Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
621/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on aktivismiin taipuvaista ja kaappaa mielellään instituutioita aktivisminsa välineiksi. Samalla se verhoaa aktivisminsa mielellään hurskaaseen kaapuun. Pridelle organisaationa on käynyt juuri niin.

Vasentelijoilla on taipumuksena kaapata instituutioita omien poliittisten tavoitteidensa työkaluiksi. Kyse on enää siitä, antavatko instituution toimintaan osallistuvat heidän tehdä niin. Tehkää ihmiset valintoja. Sosialismi tuhoaa kaiken mihin se koskee. Ja ihmiset uskossaan haksahtavat näihin sen keppihevosina käyttämiin asioihin. Logiikka on aivan sama, kuin uskonnollisilla kulteilla yleensä.

Vierailija
622/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hirveetä! Itse en voi käydä marras-joulukuussa kaupoissa tai edes ulkona, kun ahdistaa niin hirveästi kaikki joulujutut, valot, musiikki, lahjapaperi, koristeet, kuuset ja jouluruoka. Joka paikassa toitotetaan JOULU JOULU, joulumieli! Pahinta on tietenkin täällä Helsingissä Joulukadun avajaiset!!! Kerran vuodessa! Ihan hirveetä! Ja lapset pakotetaan katsomaan sitä Stockan jouluikkunaa. 

Kuulostaa vasemmiston ja kommaritransujen suhtautumiselta Itsenäisyyspäivään ja Suomen itsenäisyyden kunnioittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjunosoitti juuri sen, miksi Pride on vielä nykypäivänäkin tarvittava tapahtuma. 

Vierailija
624/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hirveetä! Itse en voi käydä marras-joulukuussa kaupoissa tai edes ulkona, kun ahdistaa niin hirveästi kaikki joulujutut, valot, musiikki, lahjapaperi, koristeet, kuuset ja jouluruoka. Joka paikassa toitotetaan JOULU JOULU, joulumieli! Pahinta on tietenkin täällä Helsingissä Joulukadun avajaiset!!! Kerran vuodessa! Ihan hirveetä! Ja lapset pakotetaan katsomaan sitä Stockan jouluikkunaa. 

Kuulostaa vasemmiston ja kommaritransujen suhtautumiselta Itsenäisyyspäivään ja Suomen itsenäisyyden kunnioittamiseen.

Tässä puhuttiin joulusta, ei itsenäisyyspäivästä. Ja taisi muutenkin olla sarkastinen kannanotto tuo joulu 🤣

Vierailija
625/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen Priden kannattajat voisi laskea vain jos tapahtuma olisi aidatulla alueella ja olisi vaikka 10 euron sisäänpääsy maksu. Monikin osallistuja kadulla marssija sattuu vaan olemaan muuten vaan kaupungilla ja siten sitten osallistuu kun siitä ei mitään haittaakaan ole ja ainakin kuvista päätellen hauskaa näyttää olevan marssijoilla niin ehkä se tarttuu...

Unkarin marssijoita ei haitannut naaman päätyminen valtion kuvapalveluihin, eikä 500 euron uhkamaksu. Ja Unkari on Orbanin sanojen mukaan sivistysvaltio.

Sebu, Alan-mies ja kymmenen avustajaa ja Vigelius miehineen olisivat Sebun yhden kk palkkarahoilla voineet mennä sinne marssimaan ja vielä olisi jäänyt palkasta vaikka kuinka paljon. Ja olisi tullut sitä elintärkeää lööppinäkyvyyttä.

#mutkuei.

-winner-  Heillä on ollut jo tiedossa että jos osallistujia on massoittain niin on lähes olematon riski saada sakot, siispä menoksi ja vähän kapinahenkeä kainaloon mukaan...

Vierailija
626/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdistävä tekijä näissä aina taustalla on se kommunismi jollain tavalla. 

Vierailija
627/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaraitaiset Progress-liput ja Hamasin liput kertovat ainakin ettei LGB:llä ole mitään asiaa kulkueeseen. Koko tapahtumasta on tullut (ellei ole aina ollut) vasemmistoradikaalien alusta omille poliittisille trendeilleen.

Ajatus "sateenkaariväestä" homogeenisenä porukkana on muutenkin virheellinen. Kuinka moni haluaa tulla yhdistetyksi perversioihin, seksuaalisuuden ylikorostamiseen ja kyseenalaisiin poliittisiin kantoihin?

Vierailija
628/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen Priden kannattajat voisi laskea vain jos tapahtuma olisi aidatulla alueella ja olisi vaikka 10 euron sisäänpääsy maksu. Monikin osallistuja kadulla marssija sattuu vaan olemaan muuten vaan kaupungilla ja siten sitten osallistuu kun siitä ei mitään haittaakaan ole ja ainakin kuvista päätellen hauskaa näyttää olevan marssijoilla niin ehkä se tarttuu...

Unkarin marssijoita ei haitannut naaman päätyminen valtion kuvapalveluihin, eikä 500 euron uhkamaksu. Ja Unkari on Orbanin sanojen mukaan sivistysvaltio.

Sebu, Alan-mies ja kymmenen avustajaa ja Vigelius miehineen olisivat Sebun yhden kk palkkarahoilla voineet mennä sinne marssimaan ja vielä olisi jäänyt palkasta vaikka kuinka paljon. Ja olisi tullut sitä elintärkeää lööppinäkyvyyttä.

#mutkuei.

-winner-

Oletko jo varannut lentolipun Muslim Prideen Palestiinassa tai muussa muslimimaassa?

Miksi minä sinne menisin? En pysty vaikuttamaan asiaan, se on kyseisten valtioiden asia järjestää sellaiset, en ole poliittisesti seurattu hahmo tai mediatyrkky, sen paremmin kuin sinäkään, joten ei tavallinen turisti tai hänen näkyvyytensä tee asioille muutoksia. Voin mennä kun sellaiset järjestään.

Sebu ja kaverit olisivat helposti voineet tehdä muutakin kuin larpata olevansa homoja Persuissa käymällä EU:ssa olevassa sivistysvaltiossa ilman sen kummempaa katolta heittämisen pelkoa kuin mitä Suomessa.

Mutta, kun ei sovi agendaan. Helpompaa jauhaa jostain YLE:stä :/

-winner-

Vierailija
629/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pride ei ole mun, eikä monen muunkaan juttu?

Koska mulle on itsestäänselvää, että ihmisiä kohdellaan yhdenvertaisesti esimerkiksi rekrytointitilanteessa seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen tai sukupuolikokemukseen katsomatta.

Koska olen itse perushetero. Koen, että Pride on sateenkaariväen juhla, he saavat juhlia ja tuntea yhteenkuuluvuutta, ei ole minulta pois, mutta ei myöskään minulle. Koska Prideen on kytketty poliittisia päämääriä ja ideologioita, joita en kannata. On Palestiinaa, rajatonta rakkautta, kyseenalainen suhtautuminen nuorten hormonihoitoihin, transpakotusta jne. Sanalla sanoen: vasemmistolaisuutta.

Not my cup of tea.

1) rekry ja työ: ei kohdella. Olen itse homo ja saan monesti huomata mm. vähättelyä.. hetki, päivä  myöhemmin joku muu sanoo saman asian, jonka minä sanoin jo aiemmin, saakin kannatusta. Asenne myös kokouksissa on usein vähättelevä. 

2) pride juhlaan osallistuu suuri joukko myös ei sateenkaariväkeä. Sellaista karnevaalia tuskin löydät, ettei massatapahtumaan mahtuisi mukaan myös erilaisia poliittisia näkökulmia. 

3) mitään transpakotusta ei ole. 

4) et varmasti löydä yhtäkään semmoista yhteiskunnallisesta asiaa, josta et löytäisi jotain, joka ei ole mieleesi. 

Vierailija
630/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nuo Palestiinan liput. Miksi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia edistävässä tapahtumassa halutaan liputtaa maan puolesta jossa kyseisten vähemmistöjen edustajat murhataan? Persut ja Kokoomus eivät ole tervetulleita Prideen ...niin miksi?, mutta Hamas on.

Vierailija
631/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulle on itsestäänselvää, että ihmisiä kohdellaan yhdenvertaisesti esimerkiksi rekrytointitilanteessa seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen tai sukupuolikokemukseen katsomatta.

Koska olen itse perushetero. Koen, että Pride on sateenkaariväen juhla, he saavat juhlia ja tuntea yhteenkuuluvuutta, ei ole minulta pois, mutta ei myöskään minulle. Koska Prideen on kytketty poliittisia päämääriä ja ideologioita, joita en kannata. On Palestiinaa, rajatonta rakkautta, kyseenalainen suhtautuminen nuorten hormonihoitoihin, transpakotusta jne. Sanalla sanoen: vasemmistolaisuutta.

Not my cup of tea.

My thoughts exactly!

