Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ajaa velka-autolla?

Vierailija
13.03.2025 |

Tätä en voi ymmärtää. Mikä on niin kuin idis?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla ostat, oletko tampio? 

Vierailija
2/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikkaat ajelee velka-autoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut 70 000 euroa taskussa, siksi. Emme säästäneet myöskään taloa varten satoja tuhansia ennen ostoa.

Vierailija
4/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi minä. Keskituloinen ihminen jonka työpaikka on melko kaukana, bussilla ei pääse.

Aiemmin oli halpa perus auto mutta laskin että uudempi auto on esimerkiksi polttoaineenkulutukselta halvempi, vakuutukset halvemmat, verot halvemmat jne. Kokonauskulut jää kuukaudessa halvemmaksi kuin siinä vanhassa.

Ja uudempi vähemmän ajettu on turvallisempi ja toimintavarmempi.

Vierailija
5/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on velaton omistusasunto Helsingissä, joten katson että joku autolaina on aika mitätön menoerä.

Vierailija
6/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka-sähkärin omistamista en ymmärrä, tai eihän sitä edes omista jos on pätkällä otettu.

Vierailija
7/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy esittää jotain muuta kuin on.

Vierailija
8/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy esittää jotain muuta kuin on.

Näinhän se on, tämä on se totuus. 

AP

Vierailija
9/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla ostat, oletko tampio? 

Ainakin itse olen aina ensi itse SÄÄSTÄNYT rahan ja sitten antanut vanhan, huolletun ja hyvin pidetyn auton vaihdossa. Maksaa se auto pitää kumminkin, jos painat alapeukkua niin kerro samalla että miksi haluat maksaa vielä erikseen rahasta jolla maksat auton??

Vierailija
10/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku asuu velka-asunnossa? Itse muutin perintönä saatuun asuntoon. Miksi kaikki eivät tee samoin?

Vierailija
11/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan työntääkään kukaan halua.

Vierailija
12/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tarvitsee auton, käteinen ei riitä halutunlaiseen, mutta pystyy maksamaan lyhennykset, niin miksi ei ajaisi?

Vai mikä siinä autossa on jotenkin poikkeavaa mihin tahansa muuhun rahoituksella hankittavaan nähden?

Vierailija
13/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

akut kestää max 5 vuotta. aika isot kk maksut on, jos sen meinaa saada maksetuksi ennen kuin se menee paaliin.

Tiedät ihan täsmälleen, ettei väitteesi pidä paikkaansa. Mikä ihmeen syy sinulla on väittää tuollaisia?

Vierailija
14/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velka-sähkärin omistamista en ymmärrä, tai eihän sitä edes omista jos on pätkällä otettu.

Omistaa sen jos siihen on pankkilaina eikä rahoitus. Itseasiassa harkitsen sähkärikokeilua nimenomaan liisatulla autolla, lyhyellä sopimukuksella, niin vispilän voi palauttaa jos se ei miellytäkään.

Vierailija
15/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin velalla auton koska ei ollut säästöjä. Se ei oo mikään sellainen auto jolla flexaillaan. Mutta sellainen auto jolla on edullista liikkua ja juoksevat kulut on pienet. Tietty laina on vähän kallis mutta kokonaisuutena ihan tyytyväinen. 

Vierailija
16/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

akut kestää max 5 vuotta. aika isot kk maksut on, jos sen meinaa saada maksetuksi ennen kuin se menee paaliin.

Osta auto jossa 8v akkutakuu?

Vierailija
17/17 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää rahoitusyhtiöllekin jotakin. Oletko itsekäs?