Haluaisin tietää mitä ne tekevät,joiden mielestä tälläinen jäätävä kesäsää on jees eikä estä nauttimasta kesästä. Istuvat katsomassa Netflix
Eivät ainakaa ui,veneile(venettä jossa hytti ei lasketa,puhun nyt pienestä soutuveneestä),,käy puistopiknikillä tai mene huvipuistoon.
Kommentit (199)
Käyn kävelemässä melkein joka päivä,myös +30 asteen lämmössä,yli +35 alkaa olla minullekin kuumaa.
uidaan myös talvella. viikossa juoksua 60 km, muu treeni päälle. jaksaaaaaa. kyllä tarkenee syödä ulkona. uni maistuuja on terve olo työnteko maistuu. no joskus sarjoja tai muuta viihdettå
Kaikkea muuta on tehty paitsi uitu ja käyty huvipuistossa. Ollaan käyty pyörälenkeillä, leikkipuistoissa, Sealifessa, melomassa, veneilemässä, retkeilemässä (sisältää sen piknikin tulipaikalla), grillattu pihalla, tehty puutarhahommia, kohta lähdetään reissuun naapurimaahan ja Suomeen. Kotona tehdään sitä mitä muulloinkin eli luetaan kirjoja, askarrellaan, tehdään käsitöitä, kokataan, ja iltaisin katsellaan kyllä vähän telkkaria.
Loistava kesä tähän mennessä! Vaikka kotona onkin ilppi helteisiin. Kiva kun ei ole läkähdyttävän kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kävelemässä melkein joka päivä,myös +30 asteen lämmössä,yli +35 alkaa olla minullekin kuumaa.
Ihana lämpö alkaa vasta +35 t:hiekkaneekerii
Jäätävä? Kävelen, pyöräilen, käyn jäätelöllä, vierailen autolla eri paikkakunnilla, käyn ravintoloissa ja terasseilla syömässä jne. Aivan sitä mitä aina kesäisin ja myös talvisin. Miksi olet noin rajoittunut?
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä jotka ei tykkää pitää shortseja tai paljastella muutenkaan itseään kesällä ja hihkuvat kun pimeä ja kylmä talvi tulee
Ei, vaan meitä jotka aloittaa shortsien ja t-paidan pitämisen jo huhtikuussa ja lopettaa lokakuussa, koska ei tarvi olla 30 astetta jotta tarkenee ja voi nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä jotka ei tykkää pitää shortseja tai paljastella muutenkaan itseään kesällä ja hihkuvat kun pimeä ja kylmä talvi tulee
Ei, vaan meitä jotka aloittaa shortsien ja t-paidan pitämisen jo huhtikuussa ja lopettaa lokakuussa, koska ei tarvi olla 30 astetta jotta tarkenee ja voi nauttia.
Aha
Ei ole huonoa kesäsäätä viettää vapaalla. Vain sokerista tehtyjä ihmisiä.
Itse ajelen moottoripyörällä, teen piha- ja metsätöitä ja korjailen autoja kelistä riippumatta. Välillä voi terassilla ottaa oluen tai kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huonoa kesäsäätä viettää vapaalla. Vain sokerista tehtyjä ihmisiä.
Itse ajelen moottoripyörällä, teen piha- ja metsätöitä ja korjailen autoja kelistä riippumatta. Välillä voi terassilla ottaa oluen tai kahvin.
aha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä,pidän yli +30 lämpötiloista,silloin en palele ja voin pitää shortseja,olen syntynyt väärään maahan.
No itsekin kyllä nauttisin aurinkoisesta säästä enemmän, mutta en anna sateen tai viileyden tulla esteeksi valoisasta ja vehreästä luonnosta nauttimiselle. Käyn joka päivä ulkoilemassa, kävelen metsäreittiä tai veden rantaa. Joskus kuuntelen äänikirjaa ja joskus luonnon ääniä. Aina on ihana olo kotiin palatessa. Jos tuli kylmä ja märkä niin siitä vaikka saunaan, hyvä olo tulee.
Ulkoilen läpi vuoden joka päivä (pl. kun sairaana), se antaa oikeasti tosi paljon energiaa ja hyvää mieltä. Kyl varmasti olisin masentunut ja tympääntynyt jos olisin koko päivän tai pahimmillaan monta päivää putkeen vain sisällä.
Suurin osa siis viettää aikaansa sisätiloissa samaan tapaan kuin ympäri vuoden.
Mä kävin just koiralenkillä ja kohta jatkan pihaprojektia ellei ala taas satamaan. Täällä on satanut viikon ajan joka päivä ja alkaa jo tympimään tämä kosteus. Mua ei lämpö hyydytä vaan päinvastoin olen energisempi lämpimällä ja auringossa. Enemmän tulee ulkonakin tehtyä kun ei hommat keskeydy sateen vuoksi.
Katsokaapa ikkunasta ulos. Moniko näistä sadetta ja kylmyyttä rakastavista läskeistä todellisuudessa ulkoilee tuolla sateessa :D Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä,pidän yli +30 lämpötiloista,silloin en palele ja voin pitää shortseja,olen syntynyt väärään maahan.
Tulitko sinäkin irakista?
En koe tätä jäätäväksi. Ihan t-paidalla tarkenee ja olen käynyt uimassakin. Minusta jäätävä sää on sellainen, mikä menee pakkasen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
No itsekin kyllä nauttisin aurinkoisesta säästä enemmän, mutta en anna sateen tai viileyden tulla esteeksi valoisasta ja vehreästä luonnosta nauttimiselle. Käyn joka päivä ulkoilemassa, kävelen metsäreittiä tai veden rantaa. Joskus kuuntelen äänikirjaa ja joskus luonnon ääniä. Aina on ihana olo kotiin palatessa. Jos tuli kylmä ja märkä niin siitä vaikka saunaan, hyvä olo tulee.
Ulkoilen läpi vuoden joka päivä (pl. kun sairaana), se antaa oikeasti tosi paljon energiaa ja hyvää mieltä. Kyl varmasti olisin masentunut ja tympääntynyt jos olisin koko päivän tai pahimmillaan monta päivää putkeen vain sisällä.
Kävin juuri ulkoilemassa ja alkoi vaan vituttaa kun vettä ropisee naamaan, tuli kylmä ja alkoi väsyttää tuo harmaa taivas. Kuinka moni tästä saa muka energiaa??
Just palattiin ukon kans hapekkaalta metsälenkiltä, nautittiin kipolliset vaniljajätskiä mansikoiden kera ja aateltiin siivota vaatehuone.
Huomenna mattopyykille, illasta tulee kylävieraita lettukesteille.
Loppuviikosta tapaan ystäviä citylounaan merkeissä, kun rahtusen poutaantuu. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa ikkunasta ulos. Moniko näistä sadetta ja kylmyyttä rakastavista läskeistä todellisuudessa ulkoilee tuolla sateessa :D Niinpä.
YHYY yhyy uli uli uli kiva kattoa ku hiekkaneekeriii itkee.
Vierailija kirjoitti:
Ihaninta on ulkoilla heti sateen jälkeen eli tuossa alkuillasta.