Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
601/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan elämäni aikana nähnyt yhtään samaa sukupuolta olevaa suutelemassa yms. toisiaan ja olen yli 40-v. Eli ei kyllä tunge tämä Pride joka paikkaan, eikä sitä tuputeta joka paikassa. Uskovaisia on kyllä tullut oven taakse sekä henkilökohtaiseen elämään tuputtamaan uskoaan ja tuomitsemaan minut huonoksi ihmiseksi. 

Vierailija
602/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Hanki itsellesi resilenssiä

B) Mene töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeuksia nyt  vielä haetaan, tuntuu että mikään ei riitä. Yritetäänkö meitä kääntää homoiksi/lesboiksi vai mikä tässä on takana. Minä olen ja haluan olla nainen, ja minä tunnen vetoa tavallisiin ja oikeisiin miehiin. Antakaa mun olla, niinhän mäkin annan teidän.

Vierailija
604/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä yhteistä on seksuaalivähemmistöjen oikeuksilla ja Palestiinan lipuilla?

Vierailija
605/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu Prideen mutta ei mulla sitä mitään vastaankaan ole. En ole myöskään kokenut, että se häiritsisi millään tavalla. Tuntuu että ap vain etsii ärsyyntymisen syitä tyhjästä.. 

Niinhän se juuri on, että ap:n kaltaisten "pridestä häiriintyjien" ongelma liittyy ihan muuhun kuin oikeasti Prideen mitenkään. Aloitusteksti on ihan kuin trollausviesti. On se enemmistöä olevan cis-heteronaisen asema yhteiskunnassa niin kovin "vaikea" joo :DD

Ei ole mitään cis-naisia, vaan naisia. Transnaisille on ihan oma etuliitteensä, se riittäköön. 

Vierailija
606/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayyyyyy!

Vierailija
607/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli "todella, todella mahtavaa" tyhmyyttä suomalaisilta poliitikoilta osallistua toisen maan prideen...

Periaatteessa joo, mutta Budapestin Prideen osallistumisella on sentään jotain vaikutusta ja oikea riski. Mitä sellainen aktivismi on, jossa ei ole henkilökohtaista riskiä ja on lähinnä tälläytymistä ja näyttäytymistä, kuten näillä sukupuolihämmentyneillä teinitytöillä?

Unkarin marssilla näkyy Priden ero oikeuksien kannalta hyvissä ja huonoissa maissa. Unkarissa tapahtuma oli puhtaasti vähemmistöjen asialla, sitä ei oltu sidottu Palestiinaan tai maa'hanmuuttopolitiikkaan, toisin kuin Suomessa.

Vierailija
608/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen Priden kannattajat voisi laskea vain jos tapahtuma olisi aidatulla alueella ja olisi vaikka 10 euron sisäänpääsy maksu. Monikin osallistuja kadulla marssija sattuu vaan olemaan muuten vaan kaupungilla ja siten sitten osallistuu kun siitä ei mitään haittaakaan ole ja ainakin kuvista päätellen hauskaa näyttää olevan marssijoilla niin ehkä se tarttuu...

Vierailija
609/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin sairasta nykyään, ei voi naisena mennä naispuolisen kaverin kanssa matkalle samaan huoneeseen, koska luullaan lepakoiksi.

Mä en voi mennä mihinkään samaan tilaan naisen kanssa, luullaan pian heteroiksi!

Kyllä NIIN ahdistaa...

-winner-

Vierailija
610/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Che Guevara oli täys rasisti, homofoobikko ja antisemitisti. Puhui usein valkoisten paremmuudesta mustiin verrattuna. Onkin hieman outoa, että nykyvassarit pitävät sitä idolinaan. Kyseessä on selvästi jokin korkeamman tason logiikka, jota tavallinen kuolevainen ei kykene ymmärtämään.

Vierailija
611/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistossa on runsaasti epärehellisyyttä, kaksinaismoralismia ja valikoivaa moraalia, etenkin silloin kun oma ideologia menee yksilön vapauden tai loogisen johdonmukaisuuden edelle.

