Ihmiset ei tykkäile reissukuvista somessa
Joo ihan turha asia ja ei minulla ole oikeasti väliä tykkäyksillä, lisäilen kuvia omaksi iloksi yksityiselle tililleni, jossa ei edes ole seuraajia paljoa. Mutta, olen tehnyt ihan mielenkiinnosta huomion että joku kahvikuppikuvani saa enemmän tykkäyksiä kuin kuvat ulkomaan reissuista :D ja ihmettelen tätä, kun yleensä on se ns "vakiporukka", joka lisäämistäni kuvista tykkäilee niin nuo matkakuvat he jättää välistä.
Ja joo ei varmasti kaikki tykkää reissailla, itse taas tykkään toisten matkakuvista jotta voin ihastella maisemia ja ruokia kuvien kautta. Silti ihmettelen miksi on näin? Kateellisuutta siitä ettei itse pääse matkalle vai mikä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaa joku parhaista ja kertovimmista reissukuvista yksittäisenä
Miksi ap niin tekisi, kun pointti oli se, että ei ole kiinnostunut tykätäänkö niistä vai ei ja julkaisee niitä omaksi ilokseen. Varmaan teki tämänkin aloituksen ihan vaan "omaksi ilokseen".
Mun mielestä vähän outo aloittaa puheenaihe ilmoittamalla, että ei itse ole asiasta kiinnostunut, mutta kukin tavallaan.
"Julkaisee omaksi ilokseen" ?
Onko sama henkilö joka "meikkaa itseään varten"?
Miksi ap niin tekisi, kun pointti oli se, että ei ole kiinnostunut tykätäänkö niistä vai ei ja julkaisee niitä omaksi ilokseen. Varmaan teki tämänkin aloituksen ihan vaan "omaksi ilokseen".
Mun mielestä vähän outo aloittaa puheenaihe ilmoittamalla, että ei itse ole asiasta kiinnostunut, mutta kukin tavallaan.