Vierailija
632/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, mutta eihän nuo Sebun nössöt siitä huolimatta menneet ;DDDD

Ja se on se pointti.

Valikoivaa homoseksuaalisuutta.

-winner-

Vierailija
633/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not my cup of tea.

My thoughts exactly!

Eli siis vastasit itsellesi ;DDDD

-winner-

Vierailija
634/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not my cup of tea.

1) rekry ja työ: ei kohdella. Olen itse homo ja saan monesti huomata mm. vähättelyä.. hetki, päivä  myöhemmin joku muu sanoo saman asian, jonka minä sanoin jo aiemmin, saakin kannatusta. Asenne myös kokou

1) Jos työpaikalla tai työnhaussa syrjitään homouden tai transuilun takia, niin äkkiä yhteys ammattiliittoon ja viranomaisiin!

2) Jos kulkueessa on yksikin nazzi, niin koko kulkue onkin nazzimarssi. Ihan sama logiikka pätee Prideen, eikö vain!

3) Et sitten ole seurannut valtamediaa viime vuosina, tai Setan ja punavihreiden puolueiden poliittisia tavoitteita? Jos transpakotusta ei ole, niin esittelisitkö punavihreää kritiikkiä sukupuolen itsemäärittelyä, lasten transiuttamista, mieskehoisia naisurheilussa ja homojen eheyttämistä transheteroksi kohtaan?

Vierailija
635/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not my cup of tea.

My thoughts exactly!

Eli siis vastasit itsellesi ;DDDD

-winner-

Miltä transmiehen tussu ja testoklitta maistuvat?

Vierailija
636/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#mutkuei.

-winner-

Kävitkö Pride-marssimassa Itiksessä? Mitkä sun teot yhdenvertaisuuden puolesta ovat?

Tää se vaan vääntää whataboutismikysymyksiään, kun ei itse osaa suhtautua asialliseen kritiikkiin ;DDDDDDD

-winner-

Vierailija
637/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nuo Palestiinan liput. Miksi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia edistävässä tapahtumassa halutaan liputtaa maan puolesta jossa kyseisten vähemmistöjen edustajat murhataan? Persut ja Kokoomus eivät ole tervetulleita Prideen ...niin miksi?, mutta Hamas on.

Ottamatta kantaa sen enempää liputukseen, tuskin lipun kannattajat hamasia kannattaa vaan osoittaa tukeaan palestiinalaisille, ei hamasille. 

toki en itsekään ymmärrä tätä jatkuvaa liputusta aina kulloisenkin trendin mukaan. Ukrainaliput jo vissiin liian kulunut juttu 

Vierailija
638/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priden suurin funktio on olla urbaanin kesk-i ja ylemmän luokan elitistinen kokoontuminen, jossa osoitetaan olevansa ajan hermolla olevia parempia ihmisiä, eikä mitään muuttotappiokuntien työttömiä persuja (vaikka salaa oltaisiinkin enemmän samaa mieltä). Toinen on Flow-festarit.

Vierailija
639/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miltä transmiehen tussu ja testoklitta maistuvat?"

Vaikka nyt vähän toistan samaa, niin: Tää se vaan vääntää whataboutismikysymyksiään, kun ei itse osaa suhtautua asialliseen kritiikkiin ;DDDDDDD

Kuule, se mitä itse sängyssä haluat kiihkeästi tehdä ja on sun fantasia, on sun itse tehtävä, et voi sitä delegoida jollekin toiselle.

-winner-

Vierailija
640/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not my cup of tea.

1) rekry ja työ: ei kohdella. Olen itse homo ja saan monesti huomata mm. vähättelyä.. hetki, päivä  myöhemmin joku muu sanoo saman asian, jonka minä sano

>1) Jos työpaikalla tai työnhaussa syrjitään homouden tai transuilun takia, niin äkkiä yhteys ammattiliittoon ja viranomaisiin!

Kai ymmärrät sen, että työpaikalla tapahtuu syrjintää, jota on aika mahdoton osoittaa tapahtuvaksi. Se voi olla vain vaikka aamuisessa tervehtimisessä ja hyvin paljon muissakin pienissä asioissa. Toisaalta kuka jaksaa lähteä noista valittamaan? Helppoahan se on todeta, jos näin tapahtuu, tee valitus, mutta se realismi.. Valittaisitko itse? Pointti tässä kuitenkin on se, että edelleenkin työpaikoilla näkyy erilaisuuden vähättely. Ja mitä miesvaltaisemmalla alalla olet, sen enempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi