Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen saamaan potkut

Vierailija
24.06.2025 |

Ensi vuonna kun potkulaki tulee voimaan. Tiedän sen, esihenkilö piruilee kahta kauheammin ja huomauttelee joka asiasta vaikka ei syytä ole. Katsoo myös pirullinen virne naamalla minua kun käy työpisteellä. Onneksi tajusin sen jo nyt ja varaudun siihen, antaa palaa fucker!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida olla ainoa, mun naama ei ainakaan pomoa miellytä.

Vierailija
2/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan potkut vaikka olen yli kaksi vuotta tuurannut muita työntekijöitä. Ei ole kukaan valittanut työstäni mitään  ja olen saanut palkkaakin enemmän. Minulla on ollut kolme vuoden työsopimus mutta sitä ei jatketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Työnantaja on yrittänyt päästä musta eroon jo vuosia, vittuilua, varoituksia, kyttäämistä. Olenhan kallispalkkainen suomalainen ja mulla on kaikki ikä- ja kokemuslisät. Kenkää tulee takuulla, kun paikatkin on rikki. Onneksi oon parin vuoden kuluttua eläkeiässä, mutta viimeiset pari vuotta tulee menemään työttömänä. 

Vierailija
4/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Työnantaja on yrittänyt päästä musta eroon jo vuosia, vittuilua, varoituksia, kyttäämistä. Olenhan kallispalkkainen suomalainen ja mulla on kaikki ikä- ja kokemuslisät. Kenkää tulee takuulla, kun paikatkin on rikki. Onneksi oon parin vuoden kuluttua eläkeiässä, mutta viimeiset pari vuotta tulee menemään työttömänä. 

Saat potkut kun et suoriudu töistäsi. 

Vierailija
5/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulaki on hyvä juttu

Vierailija
6/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Muutan Espanjaan, olen jo aloittanut kielen opiskelun

Vierailija
7/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkulaki on hyvä juttu

Potkulaki on turha. Juurikaan mikään ei muutu. 

Vierailija
8/8 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wouu käyt välillä työpisteellä!! Hienoa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan