesti kuvattujen videoiden julkaiseminen herjojen kera

- hätäkeskukseen soittaminen 12 kertaa ja poliisin vaatiminen paikalle, kun ex pelasi lastensa kanssa jalkapalloa omalla huvilallaan Kakskerrassa

- julkinen valehtelu erityisesti oikeuden päätöksistä, jotta voi valheiden avulla maalittaa  ja syyttää exää vuositolkulla

- exän julkinen mustamaalaaminen kymmenissä ja kymmenissä Seiskan haastatteluissa

- exän ja tämän puolison ju

Jep nähty on. Ja moneen, moneen kertaan.

Ruudinkeksijä The stara ei vaan ymmärrä eikä ole koskaan väärässä. Kaikissa muissa on vika. Abusen uhri, hahhahhahhahhaaaa

Vierailija
345/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oikeustajuuni ei mahdu, että Helena joutuu maksamaan kiinteistöverot kiinteistöstä, josta hänet on häädetty pois. Toivottavasti Helena saa joskus oikeutta itselleen 🙏

Eikös hän ole ilmoittanut, että kiinteistö on molempien nimissä, siis myös hänen. Hän maksaa puolikkaan vero-osuuden. Selvä se. 

Kiinteistöveron määrästä näki, että Helena Koivun omistusosuus oli  pieni, korkeintaan puolet tontista. Rakennuksista ei mitään.

Ja ylipäätään se, että verolappu edes tonttiosuudesta tuli hänelle oli aivan omaa syytä. Helena Koivu ei noudattanut itse tekemäänsä ja oikeuden vahvistamaa sopimusta, jonka mukaan  hän möi tonttiosuutensa exälle velkojensa kuittausta vastaan. Heti saatuaan velat pois omalta kontoltaan Helena Koivu petti sopimuksen eikä allekirjoittanutkaan lainhuutoa, jolla osuuden siirto olisi Suomessa merkitty rekisteriin.  

Tästä petollisesta toiminnastahan tuli se tuomio oikeuden halventamisesta. Niin törkeä teko, että Helena Koivun oma lakimieskin lähti kävelemään. Ja ovet USA:aan sulkeutuivat.

Vierailija
346/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Helena saa Mikolta elarit vaikka käytännössähän Mikko on yksinhuoltaja? 

Edellinen oikeudenkäynti käytiin suljetuin ovin eikä kumpikaan osapuoli puhu, joten eipä ole paljon yleisöllä tietoa missä mennään.

Lähinnä ihmettelen millä rahalla se elää. Ei käy töissä eikä muka ollut varaa hommata asuntoa saatikka lapsille edes sänkyjä, kuitenkin jatkuvasti pörrää milloin missäkin baarissa ja reissussa. 

Sossu maksaa asunnon. Saa elarit. Jemmassa rahaa. Isä auttaa maksamalla auton. 

Millä perusteella sossu maksaa asunnon? Onko tehnyt selvityksen varoistaan Suomeen, vaikka USA:n oikeuteen kieltäytyi?

Vierailija
347/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomen kansalainen tämä täydellinen äiti , ei saa ajella kuin tietyn ajanjakson, auto ei ole rekisteröity suomeen.

Vierailija
348/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa, että toinen leveilee miljoonillaan, vaatii oikeuskuluja maksettavaksi, ja toinen elää köyhyysrajalla. Kummankohan puolella sympatiat on. 

Kyllä sympatiat eivät ole tämän nhl- sankarin puolella mitenkään. Halunnut eliminoida lasten äidin lasten elämästä törkeällä tavalla ja itkee kun nyt uuden eukon kanssa on niin kauheen vaikeeta kun on se lasten äiti josta ei pääsekään eroon. 🤣

Kyllä tuo kevoton äityli on eliminoinut itse itsensä lastensa elämästä. Miksi ei jäänyt jenkkeihin katonkorjaaja toyboynsa luokse? Helena on paha ihminen. Toivottavasti muuttaa Timbuktuun!

Vierailija
349/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sympatiat eivät ole tämän nhl- sankarin puolella mitenkään. Halunnut eliminoida lasten äidin lasten elämästä törkeällä tavalla ja itkee kun nyt uuden eukon kanssa on niin kauheen vaikeeta kun on se lasten äiti josta ei pääsekään eroon. 🤣

Kyllä tuo kevoton äityli on eliminoinut itse itsensä lastensa elämästä. Miksi ei jäänyt jenkkeihin katonkorjaaja toyboynsa luokse? Helena on paha ihminen. Toivottavasti muuttaa Timbuktuun!

Ei kai se sua siellä Niuvanniemessä haittaa missä joku tuntematon nainen elelee? 

Vierailija
350/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sua siellä Niuvanniemessä haittaa missä joku tuntematon nainen elelee? 

Rikollinen verovaroilla

Vierailija
351/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten äiti on yrittänyt vieroittaa lapset isästä todistetusti monin eri tavoin. Äiti on mm. hakenut yksinhuoltajutta 3 kertaa. 

Vierailija
352/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse aikoinaan naimisissa miehen kanssa joka ei halunnut että perhe-elämäämme valokuvataan. Tämä oli 80-90 luvulla paperikuvien aikaan. Hän puhui minutkin siihen ettei lomamatkoilta, juhlista jne otettu mitään kuvia minulla ei ole kuvia itsestäni lasteni kanssa esim kun he olivat pieniä. Nyt jo entinen puolisoni väittää etten edes ole viettänyt aikaa lasteni kanssa kun he olivat pieniä. Valokuvissa on iso voima ja valta, ne eivät valehtele. Voi väittää jälkikäteen etten edes koskaan tehnyt lapselleni synttärilakkua mutta jos on kuva tekemästäni kakusta ja minusta ja lapsesta niin väitöstä ei usko kukaan. 

Vierailija
353/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse aikoinaan naimisissa miehen kanssa joka ei halunnut että perhe-elämäämme valokuvataan. Tämä oli 80-90 luvulla paperikuvien aikaan. Hän puhui minutkin siihen ettei lomamatkoilta, juhlista jne otettu mitään kuvia minulla ei ole kuvia itsestäni lasteni kanssa esim kun he olivat pieniä. Nyt jo entinen puolisoni väittää etten edes ole viettänyt aikaa lasteni kanssa kun he olivat pieniä. Valokuvissa on iso voima ja valta, ne eivät valehtele. Voi väittää jälkikäteen etten edes koskaan tehnyt lapselleni synttärilakkua mutta jos on kuva tekemästäni kakusta ja minusta ja lapsesta niin väitöstä ei usko kukaan. 

Niin hellun omat kuvat ja videot todistavat hänet rikolliseksi.

Vierailija
354/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse perhekuvista. Helena Koivu kuvaa ja videoi muita ihmisiä ja muiden perhe-elämää ja olemista  ilman lupaa eli rikollisesti. Kurkkii jopa ikkunasta toisten koteihin ja videoi ja julkaisee videot kaikelle kansalle.  Selostaa mitä ihmiset tekevät ja haukkuu heitä sadoissa tai jopa tuhansissa postauksissaan. Tuskinpa kukaan haluaa itseään tällaisen kohteeksi. 

Aivan historiallisen törkeä exän piinaamiskampanja Suomen mittakaavassa on tämä Helena Koivun harrastama. Ei ole ennen nähty ja tuskin tullaan näkemäänkään enää.

Vierailija
355/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa on iso voima. Näin se on. Kuva jättää jälkensä. Kaikki eivät tykkää siitä. On helppo esim väittää ettei ollut silloin ja silloin onnellinen mutta kuvat paljastavat. Ja perhekuvista näkee heti onko onnellinen perhe vai kulissit vain. Eronneena mun oma perhealbumi myös lähinnä somessa. Ei kukaan toinen aikuinen ole todistamassa mun arkea päivittäin. Someen jää elämme. Sieltä lapset voi katsoa myöhemmin.

Vierailija
356/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on iso voima. Näin se on. Kuva jättää jälkensä. Kaikki eivät tykkää siitä. On helppo esim väittää ettei ollut silloin ja silloin onnellinen mutta kuvat paljastavat. Ja perhekuvista näkee heti onko onnellinen perhe vai kulissit vain. Eronneena mun oma perhealbumi myös lähinnä somessa. Ei kukaan toinen aikuinen ole todistamassa mun arkea päivittäin. Someen jää elämme. Sieltä lapset voi katsoa myöhemmin.

Helena nyt puolustaa itseään,aika sekavaa settiä?

Vierailija
357/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahhahaha hahhahhahahahahaha

Hauskasti keksitty juonitarins taas. Ihan uusikin! Go, Queen of lies, go!

Vierailija
358/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomen kansalainen tämä täydellinen äiti , ei saa ajella kuin tietyn ajanjakson, auto ei ole rekisteröity suomeen.

Auto on rekisteröity Suomeen ja siinä on suomalainen rekisterilaatta.

Vierailija
359/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Mikko ei varmasti ole kieltänyt lasten valokuvaamista - mutta ei halua, että lasten kuvia julkaistaan tuhansittain sosiaalisessa mediassa. Helena voi katsella niitä kuvia omasta kännykästään mielin määrin.

Vierailija
360/360 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova kokemus huippukiekkoilijan vaimona, jälkiä jäänyt. Nämähän on monet rikastuneet ammattiurheilijat narsisteja, NL: n kiekkokasvatti Jursinov itse sen jossain haastattelussa sanoi etteivät pehmot siinä lajissa pärjää. Uskon kyllä että näin on. Johtajat ja urheilijat ja monet huippunäyttelijät joilla narsistisia ominaisuuksia ovat kaikista kovimmat, "parhaimmat". Alaisille ja läheisille hirveän vaikeaa ellei osaa suhtautua tietyllä tavalla.

Millä tavalla pitäisi suhtautua? Kysyn ihan mielenkiinnosta ja yleisellä tasolla.