Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
"Miltä transmiehen tussu ja testoklitta maistuvat?"
Vaikka nyt vähän toistan samaa, niin: Tää se vaan vääntää whataboutismikysymyksiään, kun ei itse osaa suhtautua asialliseen kritiikkiin ;DDDDDDD
Kuule, se mitä itse sängyssä haluat kiihkeästi tehdä ja on sun fantasia, on sun itse tehtävä, et voi sitä delegoida jollekin toiselle.
-winner-
Sun mielestä transmies ei ole täysi mies seksuaalisesti ja sosiaalisesti? Taidat olla transfoobikko.
Vassut vaativat siis tosissaan, että Suomen presidentti menisi marssimaan palestiinalippujen perässä?
Vierailija kirjoitti:
Jeps, mutta eihän nuo Sebun nössöt siitä huolimatta menneet ;DDDD
Ja se on se pointti.
Valikoivaa homoseksuaalisuutta.
-winner-
Sitähän se on sateenkaari-piireissäkin. Homotkin valikoidaan joukkoon poliittisin mielipitein.
Kun Pridesta katoaa ilo ja media käy läpi, kuka tai mikä taho EI osallistu, liputa tms, on aika vapautua Priden kahleista ja pakkopullasta. Pridesta on tullut pönäkkä istituutio. Kaipaan uutta ja monipuolisempaa suhtautumista yhdenvertaisuuden tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
On se hirveetä! Itse en voi käydä marras-joulukuussa kaupoissa tai edes ulkona, kun ahdistaa niin hirveästi kaikki joulujutut, valot, musiikki, lahjapaperi, koristeet, kuuset ja jouluruoka. Joka paikassa toitotetaan JOULU JOULU, joulumieli! Pahinta on tietenkin täällä Helsingissä Joulukadun avajaiset!!! Kerran vuodessa! Ihan hirveetä! Ja lapset pakotetaan katsomaan sitä Stockan jouluikkunaa.
No nyt kyllä alkoi ahdistaa. Onkohan ihmisellä niinku Hesassa elämässä niinku mitään mahdollisuuksia pärjätä ilman toimivaa lääkitystä, kun joka puolen vuoden välein pitää kuukauden verran olla visusti kotona? Ensin Pride ja sitten puolen vuoden päästä joulu. Aivan kamalaa!
;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hirveetä! Itse en voi käydä marras-joulukuussa kaupoissa tai edes ulkona, kun ahdistaa niin hirveästi kaikki joulujutut, valot, musiikki, lahjapaperi, koristeet, kuuset ja jouluruoka. Joka paikassa toitotetaan JOULU JOULU, joulumieli! Pahinta on tietenkin täällä Helsingissä Joulukadun avajaiset!!! Kerran vuodessa! Ihan hirveetä! Ja lapset pakotetaan katsomaan sitä Stockan jouluikkunaa.
No nyt kyllä alkoi ahdistaa. Onkohan ihmisellä niinku Hesassa elämässä niinku mitään mahdollisuuksia pärjätä ilman toimivaa lääkitystä, kun joka puolen vuoden välein pitää kuukauden verran olla visusti kotona? Ensin Pride ja sitten puolen vuoden päästä joulu. Aivan kamalaa!
;DDDDD
-winner-
Sullehan suurin kammotus on itsenäisyyspäivä ja Suomen itsenäisyyden kunnioittaminen, kuten muillekin kommaritransuille.
Uutiskuvien perusteella tapahtumassa on liehuteltu:
- Queers for Palestine ja No Pride in Genocide-lakanoita
- Palestiinan lippuja
- Keffiyeh-huiveja
Miten nuo lisäävät tietoisuutta & ymmärrystä seksuaalisesta & sukupuolisesta monimuotoisuudesta?
Pride-instituutio antaisi ymmärtää että olisi joku yhtenäinen järjestäytynyt yhteisö. Nämä on toisiaan ja muita pelolla hallitsevia erillisiä porukoita. Pelon ilmapiiri on niin läpitunkevaa, etteivät nämä kykene näkemään ilmeisiä arvoristiriitoja välillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt vähän toistan samaa, niin: Tää se vaan vääntää whataboutismikysymyksiään, kun ei itse osaa suhtautua asialliseen kritiikkiin ;DDDDDDD
Kuule, se mitä itse sängyssä haluat kiihkeästi tehdä ja on sun fantasia, on sun itse tehtävä, et voi sitä delegoida jollekin toiselle.
-winner-
Sun mielestä transmies ei ole täysi mies seksuaalisesti ja sosiaalisesti? Taidat olla transfoobikko.