Vierailija
612/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisen Priden kannattajat voisi laskea vain jos tapahtuma olisi aidatulla alueella ja olisi vaikka 10 euron sisäänpääsy maksu. Monikin osallistuja kadulla marssija sattuu vaan olemaan muuten vaan kaupungilla ja siten sitten osallistuu kun siitä ei mitään haittaakaan ole ja ainakin kuvista päätellen hauskaa näyttää olevan marssijoilla niin ehkä se tarttuu...

Unkarin marssijoita ei haitannut naaman päätyminen valtion kuvapalveluihin, eikä 500 euron uhkamaksu. Ja Unkari on Orbanin sanojen mukaan sivistysvaltio.

Sebu, Alan-mies ja kymmenen avustajaa ja Vigelius miehineen olisivat Sebun yhden kk palkkarahoilla voineet mennä sinne marssimaan ja vielä olisi jäänyt palkasta vaikka kuinka paljon. Ja olisi tullut sitä elintärkeää lööppinäkyvyyttä.

#mutkuei.

-winner-

Vierailija
613/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistossa on runsaasti epärehellisyyttä, kaksinaismoralismia ja valikoivaa moraalia, etenkin silloin kun oma ideologia menee yksilön vapauden tai loogisen johdonmukaisuuden edelle.

Kaksoisstandardit ovat ääriliikkeiden perustyökalu.

Vierailija
614/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin sairasta nykyään, ei voi naisena mennä naispuolisen kaverin kanssa matkalle samaan huoneeseen, koska luullaan lepakoiksi.

Mä en voi mennä mihinkään samaan tilaan naisen kanssa, luullaan pian heteroiksi!

Kyllä NIIN ahdistaa...

-winner-

Entä transmiehen kanssa, tehän olette käytännössä heteropari tvistillä?

Onko tuo sun ainoa iskurepliikkisi? :DDDDDD

Ei ihme, että tuo pahaksi päässyt sinkkuus vaivaa sinua :)

-winner-

Vierailija
615/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa Pride, joka ajaa ihmisten yhdenvertaisuutta ja seksuaalivähemmistöjen oikeutta elää vapaasti ja avoimesti ilman sortoa. Se Pride elää ihmisissä ja tuen heitä. Mutta älkää leikkikö, ettei ole olemassa puoluepolitisoitunutta Pridea.

Vierailija
616/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unkarin marssijoita ei haitannut naaman päätyminen valtion kuvapalveluihin, eikä 500 euron uhkamaksu. Ja Unkari on Orbanin sanojen mukaan sivistysvaltio.

Sebu, Alan-mies ja kymmenen avustajaa ja Vigelius miehineen olisivat Sebun yhden kk palkkarahoilla voineet mennä sinne marssimaan ja vielä olisi jäänyt palkasta vaikka kuinka paljon. Ja olisi tullut sitä elintärkeää lööppinäkyvyyttä.

#mutkuei.

-winner-

Oletko jo varannut lentolipun Muslim Prideen Palestiinassa tai muussa muslimimaassa?

Vierailija
617/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#mutkuei.

-winner-

Kävitkö Pride-marssimassa Itiksessä? Mitkä sun teot yhdenvertaisuuden puolesta ovat?

Vierailija
618/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä NIIN ahdistaa...

-winner-

Entä transmiehen kanssa, tehän olette käytännössä heteropari tvistillä?

Onko tuo sun ainoa iskurepliikkisi? :DDDDDD

Ei ihme, että tuo pahaksi päässyt sinkkuus vaivaa sinua :)

-winner-

Oletko jo saanut selville, onko penistä emättimeen -seksi homoseksiä ja voiko homomies tulla raskaaksi?

Vierailija
619/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on aktivismiin taipuvaista ja kaappaa mielellään instituutioita aktivisminsa välineiksi. Samalla se verhoaa aktivisminsa mielellään hurskaaseen kaapuun. Pridelle organisaationa on käynyt juuri niin.

Vierailija
620/782 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveetä! Itse en voi käydä marras-joulukuussa kaupoissa tai edes ulkona, kun ahdistaa niin hirveästi kaikki joulujutut, valot, musiikki, lahjapaperi, koristeet, kuuset ja jouluruoka. Joka paikassa toitotetaan JOULU JOULU, joulumieli! Pahinta on tietenkin täällä Helsingissä Joulukadun avajaiset!!! Kerran vuodessa! Ihan hirveetä! Ja lapset pakotetaan katsomaan sitä Stockan jouluikkunaa.