Totuus valkenee tänään! Kuukauden mittainen kuuri on ohi.
Kuukauden laihdutus sessio. Liikuntaa 3x viikossa plus tunnin kävelylenkkejä. Mitä veikkaatte, paljonko kuukaudessa ehtii laihtumaan? Ja huom! Fläsää lähtenyt suurin osa, ei vain nesteitä, eli tämä ei ole jojoilua.
Pysyvät elämäntapa muutokset tehtynä ja ruokavalio kohtuullinen, terve, ei lihota enää. Herkut minimissä, mehut kalorittomia. Itse veikkaan realistista 4kg laihtumista, mutta saas nähdä. Lihaksia varmaan tullut jonkun verran.
Mukavaa kun housut mahtuu taas jalkaan. Olin viime kesänä ostanut chinokset jotka oli naftit vähän joka puolelta, kun olivat slim fit mallia. Nyt mahtuivat hyvin jalkaan!
Kommentit (11)
Mitä siis?
Astutko juhlallisesti vaaalle vai mitä?
Jos on tullut lihasta
ja läskiä kadonnut, niin peili sen näyttää. Ryhti on erilainen ja ne housut kiristää eri kohdista kuin aiemmin.
Liikkumisen iloa kesään!
Vierailija kirjoitti:
Läski alkaa palaamaan vasta noin 6 viikon päästä aloituksesta. Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
Realismi on tosiaan negatiivista.
Palaamaan
Vai
Palamaan
Kiinnostava keissi.
No kertoo sitten. Mitä tässä odotellaan?
Vierailija kirjoitti:
No kertoo sitten. Mitä tässä odotellaan?
Ei ainakaan totuutta.
-0 kg. Omalla kokemuksella. Housut mahtui jalkaan, mutta ei kiloakaan tippunut.
Eli ap tässä. Pääsin mittaamaan ja 2 kiloa oon laihtunut. Ihan ok tulos, mutta pieni pettymys. Voi olla että lihasta tullut sen verran ettei kiloissa heti näy. Kiinteytystä on kuitenkin tapahtunut.
Eipä tässä mitään, pitää vaan jatkaa urakkaa ja jos sama tahti pysyy yllä, niin syksyllä/talvella normaalipainossa. En tosin tiedä viittiikö sitä talvella alkaa hiihtämään. Nyt pyörälenkkiä ja kävelyä harvase päivä.
Onko sulla lihaskuntotreeniä mukana ollenkaan? Kuntosalia, bodypumpia, kahvakuulaa. Olis kyllä tarpeen, mikäli haluat menettää läskiä etkä lihasta.
Läski alkaa palaamaan vasta noin 6 viikon päästä aloituksesta. Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.