Tulen saamaan potkut
Ensi vuonna kun potkulaki tulee voimaan. Tiedän sen, esihenkilö piruilee kahta kauheammin ja huomauttelee joka asiasta vaikka ei syytä ole. Katsoo myös pirullinen virne naamalla minua kun käy työpisteellä. Onneksi tajusin sen jo nyt ja varaudun siihen, antaa palaa fucker!!
Kommentit (8)
Minä saan potkut vaikka olen yli kaksi vuotta tuurannut muita työntekijöitä. Ei ole kukaan valittanut työstäni mitään ja olen saanut palkkaakin enemmän. Minulla on ollut kolme vuoden työsopimus mutta sitä ei jatketa.
Et ole ainoa. Työnantaja on yrittänyt päästä musta eroon jo vuosia, vittuilua, varoituksia, kyttäämistä. Olenhan kallispalkkainen suomalainen ja mulla on kaikki ikä- ja kokemuslisät. Kenkää tulee takuulla, kun paikatkin on rikki. Onneksi oon parin vuoden kuluttua eläkeiässä, mutta viimeiset pari vuotta tulee menemään työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Työnantaja on yrittänyt päästä musta eroon jo vuosia, vittuilua, varoituksia, kyttäämistä. Olenhan kallispalkkainen suomalainen ja mulla on kaikki ikä- ja kokemuslisät. Kenkää tulee takuulla, kun paikatkin on rikki. Onneksi oon parin vuoden kuluttua eläkeiässä, mutta viimeiset pari vuotta tulee menemään työttömänä.
Saat potkut kun et suoriudu töistäsi.
Sama. Muutan Espanjaan, olen jo aloittanut kielen opiskelun
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki on hyvä juttu
Potkulaki on turha. Juurikaan mikään ei muutu.
Wouu käyt välillä työpisteellä!! Hienoa!
Etpä taida olla ainoa, mun naama ei ainakaan pomoa miellytä.