Kovasti yrität nyt johdatella ja vääntää sinulle mieluista vastausta ;DDDDDDD
Ensimmäinen varmaan muuten olisi tässä ketjussa, joka sulle olisi mieleen ja olet sentään jaksanut innolla jauhaa sekä tässä, että muissa ketjuissasi asiasta, joka sinulle on ilmeisen traumaattinen ja omakohtainen ;DDDDD
-winner-
Kuinkahan moni marssii vain sen takia, et se näyttää paremmalta muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Kovasti yrität nyt johdatella ja vääntää sinulle mieluista vastausta ;DDDDDDD
Ensimmäinen varmaan muuten olisi tässä ketjussa, joka sulle olisi mieleen ja olet sentään jaksanut innolla jauhaa sekä tässä, että muissa ketjuissasi asiasta, joka sinulle on ilmeisen traumaattinen ja omakohtainen ;DDDDD
-winner-
Onhan se paljastavaa, kuinka kiertelet ja kiemurtelet tätä aihepiiriä :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Kun Pridesta katoaa ilo ja media käy läpi, kuka tai mikä taho EI osallistu, liputa tms, on aika vapautua Priden kahleista ja pakkopullasta. Pridesta on tullut pönäkkä istituutio. Kaipaan uutta ja monipuolisempaa suhtautumista yhdenvertaisuuden tukemiseen.
Ei muuta kuin Tampereelle muiden rahanahneiden lahkolaiskylähullujen joukkoon ja perustamaan Aito-Prideä ;DDDDDD
Tapa-prideläiset erotettava Aito-Prideistä :DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;DDDDD
-winner-
Sullehan suurin kammotus on itsenäisyyspäivä ja Suomen itsenäisyyden kunnioittaminen, kuten muille kommaritransuille.
Epätoivoisia alkaa olla sun jutut. Ei taida olla puoluetoimistossa turnauskestävyyttä, kun jo näin vähästä sun pakka hajoaa ;DDDDD
-winner-
"Onhan se paljastavaa, kuinka kiertelet ja kiemurtelet tätä aihepiiriä :DDDD"
Minkä minä sille voin, että olet syvästi rakastunut minuun, ihanaan persoonaani ja valoisaan elämänkatsomukseeni, vaikken vastaa tunteisiisi, enkä fantasioihisi? Edelleen vain SINUN ongelmasi, että olet koukuttunut minuun ja pureskelet rakennekynsiäsi ja nypit peruukkiasi, että pääsisköhän treffeille ja oltaisko me sillai ;D
Julkkikset varmaan saavat sinulta paljon ihailijapostia. Mä olen siinä samassa kategoriassa sun päässäsi. Ehkä siellä asuu muitakin ilmaiseksi vuokralla, kuulostaa kovasti siltä ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
- Palestiinan lippuja
- Keffiyeh-huiveja
Miten nuo lisäävät tietoisuutta & ymmärrystä seksuaalisesta & sukupuolisesta monimuotoisuudesta?
Nykyään pelkkä vihervasemmiston puoluepoliittinen tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhdenvertaisuus edes tarkoittaa? Selittäkää mikä on se päämäärä käytännön tasolla mihin tässä pyritään? Tuo sana yksinään ei nimittäin avaa mitään.
Käsitääkseni jo Suomen laki lähtee suomalaisten yhdenvertaisuudesta lain edessä. Mitä vielä vaaditaan? Edellytetäänkö tietynlaista käytöstä, puhetapaa vai mitä? Nämä kaikki jätetään hyvin hämäriksi - onko se jopa tarkoituksellista? Eikö tätä saisi edes miettiä? Ajatellaanko, että kun olisimme yhdenvertaisia olisimme jotain muutakin, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Palestiinan lippuja
- Keffiyeh-huiveja
Nykyään pelkkä vihervasemmiston puoluepoliittinen tapahtuma.
Tätäpä ja vasemmisto tunkee itsensä ateistisena myös kirkon tiloihin sanelemaan mieleisiään uusia sääntöjä. Pokkaa noilta ei ainakaan puutu. Röyhkeys vaikuttaisi olevan oikein heidän hyveensäkin jonka avulla asiat vaan painetaan jyrän lailla. Millä oikeudella? Härskeimmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin Tampereelle muiden rahanahneiden lahkolaiskylähullujen joukkoon ja perustamaan Aito-Prideä ;DDDDDD
Tapa-prideläiset erotettava Aito-Prideistä :DDDDDD
-winner-
Tapa-pridessä lesbolla voi olla kulli ja homo hoidella pillua. Tapa-pridessä halutaan sukupuolesta ilmoitusasia ja kullit naisten tiloihin ja naisurheiluun. Tapa-pridessä lobataan lasten transiuttamisen ja teinityttöjen terveiden rintojen amputoimisen puolesta. Tapa-pridessä homoseksuaalisista nuorista groomataan transheteroita. On käynyt selväksi, mitä prideä sinä kannatat.
Pride on hyvin poliittinen. Sen vasemmistososialisaatio on voimakas. Kyse on intersektionaalisesta feminismistä ja overtonin ikkunan siirtelystä.